Ikväll 20.00 - 7 dagar!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Henrik, du gör mer sådanna fina ";)" smileys än kissie... inte spelat Speed nu på ett tag, men måste säga, om du fortsätter och skryter, kommer du förmodligen snart råka illa ut.:rolleyes:

för ingen gillar skrytmånsar :eek:--

Tar de som en komplimang. ^_^

Äsch, råka illa ut för, kanske av nån som vet hur man lirar offensivt. Men om du tror du är rätt person för jobbet så :cool:
 

DeletedUser

Guest
ja henrik han e duktig :) så han har lite rätt att skryta :p
 

Putte by

Member
Reaktionspoäng
1
Önskar se ett krig mellan uQ vs -GuL- , Då alla har 5 medlemmar :)


Hoppas också på en kort SPEED på Cirka 4 timmar :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Henrik har rätt att skryta.

Putte: Vadå, uq består inte av bara 5 medlemmar, eller..?
 

Cheezballz

Member
Reaktionspoäng
0
Snälla nån.

Är så tråkigt med allt skitsnack. Hela tiden är det skitsnack om nej de hade tur med allt, nej jag är bättre, bara nybörjartur lyckades backtracka någogn gång, halvfart.


Kan inte vi svenska börja se oss själva besegrade?

Vad jag har hört om kriget mellan (B-s) och GGTTW alltså Henrik338 så måste Henrik spelat riktigt fint då han hade mycket fejks mot sig och skarpa, han tog de kallt. Samtidigt är han inte odödlig, som senast igår spelade han igen men klarade inte trycket utan blev av med deffen när adlingen påbörjades och miste snabbt byn. Men jag erkänner han som en grym deffspelare.

uQ är ett rejält bra team work lag. De vet vart de har varandra och kan verkligen hjälpas åt med tex tider. Därför försöker man få ner de så tidigt som möjligt. Vill ge enormt med creeds till Wallarn som är riktigt duktig lirare.

-GuL- är påväg mot uQ:s håll. Vi har tagit dem, de har vunnit över oss men sen tappat vidare ledarskapen till andra spelare. -GuL- har en lång väg att gå, men nu går vi den tillsammans och hoppas att de ska bli fler intressant krig. Tror nog uQ också kan få tillbaka motivationen när de inte vinner utan problem utan de måste kämpa som ett lag igen och inte lira 3 pers.

Mina åsikter och tankar, hoppas verkligen allt skitsnack kan lugnas ner.

/CheezBallz.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Äsch skitsnack tillhör speeden, här vill alla vara bäst och resten ska vara sämre än sig själv. De som gjorde forumet så roligt en gång i tiden ^^ Sen togs de bort för OT? eller va de 95% skitsnack som gjorde saken och 25% av dem fick varningar? ^.^

Cheeze, din off hade tur. Hade ja haft 30 min till och inte assisterat en uQ spelare ( ;)) så hade din nuke och adlarna försvunnit. Fin barrack ja hade, 25 med 1k spjut varje 7.5 min :p

Men de va bra spelat, gillar dock ej farmscript, ska nog köra med de nästa gång och lira offensivt så ska vi se hure går ^.^ Är ju inte världsbäst på off, men hyggligt iaf.

Bah uQ vs Gul. Lär bli svårt för mig och ta vinster då? ^^ Tycker även ja borde räknas in som ett wildcard i striderna (egot kräver det HAHA =P )
 

kalle14

Member
Reaktionspoäng
0
-GuL- Har visat en hög klass på team work. Dom har det team worket vi i uQ hade för ett tag sen..

Men nu mot slutet så har många uQ tappat greppet om speed och orkar inte ens gå med på rundorna för att köra ett tag.


Men grattis -GuL- ;) men ni har lågt kvar för att komma om uQ
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp