Inloggningsproblem

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vi har just nu problem med inloggningarna och för den delen alla andra sidor, admintools inkluderat. Detta verkar beröra alla versioner, inte bara .se.

Teknikerna jobbar på det, och vi hoppas det ska lösas snabbt.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Har inte märkt av några problem alls (på värld 22), men jag var redan inloggad. Så kanske undvek problemet.
 

DeletedUser

Guest
Nu funkar den vanliga världen men inte speeden...

Ärendet är inte satt som klart än, så förmodligen kommer speeden också dyka upp när dom hunnit gå igenom vad det nu än är som har hakat upp sig.

Har inte märkt av några problem alls (på värld 22), men jag var redan inloggad. Så kanske undvek problemet.

Funkade inte om man var inloggad heller, så antingen har du haft en massa sidor cachade, eller så har du kanske inte uppdaterat under tiden. ;)
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Ärendet är inte satt som klart än, så förmodligen kommer speeden också dyka upp när dom hunnit gå igenom vad det nu än är som har hakat upp sig.



Funkade inte om man var inloggad heller, så antingen har du haft en massa sidor cachade, eller så har du kanske inte uppdaterat under tiden. ;)

Ledsen men jag satt på två konton och drog offensiver från dessa samtidigt. Var förvisso ett tag sen jag rensade cache minnet, men så mycket kan jag väl inte ha sparat? :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp