Intressanta stammar!

DeletedUser

Guest
Exkluderar min egna stam och kör en kritisk lista nu(Lägger ett nej på min egna stam, menar dock inte det). Tar alla TOP 25 stammarna.

1 TwStam 8.151

Lite premade , några namn man känner igen. Dock så har de premat en del verkar det som. Lite intressanta men tror att de jagar mycket poäng. Återstår att se.

2 NORI 7.491

Spelat mot/med några av era medlemmar tidigare. Sorry men tror inte ni behåller eran plats länge till. Känns som en massinv stam.

3 DyLi 7.096

Ser ut att vara premades. Intressant stam. Dock lite svårt att se ifall ni massinv era medlemmar eller att alla är premades.

4 RwD 6.865

Nope sry

5 POKE 6.755

Nej

6 TBN 6.741

Eran diplomat är med i en annan stam? Stort nej.

7 NGU 6.465

Tror inte så mycket om er

8 INQ 6.425 & 9 INQ II 6.40

Systerstam såhär early? Skriker ju massinv från er. större stam = större problem. Sorry tror ej så mycket om er.

10 Heishi 6.330

Vi får se, ser lite intressant ut.

11 -WOF- 6.295

Enda kravet erfarenhet? vad hände med aktivitet..

Nej.

12 ÖK 6.164

Inv stam, nej tack.

13 -ST2- 6.154

Lite

14 TPE 6.030

Akademi/systerstam såhär tidigt? Nej.

15 Asynja 5.937

Herregud nej... Vill ni inte bli gangbangade sen så föreslår jag att ni blir av med backstabbaren Sanoj. Ser för många dåliga spelare här som jag känner igen från andra världar.

16 SUG 5.918

Nej

17 SPQR 5.897

Nej haha

18 WOLF 5.888

Nej

19 GROV 5.830

Nej

20 NoD 5.722

Ja, premade stam från tidigare värld. En av de få stammar som fångat mitt intresse. fast känns som ni rekryterat spelare utanför eran premade också.

21 S.O.P 5.718


Nej

22 Swe-E 5.569

Nej

23 NunC 5.533

En annan stam som fångat mitt lite av mitt intresse. Ni började premade verkar det som men har rekryterat en del spelare som även antingen lämnat eller blivit kickade. Hittar ni inga bra medlemmar så tror jag inte att ni klarar det länge.

24 IVC 5.379

Nej, massinv stam.

25 Aces 5.332

En stam som verkligen fångat mitt intresse. Verkar bestå enbart utav premades, dock så har det rekryterats några få spelare senaste tiden. Väldigt tysta i deras profil. Inga namn man känner igen. Nya nicks allihopa utom någon få.


Detta är mina åsikter. Har ni andra åsikter? Gör en utförlig lista. Tycker att man skriva om intressanta stammar på top 25 och om alla och inte enbart om en :). Dock så är detta endast spekulationer , väldigt svårt att förutse vad som kan hända såhär tidigt
 
Senast redigerad av en moderator:

godis

Member
Reaktionspoäng
0
1 TwStam Tveksam på denna, kan ha en top 5 plats framöver dock ingen 1a.:rolleyes:

2 NORI Kommer falla!^_^

3 DyLi Tveksam finns dock spelare som jag känner igen men, njaa. Kan bli kvar om dem slipper krig.:p

4 -TP- Värkar väldigt intressanta, finns gått om bra bra spelare, dock även spelare jag tvekar på. Men enligt mig är detta en framtida stam.:awsm:
5 POKE Nollkoll på någon i denna, kan det vara massinvite?:confused:

6 RwD Nej nej! Kommer falla!

7 GROV Inga jag tror på kan vara kvar på topp 10 med bra relationer.

8 Heishi Ingen aning?

9 SUG Kan funka på topp 10 med bra relationer!

10 -ST2- Är det orginalstammen kan den bli bra, dock som alla sger är det troligen nybörjare som endast tagit namnet...
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Varför har "intressanta stammar" förvandlats till en topp 10? Inte mycket intressant där inte
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
-ST- har fått min uppmärksamhet, är det någon slags comeback från den "riktiga" stammen?

Denna stammen med sin akademi (vi har aldrig akademier), skall absolut inte sammankopplas med originalstammen.

Vad de gör och vad som händer får stå för dem själva, på denna världen, och jag hoppas att ni gamla gamers accepterar detta, så att riktiga -ST2- rykte och spelande inte belastas av vad som sker på denna världen. Det finns ju flera av er i andra stammar på denna världen som någon gång har lirat med -ST2- på någon värld, och även ni är ju förknippade med "Svensk tiger".

Eftersom inte jag har skapat den stammen och inte spelar där, så är väl sannolikheten ganska liten att det är "original" stammen, på denna världen, och jag tycker personligen att detta är ett lågvattenmärke, inte orka skapa sig en egen stamtagg, så man stjäl ett gammalt varumärke, som är kända sen 2007.

Hade det skett på de tidigare världarna så hade alla stammar gått ihop och rensat ut dem blixtsnabbt, men nu kan man tydligen göra lite som man vill//Cribba55
 
Senast ändrad:

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Sorry cribba55 men det händer de flesta större och välkända stammar en eller annan gång. Booyaa var ju med i någon värld häromsistens, utan att någon av oss gamla spelare var med där. Försök med att prata vänligt med de som sitter i ledningen. Det kan faktiskt fungera.
Kram
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Jadu Pias, de har redan tagit kontakt med mig, så något är på gång:)

Förresten, grattis till din nya position inom gamet:)

//Cribba

P.s Tyvärr, så måste jag medge att namnet Booyaa är helt okänt för mig, men den stammen kanske spelade på någon värld som jag skippade?
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Påtal om BooYaa, V11, intressanta stammar på V27 samt stulna stamnamn, är Asynja samma stam som på V11? Eller är det precis som -ST2-, stulet? :)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Påtal om BooYaa, V11, intressanta stammar på V27 samt stulna stamnamn, är Asynja samma stam som på V11? Eller är det precis som -ST2-, stulet? :)

Bitvis är det gamla Asynja lirare. Sedan ett x antal nya spelare som tillkommit i och med starten av v27. Gamla vänner från tidigare världar, som man velat lira med någon gång. Så det skulle jag säga är en tolkningsfråga.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Så länge de inte klagar så är väl allting helt ok, antar jag:)

Tydligen bara jag som är en surgubbe.
 
Topp