Inbördeskrig i -KR-

DeletedUser

Guest
Hejsan.

Som endel vet så gick gammla TMNT och RF ihopp och bildade -KR- och -TC-
och vi kom överens om ett kortavtal kan man säga.
Romanus, b3sim, Hoffa1, och OoWiie skulle bilda nya stammen -KR- och då innbär det att de 4 är hertingar och ''högstaLedare''.

När vi gick ihop så blev det bra, tog lite tid med medlemmar osv att flytta.

Men Ledningen hade problem, vi i ledningen kom ej så bra överrens.
Vi 4 ledare blev till 7 ?

När man kom till nya stammen så var de lite svårt att smälta in påengång.
De hade redan börjat diskutera saker om stammen och övriga världen, de va en väldigt rörlig ledning, väldigt många trådar som handlade om samma sak.

De hade ca 10-17 trådar redan innan man kom med.

Sen så kanske ni vet att vi ligger i samma kontinent som stammen LAW och de har TMNT hafft problem med förr, så diplomaten för -KR- fixade efter långa diskutioner en IAP med LAW. Men diplomaten glömde en sak, en VIKTIG sak. Det va att nämna Understammen vi hade.

Så OoWiie kontaktade en gammal TW vän, hockeysteffe. Och vi kom bra överens om endel saker.
Romanus gillade inte att OoWiie diskuterade saker med steffe och började klaga om att OoWiie ändrade i stammen interna budskap att han va Vice ledare. (OoWiie va fortfarande baron i detta lag, det va endast Romanus Hoffa1 och b3sim som var hertiga.)

Romanus avsa sig sin titel och avgick från ledningen. OoWiie såg possetivt på detta pga att det blir mindre i ledningen m.m.
Sedan dagen efter kommer Romanus tillbax till ledningen och börjar klaga på OoWiie att han ändrar interna budskapet till att han var vice ledare. ''Allvarligt talat, han är grundare? klart han ska vara herig''

Så när Romanus ville komma tillbax så gav b3sim tillbax honom hertig titeln.
(Men varför gav b3sim inte OoWiie hertigtiteln när han e grundare till stammen och var ledare för TMNT samt diplomati)
Han ville ej göra saker som ledningen ej hade godkänt.

När Romanus kom tillbax till Ledningen så skrev han att vi skulle få en ny diplomati igen, men han skrev ingen fakta om diplomatin.
Så OoWiie frågade vem diplomatin va och vad hon hade för erfarenheter sen tidigare då han vill veta vad det är för personer som är med i ledningen.

Sedan senare så tog Romanus bort baron titeln på OoWiie och skrev PM till honom att han inte är bra och andra saker, att han ej lyssnar på de andra att han verkställer saker i utan ledningens godkännande. T.ex Det interna.

Så OoWiie blev av med titeln baron, och Romanus fortsätter ta bort titlar, han tog bort b3sim från herting.
Han tog bort pice of cake och ofols titel.
De va vi som va nya i stammen '' kan man säga.

Det va verkligen konstigt varför han gjorde de, och han hade inga skäl till det.
Han borde ha kontaktat varsin spelare och försökt reda ut saker och ting innan han ändrar sådanna beslut.

Då han gjort detta som vi anser är allvarligt så fick b3sim tillbax hertig titel och tog bort romanus titel samt andras hertig titel då han ansåg att detta problem får ej inträffa igen.
För hertig kan endast upplösa stammen, så varför lägga in någon som hertig som håller på såhär?
Bäst med 1-2 herting.
Men nu så har Ledningen märkt detta och förhoppningsvis inser de romanus allvarliga ''brott'' och detta blir löst.
Nu så ska stammen utse tydligt vilka som bestämmer.
Vilka som är rekyterar diplomater Ledare och har inflytande.
 

DeletedUser

Guest
Haha visst kan man skriva av sig när man är upprörd men du borde nog slängt ovanstående istället för att posta det.

Vad har du att vinna på att skriva ovanstående? Verkar ogenomtänkt..
 

