jag blir lite...

DeletedUser

Guest
pissed på att alla sprit-kritiska trådar låses men sprit får vräka ur sig vad som helst om andra stammar utan att man låser de trådarna!

Sprit pratar om merging, själv då med inukkarna??? Skulle inte varit där de är utan dom.
 

DeletedUser

Guest
Uppfattat... No coment, vill inte spendera någon energi alls på detta.
 

DeletedUser

Guest
Ok, så du skapade kontot för den här posten. Varför inte posta med ditt riktiga nick istället?

Om du tror att mods/admins särbehandlar Sprit på något sätt så får du väl skriva ett klagobrev till TW-crew. Hoppas du har goda argument.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att det här är riktigt dåligt.

Humlan har varit sjukt schyst och hållt en låg profil, bara gått in o pekat nån gång ibland, slått ngn över fingrarna lite då och då.
Inte mer än så...

Nu går du och säger att han jobbar med Sprit! ?

Nej, riktigt dåligt.
 
Reaktionspoäng
0
Ok, så du skapade kontot för den här posten. Varför inte posta med ditt riktiga nick istället?

Om du tror att mods/admins särbehandlar Sprit på något sätt så får du väl skriva ett klagobrev till TW-crew. Hoppas du har goda argument.

Han skapade det faktiskt för att säga heja tistel för nån vecka sen :

jag blir lite...
Visningar: 5
Postat av sex pistols
jag blir lite...

pissed på att alla sprit-kritiska trådar låses men sprit får vräka ur sig vad som helst om andra stammar utan att man låser de trådarna!

Sprit pratar om merging, själv då med inukkarna??? Skulle...
Forum: Värld 9
Idag, 16:45
Svar: 49
Slutar!
Visningar: 936
Postat av sex pistols
Nej det kommer vi inte. Spelar bra, ja men saknad...

Nej det kommer vi inte. Spelar bra, ja men saknad nej.
Forum: Värld 9
1st November 2009, 15:48
Svar: 243
Sprit förklarar krig mot Tistel
Visningar: 8 943
Postat av sex pistols
Är man bäst så vet alla det ändå. Övermakt...

Är man bäst så vet alla det ändå. Övermakt betyder inte med självklarhet skicklighet...
Forum: Värld 9
1st November 2009, 11:35
Svar: 243
Sprit förklarar krig mot Tistel
Visningar: 8 943
Postat av sex pistols
Yeah äntligen HEJA TISTEL och kör över den...

Yeah äntligen HEJA TISTEL och kör över den självgoda gubbklubben för inbördes beundran som bara sitter och hyllar sig själv i forumet (ingen annan än Hampus204 håller med).
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Bara för att Sprit är den enda stammen PoP:ar...

Ingen annan stam klarar det utan att kasta så mkt skit.
 

DeletedUser

Guest
pissed på att alla sprit-kritiska trådar låses men sprit får vräka ur sig vad som helst om andra stammar utan att man låser de trådarna!

Troligen eftersom sprit är den enda stammen med någolunda pop och enda sprit kritiska tråden som låses var när en spelare gick in med personpåhopp från första posten.

iof så är det nästan enbart sprit som skriver på detta forum också. Roligt att v9 är den mest aktiva värden på forumet och sprit står för 75% av posterna.

jag är för att ju mer som skrivs på allmäna forumet detso bättre, som tur är humble första moden jag sett på .se som inte anser att fler än 3 post om dagen =spam.

Sprit pratar om merging, själv då med inukkarna??? Skulle inte varit där de är utan dom.

Vad vet du om det DSA splittrades pga interna stridigheter och vi tog in större delen av dem iof men inuke var bara en mellantids stam för att ge oss tid att binda samman våra kluster innan de från en död stam joinade.
 

DeletedUser

Guest
Det är spritspelarna som gör att de låses... För att de inte kan ta kritik utan bara ge.
 

DeletedUser

Guest
palla att ens komma med en sådan dum tråd.. OM det nu skulle vara så låt det vara så.. detta är bara ren avensjuka.

detta gnäll är nästan lika dåligt som djurgården xD
 

DeletedUser

Guest
palla att ens komma med en sådan dum tråd.. OM det nu skulle vara så låt det vara så.. detta är bara ren avensjuka.

detta gnäll är nästan lika dåligt som djurgården xD

Dagens sämsta jämnförelse.... må du bli flyttad till mergen
 
Reaktionspoäng
0
Det är spritspelarna som gör att de låses... För att de inte kan ta kritik utan bara ge.

För mig finns det två möjligheter angående dig och dina inlägg.

1. Att du är mentalt efterbliven.

2. Att du bara är ute efter att provocera, till varje pris (den sorten finns det gott om här).

Hoppas på 2an. Skulle gissa på en blandning. I vilket fall är det synd om dig.
 

DeletedUser

Guest
För mig finns det två möjligheter angående dig och dina inlägg.

1. Att du är mentalt efterbliven.

2. Att du bara är ute efter att provocera, till varje pris (den sorten finns det gott om här).

Hoppas på 2an. Skulle gissa på en blandning. I vilket fall är det synd om dig.

Oh wait the *** said something.........?
 

DeletedUser

Guest
Riktigt otroligt korkad tråd och ämne

ta ut din förlust ångest in game isället:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Att påstå att jag springer andras ärenden i mitt förtroendeuppdrag som moderator på V9 är mycket magstarkt och jag kan inte bara titta på när sådant kommer upp. Det är en allvarlig anklagelse då den antyder att spelledningen sitter och favoriserar vissa mot andra.

1. Om någon anser att jag är jävig och favoriserar någon stam på V1, kliv fram och visa mig vad detta baseras på för detta påstående kan inte vara mer fel. Sedan accepterar jag ursäkten när den kommer.
2. Om man nu är säker på att det ändå ÄR så, så är Gaffel den man pratar med och om han håller med så lyfter han bort mig och voilá - ny moderator?
3. Om enda möjligheten att hålla en trivsam ton på forumet är att jag går in och dödar inlägg och trådar så fort det börjar lukta lite krutrök och faktiskt kan bli en intressant debatt om krig mellan stammar i ett krigsspel så ok, det är ert val men ack så tråkigt och inte så jag själv vill bli modererad i de forum jag själv är aktiv deltagare och inte moderator i.

SÅ. Nu har JAG spytt klart hoppas jag. Kan vi återgå till ordningen nu? Tråden kommer att låsas inom kort men jag ger den som känner sig manad att kommentara min post chansen att göra det. Annars finns jag på PM.

/Humble
 
Reaktionspoäng
0
Att påstå att jag springer andras ärenden i mitt förtroendeuppdrag som moderator på V9 är mycket magstarkt och jag kan inte bara titta på när sådant kommer upp. Det är en allvarlig anklagelse då den antyder att spelledningen sitter och favoriserar vissa mot andra.

1. Om någon anser att jag är jävig och favoriserar någon stam på V1, kliv fram och visa mig vad detta baseras på för detta påstående kan inte vara mer fel. Sedan accepterar jag ursäkten när den kommer.
2. Om man nu är säker på att det ändå ÄR så, så är Gaffel den man pratar med och om han håller med så lyfter han bort mig och voilá - ny moderator?
3. Om enda möjligheten att hålla en trivsam ton på forumet är att jag går in och dödar inlägg och trådar så fort det börjar lukta lite krutrök och faktiskt kan bli en intressant debatt om krig mellan stammar i ett krigsspel så ok, det är ert val men ack så tråkigt och inte så jag själv vill bli modererad i de forum jag själv är aktiv deltagare och inte moderator i.

SÅ. Nu har JAG spytt klart hoppas jag. Kan vi återgå till ordningen nu? Tråden kommer att låsas inom kort men jag ger den som känner sig manad att kommentara min post chansen att göra det. Annars finns jag på PM.

/Humble



Humble som jag och många med mig sagt vid upprepade tillfällen : Vi uppskattar dig och ditt sätt att sköta forumet så det i alla fall kan finnas en del PoP , även negativ.

Och till de som ens antyder att vi på något sätt skulle favoriseras i forum eller i spelet kan jag bara säga : Nopes , njet , nicht.

/me skålz för en bra mod.
 
Topp