Inatt eller imorgon bitti!!!

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Det är med sorg att se sättet VoS går i graven på även om jag förstår dig fulltändigt att du gör detta. Lycka till med dina framtida målsättningar.

Tack, Lufsen...jag vet vad jag har som mål men inte jag som bestämmer vad som kommer att ske.... det är upp till någon helt annan...;)
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
nu är alla borta utom jag..... då är det dax för mig att göra det som är sagt, är tvungen att göra detta nu, trots att jag egentligen inte vill....fr.o.m om ca 2 min finns inte VoS längre mer än i vara tankar...
väl mött alla krigare!!! Lady Nova
 

DeletedUser

Guest
nu är alla borta utom jag..... då är det dax för mig att göra det som är sagt, är tvungen att göra detta nu, trots att jag egentligen inte vill....fr.o.m om ca 2 min finns inte VoS längre mer än i vara tankar...
väl mött alla krigare!!! Lady Nova

ett mål uppnått. tråkigt för dig Nova som stod linan ut.
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Andra stammar som känner för att mucka med BFH bör ta detta till hjärtat. Först så krigade vi mot SFE för att de försökte farma våra medlemmar och de fick storstryk och flydde till TMD och skapade TDF. Sen så va det VoS som anföll våra medlemmar och nu är den stammen borta, helt upplöst.

Se det som en varning. Vi har ingen förlåtelse att ge våra fiender.
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Andra stammar som känner för att mucka med BFH bör ta detta till hjärtat. Först så krigade vi mot SFE för att de försökte farma våra medlemmar och de fick storstryk och flydde till TMD och skapade TDF. Sen så va det VoS som anföll våra medlemmar och nu är den stammen borta, helt upplöst.

Se det som en varning. Vi har ingen förlåtelse att ge våra fiender.

skönt att jag inte tillhör den kategorin längre...:)
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
så fruktansvärt tråkigt att oskyldiga blir straffade bara för att vissa ska "köra sitt eget race"...men så är krigets lag,tyvärr..:(
 

DeletedUser

Guest
så fruktansvärt tråkigt att oskyldiga blir straffade bara för att vissa ska "köra sitt eget race"...men så är krigets lag,tyvärr..:(

mmhm. Skulle jag varit du så skulle jag konsentrerat mig på att hämnas... fast iof så kommer BFH döda dem ändå... Men då blir det lire mer fair fight. För du kanske vill döda dem ytterligare;)
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
:D finns ett talesätt som går så här: "Hämnden är en rätt som ska serveras kall"..... så den som lever får se vad som sker...:cool:
 

DeletedUser

Guest
finns ett talesätt som går så här: "Hämnden är en rätt som ska serveras kall"..... så den som lever får se vad som sker...

Haha tack för det talesättet:D Du bör kolla på min profil ingame:p Och jag hoppas att du får hämnd på dina fiender:)
 
Topp