DeletedUser

Guest
Vilken soppa. Som en vis man sade "Det är aldrig bra med fler ledare än EN";)
 

DeletedUser

Guest
Jag ville klargöra detta så alla vet om detta.

Man ska ej va många i Ledningen, och det sades att vi skulle vara 4 i ledningen.
Men när man kom in i nyastammen så var man som sagt 7st nästan.
 

DeletedUser

Guest
kul att mitt namn nämns! men wtf! lämna ute era diplomatiska band då detta e hemligt?!

men detta e en rörig sak kan jag hålla med om och håller med sprain: vad finns det att vinna på detta?!
inte bättre att ta kontakt med rörande parter (andra stammar) och berätta läget så de vet vad som händer men även..

och ang stora ledningar så funkar det bra! har varit med i både stora å små ledningar och båda funka lika bra..stora har sina fördelar men de har även de små ledningarna...
 

Romanus

New Member
Reaktionspoäng
0
Ja ja ja, dessa barn...

Ja ja ja, dessa barn....:rolleyes:

Det som står här i forumet får stå för dig/er b3sim och OoWiie. Ja, jag är inte säker på om ni är en person med två IP-adresser eller två personer.

Jag tänker inte kommentera det ovannämnda då det enbart är att förspilla en massa tid på något som inte är värt det...

...så lycka till, så länge det nu varar :)

//Romanus
 

DeletedUser

Guest
romanus inlägg

romanus varför la du ner tid i denna tråden håll dig till topic

jag känner båda två och de är inte samma person det kan du kontakta admin om :) :D
 

DeletedUser

Guest
Ja detta va verkligen en röra men är väll lätt att sånt här händer när flera stammar går ihop.
Synd att folk inte kan lösa sin konflikter och samarbeta för detta påverkar alla medlemmar.

Ja ja ja, dessa barn....:rolleyes:

Det som står här i forumet får stå för dig/er b3sim och OoWiie. Ja, jag är inte säker på om ni är en person med två IP-adresser eller två personer.

Jag tänker inte kommentera det ovannämnda då det enbart är att förspilla en massa tid på något som inte är värt det...

...så lycka till, så länge det nu varar :)

//Romanus

Om du ändå slösar tid att skriva ett inlägg skulle du väll kunna kommentera det OoWiie skrev och möta den kritiken eller?
Ditt inlägg verkar tyda på att det ligger mycket sanning i vad OoWiie skrivit och ni borde försöka lösa konflikterna och fixa upp stammen istället.
Och försök komma ihåg varför vi gick ihop från första början det är det viktiga och målet.
Löser ni inte detta kan ju alla bara ge upp nu.

Fast är ju själv stamlös nu mera, men jag ger inte upp fast Horden har försökt adla och krossa mig och håller fortfarande på. =)
Får väll se hur länge jag lyckas överleva för tar ju slut förr eller senare går inte att överleva utan en stam.
 

DeletedUser

Guest
Ja detta va verkligen en röra men är väll lätt att sånt här händer när flera stammar går ihop.
Synd att folk inte kan lösa sin konflikter och samarbeta för detta påverkar alla medlemmar.



Om du ändå slösar tid att skriva ett inlägg skulle du väll kunna kommentera det OoWiie skrev och möta den kritiken eller?
Ditt inlägg verkar tyda på att det ligger mycket sanning i vad OoWiie skrivit och ni borde försöka lösa konflikterna och fixa upp stammen istället.
Och försök komma ihåg varför vi gick ihop från första början det är det viktiga och målet.
Löser ni inte detta kan ju alla bara ge upp nu.

Fast är ju själv stamlös nu mera, men jag ger inte upp fast Horden har försökt adla och krossa mig och håller fortfarande på. =)
Får väll se hur länge jag lyckas överleva för tar ju slut förr eller senare går inte att överleva utan en stam.


han har lämnat stammen nu tillsammans med en annan som spionerade åt xxxxx och börjat rekrytera medlemmer .. ^^
 

DeletedUser

Guest
han har lämnat stammen nu tillsammans med en annan som spionerade åt xxxxx och börjat rekrytera medlemmer .. ^^

Spionerade åt vem?
Men shit nu har de startat sin gamla stam RF igen hur har det tänkt att överleva i längden.
Själva anledningen vi gick ihop från början va ju för att vi va för små och det fanns så mkt större stammar som hotade.
Och nu blir det likadant igen.
 

