Inga rykten här

DeletedUser

Guest
Jag gör lite som Henke gjorde på v.19

Startar en tråd där all fakta om 20 kan skrivas utan att behöva förstöra det med ett "det ryktas" innan.

Men lämna gärna allt annat som t.ex personliga påhopp och annat onödigt borta från tråden.

Jag kan ju börja med att informera att det nu har gått in 4 stammar i kriget mot NEXT. Inte för att krig spelar någon roll nu men det är ändå lite intressant fakta
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Jag gör lite som Henke gjorde på v.19

Startar en tråd där all fakta om 20 kan skrivas utan att behöva förstöra det med ett "det ryktas" innan.

Men lämna gärna allt annat som t.ex personliga påhopp och annat onödigt borta från tråden.

Jag kan ju börja med att informera att det nu har gått in 4 stammar i kriget mot NEXT. Inte för att krig spelar någon roll nu men det är ändå lite intressant fakta

Börja länka lite krigstatistik då ;) Vilka farmar vilka?
 

DeletedUser

Guest
Måste du citera när det bara finns ett inlägg i tråden? ;)

Jag är mest uppkopplad på mobilen så statistik får gärna någon annan ta hand om.

Just nu är det mycket fejk som skickas på olika medlemar i NEXT men våra spelare med mest trupper har än så länge inte börjat kriga på riktigt än. :)
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Ne det var dumt av mig att citera kom på det efteråt men orkade inte redigera, hehe.
 
Topp