Jaha vad händer nu då?

DeletedUser

Guest
Som topic lyder, vad händer nu? kommer Demons att fortsätta att kötta barbarer? TQON kommer dem stå pall nu när v5.s elite samlas i en och samma stam? Vad händer med oss i SEAMEN? kommer vi att fortsätta att kötta TQON, kanske tar vi vatten över huvudet och förklarar krig mot hela v5?

Den som lever får se!

Diskutera!
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Tyvärr är det inte hela v5's elit i SEAMEN. Tro inte för gott om er själva. :)
Kriget mellan SEAMEN och T*ON kmmer att fortgå.
De kvarlevande KILTarna kommer även de att få sitt.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att:

SEAMEN kommer fortsätta expandera mot T*ON, med eller utan motstånd.
DEMONS kommer förklara krig mot de KILT-spelare som fortsätter (KJOL t.ex.), samtidigt som de fortsätter adla upp resterna av UC.
T*ON kommer jaga ex-KILTar och få smisk av SEAMEN.
Övriga stammar är väl mer eller mindre ointressant.
 

DeletedUser

Guest
Anar jag en lite större kaxighet hos anzen? :awsm:

Okej nu kommer framtiden:

SEAMEN

För mer utförlig förklaring hänvisar jag till seamanen.
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr är det inte hela v5's elit i SEAMEN. Tro inte för gott om er själva. :)
Kriget mellan SEAMEN och T*ON kmmer att fortgå.
De kvarlevande KILTarna kommer även de att få sitt.

Ledsen, men jag vet inte många spelare i v5 som skulle platsa i SEAMEN. Dom kastade ju ut mig för jag var för dålig :(
 

DeletedUser

Guest
Anzen, okej, ni har några bra spelare i TQON-f. Men ni har inte en enda spelare som platsar i SEAMEN.
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Lite tråkigt det kanske. :)
Men vi kan fortfarande ge er en riktig match, det är den jag ser fram emot.
 

DeletedUser

Guest
Lite tråkigt det kanske. :)
Men vi kan fortfarande ge er en riktig match, det är den jag ser fram emot.

Japp, jag med! Har fortfarande inte fått ett enda vältajmat adelståg mot mig under hela min karriär på v5. Gief me, plx!
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att:

SEAMEN kommer fortsätta expandera mot T*ON, med eller utan motstånd.
DEMONS kommer förklara krig mot de KILT-spelare som fortsätter (KJOL t.ex.), samtidigt som de fortsätter adla upp resterna av UC.
T*ON kommer jaga ex-KILTar och få smisk av SEAMEN.
Övriga stammar är väl mer eller mindre ointressant.

SEAMEN,DEMONS består till viss del av gamla kiltare så visst kan dom kriga emot KJOL men inget jag förväntar mig utan det blir nog mer SEAMEN,KJOL mot T*ON och DEMONS fortsätter växa ifrån sin position på kartan.
Och som du säger så spelar övriga stammar statister.
 

DeletedUser

Guest
Jag är alltid här, du ska bara titta mot mitt håll vid rätt tillfälle.


Nu skall jag vara elak men du bevisar verkligen at storsta delen av stamen inklusive du är ett gäng "Barbarian lovers" och inte så mycket mer

1 - Gangbang mot Kilt - då har vi Anzen på platz, kaxig, TXON är bästa krigar stamen i V5 bla bla ROLF!!!!!

2 - TXON blir våldsamt ägd av Seamen + Kilt. Anzen = Borta. sista vekorna In game när man adlar sig in i fiende land motståndarna bara ger up efter 2 dagar, blir barbs, adlar i rimen titta åt andra hållet etc.... Några enstaka försök at ta tbks en by ibland...

3 - Vi försvinner -Guess who's back ready to do some barbs :D

4 - Sist men inte minst - Om du alltid var där, inc sista veckorna med TK/QON absolut uselt resultat vad gjorde du ??

Yeah right...
 

DeletedUser

Guest
Jag tror inte att ni som orkar fortsätta kommer att ha tillräckligt med adlar för att adla upp alla barbarer som uppstår när miljonkonton lägger ned.

Om alla som nu spelar i SEAMEN orkar hålla ut till slutet så kanske de kan besegra först T*ON och sedan DEMONS. Om inte kommer slutstriden att stå mellan De två senare stammarna.

Stammen med flest spelare när den dör vinner, typ.

Jag vet inte ens vilka som är kvar på V5 men antar att antalet gråbyar kommer att öka fortare än ni hinner prägla. Jag har alltid sagt att det är för få adlar på V5. Det gör att man inte kan "vinna" eftersom man alltid har adelsbrist. Ännu värre blir det när det uppstår fält av barbarbyar som man inte hinner adla för att man adlar fiender. Istället ser man mindre duktiga krigare ta dem utan att man kan göra något åt det.
 

Hardstyle*

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tror inte att ni som orkar fortsätta kommer att ha tillräckligt med adlar för att adla upp alla barbarer som uppstår när miljonkonton lägger ned.

Om alla som nu spelar i SEAMEN orkar hålla ut till slutet så kanske de kan besegra först T*ON och sedan DEMONS. Om inte kommer slutstriden att stå mellan De två senare stammarna.

Stammen med flest spelare när den dör vinner, typ.

Jag vet inte ens vilka som är kvar på V5 men antar att antalet gråbyar kommer att öka fortare än ni hinner prägla. Jag har alltid sagt att det är för få adlar på V5. Det gör att man inte kan "vinna" eftersom man alltid har adelsbrist. Ännu värre blir det när det uppstår fält av barbarbyar som man inte hinner adla för att man adlar fiender. Istället ser man mindre duktiga krigare ta dem utan att man kan göra något åt det.

That`s life Benzo , SEAMEN kommer bara att fortsätta att adla/rensa tills det är rensat/adlat :awsm: Aldrig att någon skall känna sig trygg !
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Det vet jag väll inte om han är, men faktum kvarstår att det är för lite adlar i omsättning.
 
Topp