Intressanta stammar/spelare samt framtidstankar generellt sätt

Reaktionspoäng
0
Halloj,

Finns det några intressanta stammar eller spelare värda att hålla ett extra öga på? Vem kommer leda OBA-ranken efter skyddet släpper? Vem blir rensad först? Ja, som sagt är framtidstankarna många. Denna tråd är väl mestadels till för att bolla helt egna tankar, funderingar och bara droppa lite spontana fakta om världen.

Kör hårt.

Notera; Spam och allmänna påhopp är inget som tillåts och kommer rapporteras in till moderatorn. Försök hålla denna tråd snygg.
 

DeletedUser

Guest
OBEY har ett par intressanta spelare som det ser ut.
LoL är ju viggos premade och har även dom ett par bra spelare.
OnC har massa RageQ spelare så dom är bra dom med

Resten är kazza.

Rensad först? JAG! :D
 

DeletedUser

Guest
Haters Gonna Hate or something?

De stammar som verkar intressanta i mitt tyckte är:
OnC
WS
SuSa
 

DeletedUser

Guest
OnC
WS <3
SuSa
F.A.N.
OBEY
LoL
Ehm.. resten not so intresting!
 

DeletedUser

Guest
Den mest intressanta stammen för mig är WS. Flera skickliga lirare.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
OnC
SuSa
LoL
WS

Vad gäller spelares OBA...

Bra fråga, jag ledde ju dock ett tag på v20 så kanske kommer man göra det här med, får se vad framtiden har att erbjuda.

Annars tror jag på Wallin, Dark Halo och Bröder som kandidater.

Edit: OBEY är även den en livsfarlig stam.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Vad gäller intressanta stammar så har man ju hittat endel,

OnC
LoL
SuSa
WS
OBEY

Har ju de flesta sett, men sen tycker jag också att det finns ett visst intresse i stammarna
SBI
F.A.N


Intressanta spelare, det finns sjukt många så tar de som har ett litet intressant utgångsläge med

Kaqlabalik - Därifrån blir det tungt att växa, men vet att om det är någon/några spelare som skulle klara det så skulle det vara Wallin bland annat.
Pure Evil - Härifrån blir du granne med några starka spelare, är planen att växa ihop med Wallin kanske? :thinking:
BuZiga Bengt - OnC spelare som är långt ifrån stammen, mitt i mellan LoL och SBI. Svårt utgångsläge!
 

DeletedUser

Guest
Pure Evil - Härifrån blir du granne med några starka spelare, är planen att växa ihop med Wallin kanske? :thinking:

Är du galen människa!?
Att dra sig mot Wallin är vansinne... Snubben är galen. Skulle säkert kicka mig ur stammen och adla mig så fort han får chansen. Nej tack, jag drar mig norr!
 

DeletedUser

Guest
now är intressanta för framtiden, inte att förakta.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bara för att jag har så ruskigt jäkla tråkigt.

Till skillnad på många andra världar så tycker jag att topp 10 ger en rätt klar bild på de spelare som kommer att hänga kvar mellan rankerna 1-40 under ett längre tag. Sen kommer det självklart vara några som floppar, som ger upp eller helt enkelt blir så gangbangade att de inte kan hålla måttet.

Stammar som kommer bli farliga inom några månader är följande:

k45
OnC
OBEY
Dessa stammar kommer på ett eller annat sätt ryka ihop nån gång i framtiden, förr eller senare. Fredligt eller med krig, kontinenten kommer att falla för den som inte sköter diplomatin helt enkelt.

k44
Tråk-kontinenten om vanligt, här kommer stammar som SuSa & F.A.N regera (vid min förstaprognos). Barbadla skiten ur varann tills de tillslut ryker ihop då de kommer på att de inte kan låta varann växa sig allt för stora. Finns enligt rykten även en redan framförd relation mellan stammarna. Allians är vad jag har hört, men kan inte säga något annat än att det inte finns speciellt mycket styrka i denna ally, den används mer som en iap.

k54
LoL's kontinent inget snack om saken, men när det bara finns en stor och stark kommer det alltid fram kvanitet i form av familjestammar och mass-ally's som kommer ganga. Lite typiskt för denna kontinent med, även individuella prestationer spås här med lite mindre stammar med står kvalité.

k55
Smått & gått hörnan av världen, kan inte säga annat än att det kommer ta lite längre tid innan man ser en klar dominant ägare här.

//zen
 

DeletedUser

Guest
Intressanta stammar!
OnC såklart. Ser riktigt vassa ut.
LoL. Får slåss med CM om sin kontinent.

Intressanta spelare!
Svegon. Lite osäker på vem detta är. Har legat i bakrunden lite men nu dansat upp på första platsen rätt så rejält.
Hallonkräm. Alltid bra i starten, får dock se hur länge han står ut att lira denna gången:p
Frepz och lakozz. Även dessa väldigt duktiga starters. Går nog långt i denna värld.
G0l G0l G0l. Mycket intressanta spelare som sitter här, som jag inte tror många har koll på. Varningens finger för dem.
 

DeletedUser

Guest
Intressanta stammar!
OnC såklart. Ser riktigt vassa ut.
LoL. Får slåss med CM om sin kontinent.

Intressanta spelare!
Svegon. Lite osäker på vem detta är. Har legat i bakrunden lite men nu dansat upp på första platsen rätt så rejält.
Hallonkräm. Alltid bra i starten, får dock se hur länge han står ut att lira denna gången:p
Frepz och lakozz. Även dessa väldigt duktiga starters. Går nog långt i denna värld.
G0l G0l G0l. Mycket intressanta spelare som sitter här, som jag inte tror många har koll på. Varningens finger för dem.

Hallonkräm wannabe? skoja
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
WS (Wicked Sick) Ser starka ut, dom har bra chans i sin kontinent vad jag ser
OnC (OriginalNickers.com) Känner ju till deras diplomati, kommer inte funka i den här världen.
LoL (League of Legends) Om dom får fäste så kan dom bli vassa (eller?)
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Håll er till ämnet och läs gärna igenom innan ni postar så att jag slipper radera inlägg.
Kram
 
Topp