Incredible Miracles VS Raining Tacos

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Jag kan väl avslöja för er i RT att PABO var vårt enda mål i starten. Tycker nog vi lyckades rätt bra med det vi ville ha gjort :)
 

DeletedUser

Guest
Joo, det är ju alltid lätt att slänga ur sig i efterhand.... Då kan ju vi avslöja att dom byar vi tappade till er var exakt dom byar vi planerade att tappa i starten...
 

Swesky

New Member
Reaktionspoäng
0
Hmm, jag bettar oxå på iM men vill endå att RT och PKG ska gå emoT IM istället :)
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Joo, det är ju alltid lätt att slänga ur sig i efterhand.... Då kan ju vi avslöja att dom byar vi tappade till er var exakt dom byar vi planerade att tappa i starten...

Ja det är väl rätt logiskt att PABO var vårt första mål?? Vem ger sig inte på rank 1 spelaren när vi vet de inte finns trupper och det är en pho*a?
För mig som planerade starten så fanns det minsann inget annat som gällde. Du kan även få se offensiven om du vill och hur PABOs byar va utdelade :)
 

DeletedUser

Guest
Härmed förklarar vi i IM/Incredible Miracles krig emot er i RT/Raining Tacos

Känns det är dags att dela med sig utav eran mat, vi gillar ju också Tacos, ja de flesta utav oss iaf.
Då antar vi att ni serverar Tacos varje dag i era byar, och våra adelsmän är avundsjuka
Vi kanske inte har tagit all er tacos än, men allt ert tacos kommer vara nedsjunkna i våra spjutmäns magar.

http://www.youtube.com/watch?v=npjF032TDDQ


Fan vad jag diggar låten
 

DeletedUser

Guest
Ja det är väl rätt logiskt att PABO var vårt första mål?? Vem ger sig inte på rank 1 spelaren när vi vet de inte finns trupper och det är en pho*a?
För mig som planerade starten så fanns det minsann inget annat som gällde. Du kan även få se offensiven om du vill och hur PABOs byar va utdelade :)

Jag gillar inte heller PABO pga av att han använde så galet mkt Premium och inte spelade med skillz. Men man kan ändå inte skylla att han va pho*a? Kolla hans obF. Om det inte var stammen som deffa upp honom då : o
 

DeletedUser

Guest
Jag gillar inte heller PABO pga av att han använde så galet mkt Premium och inte spelade med skillz. Men man kan ändå inte skylla att han va pho*a? Kolla hans obF. Om det inte var stammen som deffa upp honom då : o

jadu, vår deff låg ju mellan oss och PKG i det läget som IM förklara krig så PABO har faktiskt presterat bra för att inte ha fått in mycket deff
 

Swesky

New Member
Reaktionspoäng
0
Tycker synd om PABO ;(

Han köpte väl premium för flera tusen och blev adlad sen!
 

DeletedUser

Guest
Börjar IMs krigsglöd svalna något kanske? :thinking:

Sida 1:
Stammar: IM
Sida 2:
Stammar: RT

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 3
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6,381
Sida 2: 17,271
Skillnad: 10,890

chart
 

DeletedUser

Guest
Börjar IMs krigsglöd svalna något kanske? :thinking:

Sida 1:
Stammar: IM
Sida 2:
Stammar: RT

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 3
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6,381
Sida 2: 17,271
Skillnad: 10,890

chart

Ah shit asså 2 byar, världen är över ggwp.
 

DeletedUser

Guest
herre, syftade på 1 by 48h. Men jag vet inte, de kanske är starkt...
 
Senast redigerad av en moderator:

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Svalna, nej.

Prioriteringen är dock inte där just nu :)

Men RT kommer snart märka av vilka krafter IM sitter på :)
 

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: RT
Sida 2:
Stammar: IM

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 4
Skillnad: 5

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 46,015
Sida 2: 23,490
Skillnad: 22,525

chart
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jokern har upplöst din stam.

Grattis RT som vann kriget, ni kan nu stänga tråden.
 
Topp