DeletedUser

Guest
Spionerade åt vem?
Men shit nu har de startat sin gamla stam RF igen hur har det tänkt att överleva i längden.
Själva anledningen vi gick ihop från början va ju för att vi va för små och det fanns så mkt större stammar som hotade.
Och nu blir det likadant igen.

åt en annan stam som det varit en massa småtjafs med länge
 

DeletedUser

Guest
varför i hela världen väljer man att hänga ut detta här?...pinsamt vore jue ett ord men tycker det känns som ett lite lindrigt ord , finner ej något annat dock så får återkomma....
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
oj oj oj.
här åker man iväg på onsdag kväll, ny stam ny lednign allt ser bra ut. komer hem i kväll och går in på ts då man hör två irl kompisar som spelar i -KR- och i gammla .:RF:. att det är ett jä*la ståhej mellan lednignen med flera....

jag har jobbat en del med romanus (gillar inte att lägga ut namn men eftersom det är ute så...) på v4 som diplomat med han och på v6 innan jag sa av mig allt som har med lednignen i stammen att göra ( detta är då i gammla .:RF:.).

en dag så reagerar vi i dåvarande .:RF:. att Romanus har lämnat och skapat en ny stamm??? vi fattar ingen men personligen förstår jag att detta har med sammanslagnignen med TMNT att göra ( notera inget beslut om nått har gått ut till stammen då det ändast har varit en diskution).

jag har ingen aning om vad som har hänt i -KR- men jag har full respekt för Romanus (trotts våra gräl) och tror nog att detta är nått som kan ha att göära med helt olika spel typer. får se vad som händer men tycker att admin ska låsa denna tråd så snabbt det går då det inte angår hela tw :/.

Sen ska man kanske tilläga att OoWiies första post är helt bedrövlig. lägga ut iap's? hänga ut namn? vet inte vem du är och har ingen aning om hur bra du är. men ett sådant beteende är inget som jag vill ha från en ledare i den stamm jag ä med i....
 

DeletedUser

Guest
OoWiie du saknar makt!

Förra gången jag sa det undrade folk vad jag fick det från.. här är ännu ett tydligt exempel :p
 

DeletedUser

Guest
Ja detta va verkligen en röra men är väll lätt att sånt här händer när flera stammar går ihop.
Synd att folk inte kan lösa sin konflikter och samarbeta för detta påverkar alla medlemmar.



Om du ändå slösar tid att skriva ett inlägg skulle du väll kunna kommentera det OoWiie skrev och möta den kritiken eller?
Ditt inlägg verkar tyda på att det ligger mycket sanning i vad OoWiie skrivit och ni borde försöka lösa konflikterna och fixa upp stammen istället.
Och försök komma ihåg varför vi gick ihop från första början det är det viktiga och målet.
Löser ni inte detta kan ju alla bara ge upp nu.

Fast är ju själv stamlös nu mera, men jag ger inte upp fast Horden har försökt adla och krossa mig och håller fortfarande på. =)
Får väll se hur länge jag lyckas överleva för tar ju slut förr eller senare går inte att överleva utan en stam.

det som gjorde det till som det blev var i största delen att Romanus är en seriös spelare medans OoWiie och cop var en hög med oseriösa barn. OoWiie viste inget om hur man sköter en SERIÖS stam. Jag förmodar att de flesta av er här är vänner till OoWiie och håller på så här för att stöta han.
Vänner eller ej så ska man veta faktan inna man postar såna komentarer. Mer än hälften lämnade -KR- för att de villa vare med i en seriös stam. Ingen normal person vill ha ett gäng barnsliga oseriösa spelare som ledare ju.

I nu läget är Romanus med i LAW och ligger rankad runt 70. Hur går det för OoWiie & cop då???? :)
 
Topp