Jag gillar

DeletedUser

Guest
Jag gillar att så många gamla vänner har faktiskt vaknat till liv igen! :)
Roligt att se vissa nicks!

/Clean
 

DeletedUser

Guest
Jag gillar hur twteamet tar bort tråden där Nico gör sig skyldig till vad som har skett hittils , jag gillar dessutom att Nico blir unbannad och jag ogillar att herrmalmo är fortfarande bannad =(.

jag gillar att det alltid finns nått p***o som vägrar inse vad en trådrubrik som "jag gillar" betyder ;)

jag gillar att tänka på att robin.ö kanske inser att jag menar honom o att han då förstår att detta inte är en ogillar tråd, utan en gillar tråd ;)
 

DeletedUser

Guest
jag gillar att det alltid finns nått p***o som vägrar inse vad en trådrubrik som "jag gillar" betyder ;)

jag gillar att tänka på att robin.ö kanske inser att jag menar honom o att han då förstår att detta inte är en ogillar tråd, utan en gillar tråd ;)

Ber om ursäkt Liemannen :) Kunde inte hålla mig :p
 

DeletedUser

Guest
Jag gillar att v.21 börjar ge nostalgi om v.10 the good old days :)

Hoppas jag uttryckte mig rätt där annars får jag jobba på mitt ordförråd/grammatik. God natt gott folk!
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Jag gillar denna världen, det är väldigt mycket action. Innerst inne vill jag nog helst bara skrika (hehe, j*kla OBEY), men jag uppskattar att det är så lite hat som det är. Håll denna goda anda :).
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Jag gillar hur twteamet tar bort tråden där Nico gör sig skyldig till vad som har skett hittils , jag gillar dessutom att Nico blir unbannad och jag ogillar att herrmalmo är fortfarande bannad =(.
Jag kan ge dig ett snabbt svar på ena punkten där även om det inte hör hemma här. Jag har inte tagit bort den tråden.
 
Topp