jag blir lite...

DeletedUser

Guest
Humble som jag och många med mig sagt vid upprepade tillfällen : Vi uppskattar dig och ditt sätt att sköta forumet så det i alla fall kan finnas en del PoP , även negativ.

Och till de som ens antyder att vi på något sätt skulle favoriseras i forum eller i spelet kan jag bara säga : Nopes , njet , nicht.

/me skålz för en bra mod.

Kunde inte ha sagt det bättre. SKÅL!
 

DeletedUser

Guest
Problemet med sv9-forumet är inte moderatorn, det är att Sprit äger det; En Sprit-kritisk kommentar genererar fem nedlåtande svar från Sprit, medan andra stammar inte använder den här arenan på samma sätt. Man får lätt intrycket av att stämningen blir sur här ute.
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Problemet med sv9-forumet är inte moderatorn, det är att Sprit äger det; En Sprit-kritisk kommentar genererar fem nedlåtande svar från Sprit, medan andra stammar inte använder den här arenan på samma sätt. Man får lätt intrycket av att stämningen blir sur här ute.

Kan inte instämma mer.. Och det var bland annat detta jag syftade på i föregående tråd.

Men att moderatorn gör något fel?
Nej, det tycker jag verkligen inte.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Problemet med sv9-forumet är inte moderatorn, det är att Sprit äger det; En Sprit-kritisk kommentar genererar fem nedlåtande svar från Sprit, medan andra stammar inte använder den här arenan på samma sätt. Man får lätt intrycket av att stämningen blir sur här ute.

Del av spelet är just Propaganda.
Folk ska veta att 1 gråadling eller attack mot medlem i x kommer utbryta till krig om det inte framkommer någon logisk förklaring.
När folk sedan inser hur det går för just de spelare som har gjort ett övertramp (enligt stam x) ska de avskräckas i att skicka anfall eller adla runt just stammen x.
 

DeletedUser

Guest
Får känslan av att du inte är en speciellt stor beundrare av Sprit :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
mycket bra mod här.. ny inbliven på v9 fortfarande.. och haf faktiskt svårt att hänga med i forumet för jag är van vid v7:s forum där det oftast är väldigt dött.. jag hyllar dig humble swede.. du är en enormt bra mod och jag litar på att du inte favoritserar nån.. ps ni kommer nog se mer av mig i forumen i framtiden..
 

DeletedUser

Guest
mycket bra mod här.. ny inbliven på v9 fortfarande.. och haf faktiskt svårt att hänga med i forumet för jag är van vid v7:s forum där det oftast är väldigt dött.. jag hyllar dig humble swede.. du är en enormt bra mod och jag litar på att du inte favoritserar nån.. ps ni kommer nog se mer av mig i forumen i framtiden..

Zoofobi med flera vill ju att v9s forum ska dö ut precis som 7ans för det är mycket bättre för världen. Hoppas att han misslyckas
 

DeletedUser

Guest
jag personligen gillar inte döda forum därför kan jag lägga upp vad som helst tokigt för att väcka liv i det.. rate the tribe på v7:s externa är ett exempel eller min krigsförklaring mot en stam somvar mer än 10 gånger så stor.. som desutom bara tog 18 byar mer under kriget.. (ursäkta off-topic). aja.. sköt forumet så här.. jag må ha svårt att hänga med.. men jag har ju nått att göra jämt när jag loggar in här iallafall.. om dom inte gillar ett pratglattforum så behöver dom inte kolla i det..
 

DeletedUser

Guest
spammar inte men jag slänger upp nått nån gång i bland.. vet att du inte alltid uppskattat mina trådar mudnor men du måste väll erkänna att en del har vart ok??
 
Topp