Information till mobilen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

simy55

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker man skall kunna registrera sitt mobil nummer så att man kan få information när en byggnad är klar eller när förrådet är klart direkt i handen.


självklart kostar det pengar, men om man gör det tillgängligt för alla som har premium så blir det inte så dyrt.

Diskutera detta och så kanske vi kan få det aktuellt.


MVH Simy55
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
helt totalt onödigt?...har man stängt ner sidan så ska man inte bry sig om det förs man öppnar igen.....
 

simy55

New Member
Reaktionspoäng
0
så om man sitter vid tribalwars och sedan går till TV:n så är det ganska intressant med sms till mobilen.. för 99% har mobilen på sig hela tiden.

är det lika onödigt med Email då?
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
enligt mig, ja, inkorgen enormt full på nåra sekunder om du har prem, många byar och bygger massvis, ett 20-tal byggnader i kö om man tar en mindre by, sitta o få SMS var tredje minut, särskilt om man sover, är inte kul...
 

simy55

New Member
Reaktionspoäng
0
det kommer ju isåfall bli ett alternativ man väljer själv..

men visst jag förstår hur du menar :)


kanske finns möjlighet att man kan genom ett klick aktivera en by du särskilt vill ha info om.

innan man går från datan så kan man klicka i en by..
kanske blir för krångligt men jag bara la upp ett förslag jag tyckte lät ganska intressant :)
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
ja, det är intressant, det kan vara till hjälp, om man kör på den mobila verisionen, men ur min synvinkel ser jag inte nå posetiv användning
 

simy55

New Member
Reaktionspoäng
0
Okej, synd.

men iaf så tycker jag det kan bli användbart för oss alla om man kan med ett klick aktivera en by man vill ha info om :)
 

DeletedUser

Guest
Varför inte va inloggad via mobilen istället när du ser på teve? :)
 

DeletedUser

Guest
Eller ta emot mail vid klara byggnader, och koppla mailen till mobilen :) :p

Men shit vad SMS man skulle få :) Par hundra SMS efter man byggt i en timme X) :)
 

simy55

New Member
Reaktionspoäng
0
asså ni har ju rätt, vi lägger ner detta :) kommer ändå inte göra någon succé :(
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp