jaha då var det dags även för mig...

DeletedUser

Guest
Har beslutat att sluta spela och v5 är den värld jag har gillat mest och varit mest framgångsrik i. Jag har haft många roliga stunder men även tråkiga, men de stunder jag rankar högst är när [rs] hoppar på KACM och när jag och bobby manipulerar ut TQON-f helt, men som sagt allt har ett slut och det har även det här spelat.

Jag började tappa motivationen när KILT försvann och när de inte sänker adelspriserna. Att jag blir utan internet i 4 veckor gör ju inte saken bättre...

I alla fall jag vill tacka alla jag spelat med och mot, Det har varit en stor ära att lära känna er.

Lycka till allihopa!

//Mikael
 

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
ha de gött wiffe. jag kan väll också passa på att ta förväl, kommer endast lira på v10 nu ett tag till iaf.

Ha de gott ni som orka fortsätta ;)
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Tråkigt. Även om jag inte spelar här själv så är det tråkigt att se en av mina favorit världar dö. Men lycka till IRL eller på andra världar eller vad du väljer att göra :)
 

DeletedUser

Guest
lycka till, trevlig att ha lirat emot dig eller pratat med dig tidigare, synd att jag inte fick lira i samma stam dock :/
 

DeletedUser

Guest
Jo en gång lyckades du lura oss men inte gång nr2. Nån gång ska väll även en blondin som jag lära mig.

Lycka till med allt!

Anna
 

DeletedUser

Guest
Awww synd att det ledde till detta :( Lycka till IRL <3

Nooo inte lämna mig Mr L0L :(
 

DeletedUser

Guest
Kul att se att också jag finns i dina tankar - du har en speciell plats i mitt hjärta med, ska du veta <3

Ha det bra utan TW (så länge det varar)
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Syns att så många slutar nu:(

Men får önska dig Lycka till IRL
och Även IG om du fortsätter spela eller kommer tillbaka någon gång:)



MvH/Padox
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt att du lägger ned Yuwi~. Tycker du var en skön kille och var jag mer lättlockad hade vi lirat tillsammans på någon annan värld, garanterat. Ha det bra nu och börja smält faktumet att du åkte på torsk mot mig och Edel. :D
 
Topp