Intervjuobjekt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Hemsk v3 oba köttarn

Rank Namn Besegrad
1 Hemsk 274,35 Mio.
2 Yocci 177,23 Mio.
3 Flixen 165,27 Mio.

nästan 100m mer än 2an :awsm:
 

DeletedUser

Guest

som conzec sa, fast mig ofc

fast lilla MrR har inte du gamla intervjuer du gjort som du inte lagt up ?

Mig, för jag är snyggast =D

Ni tre får alla ett nej eftersom man bör bli motiverad av någon annan, Conzec blev det dock senare i tråden så han åker upp på listan.
Dom gamla intervjuerna ligger som jag berättat tidigare i en trasig extern hårdisk så dem kommer jag inte åt.

mich <3 nejdå.
Abel - bäste speed spelaren.
Conzec - head Dj, intervju live på radion?

Anonyma Kaninen har redan gjort Abel, Conzec är ett mycket bra förslag lägger in han i listan kanske kan hitta på nått på TW-träffen av den där live intervjun ^^

Wallin , för att han är Wallin .. ?
TW.se's wannebe badboy, som på något sätt lyckas göra vem som helst på alldeles för dåligt humör för deras eget bästa <3

Där kom Wallin, han åker upp på listan.

TersiasII: Hatad utav mer eller mindre hela v5 och lite till, fast lyckas ändå komma in i dom stammarna som han behöver komma in i för att få info (bra diplomat, eller bara duktig på att smöra för dom han skriver till?).

TersiasII åker upp på listan.

Boman79 och kattragg - ang wcwMa splittringen.
Cribba55- v3's bästa ledare
Abel - .se's bästa speed spelare

Behöver nog lite bättre motiveringar där, jag vet för det första inget om wcwMa och sen skulle jag få väldigt många intervjuer ifall alla skrev upp sina ledare här med motiveringen han är bäst.
Abel är dock redan avklarad som sagt.

Xray som är diplomat i NiT och har spelat på många andra världar. Xray är kung på PoP! :)

Xray är redan uppskriven.

favorit p12 blir la Phami då.

Men annars finns ju gamla spelare från Milka! ?
Chus warrrior , dom första mods/admins , etc

Vill du se en intervju med Phami eller vad?
Varför ska man intervjua folk från en stam som inte fins nu eller folk som inte jobbar i teamet längre? Vi vill intervjua dagens idoler inte gårdagens.

Hemsk v3 oba köttarn

Rank Namn Besegrad
1 Hemsk 274,35 Mio.
2 Yocci 177,23 Mio.
3 Flixen 165,27 Mio.

nästan 100m mer än 2an

Detta är en bra motivering som är enkel att förstå! Mer sånt här tack, hemsk åker upp på listan.
 

DeletedUser

Guest
Även jag skulle vilja läsa en intervju om wcw-splittringen, myrkatten och boman, som c-tribe sa.

Wcw var ju v3 största familje-stam (var den .se's största?). Ständigt låg världen i tryck utav deras hot, tills de allierade äntligen kastade sig i krig. Någon med mer insikt?
 

DeletedUser

Guest
Även jag skulle vilja läsa en intervju om wcw-splittringen, myrkatten och boman, som c-tribe sa.

Wcw var ju v3 största familje-stam (var den .se's största?). Ständigt låg världen i tryck utav deras hot, tills de allierade äntligen kastade sig i krig. Någon med mer insikt?

Vilka ska jag intervjua då? Går det med en enda person? Jag vill inte skriva massor med intervjuer om samma sak om du förstår :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Vilka ska jag intervjua då? Går det med en enda person? Jag vill inte skriva massor med intervjuer om samma sak om du förstår :)

Myrkatten och boman var ledarna i wcw, de blev lite inaktiva pga irl och deras systerfamilj bestämde för och flytta massa medlemar från nwcwma. Då blev boman sur, och förgjorde wcw. kort o gott finns de 2 ledningar o intervjua. Skulle isåfall intervjua boman och kattrag.
 

DeletedUser

Guest
Jag har mött många spelare och kan utan tvekan säga att sirbrobeck ÄR och kommer alltid vara den bästa spelaren på .se som jag mött. Hans mid game kunskaper är otroliga och aktiviteten skyhög.

Killen har allt, rätt kunskaper, stor intelligens, grym skill, rätt kamrater och kontroll på hela v2 om han bara vill. kan hålla på hela tiden, men räcker med att säga att de som andra anser vara bäst på .se inte har suck emot honom, tro mig =)
 

Golonmo

Member
Reaktionspoäng
0
jag har mött många spelare och kan utan tvekan säga att sirbrobeck är och kommer alltid vara den bästa spelaren på .se som jag mött. Hans mid game kunskaper är otroliga och aktiviteten skyhög.

Killen har allt, rätt kunskaper, stor intelligens, grym skill, rätt kamrater och kontroll på hela v2 om han bara vill. Kan hålla på hela tiden, men räcker med att säga att de som andra anser vara bäst på .se inte har suck emot honom, tro mig =)

word

10
 

DeletedUser

Guest
Nej, Boman och kattragg då får man inblick från båda sidor..

Det var ju dom två som var ledarna..
 

DeletedUser

Guest
Var längesedan jag spelade på v.3 , kommer ej ihåg, men tack c-tribe :D
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Hade nog varit en hyffsat intressant intervju om WCW's splittring. Lycka till dock xD Åsikterna från båda sidorna är inte direkt i lag. Dock fanns det nog mer under ytan än vad de flesta såg, så skulle vara trevligt att få reda på't i mer civiliserad form ;)
 

DeletedUser

Guest
Skulle vilja se en intervju om DeusM.

Kartgöraren i v10 forum.

typ på titel " DeusMachina, kart strateg" eller dylik.
 

DeletedUser

Guest
Jo, men om man simpelt läser i V10.s handgjorda kartor så ser man att han, nyligen erbjudit sig att ständigt lägga upp nya fina kartor.

Enligt mig så förtjänar det en plats i intervju listan.

Tex " Zoomis Script mästaren" , Deus, kart mästarN :p
 

DeletedUser

Guest
skulle vilja se en om Somalia For FN, SK:s ledare på V1. Väldigt nyfiken på honom :awsm:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp