IKEA Reser Utomlands

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
NEJ

1 Slumpmässig
2 Nordväst
3 Nordost
4 Sydväst
5 Sydost

Var hittar ni NUMMER 3 = Sydväst?
 

DeletedUser

Guest
Aja, det stog typ syyffghshs eller något sånt, jag hamnade rätt och likadant med kaninen.
 

DeletedUser

Guest
mitt brev :D

jag har precis börjat spela det här och av någon anledning råkade jag skriva in klanhaboru.hu istället för tribalwars.se men skriver man snabbt så skriver man fel :p av någon anledning går jag till en stam som heter IKEA för namnet låter bekant men annars så skulle jag egentligen ha gått till en hederlig gammal ungersk stam men nu blev det inte så :p som du förstår så känner inte jag dig och du känner inte mig och jag känner inte någon i din stam, särskilt klomem, jag har bara hans och din msn men vi ska inte glömma mrfisring, har aldrig hört talats om honom. nu går jag lite off topic och det hatar jag verkligen så jag kan berätta lite om mig... jag har aldrig spelat det här förr, kanske i ett annat liv där jag är en spammare och spelat i 2-3 år men det är ett annat liv. jag skulle bli jätte glad om jag kunde gå med er stam för jag vill lära mig saker från proffs som är nog rankade 13000 i klanhaboru :D
MVH
Gohan - Teh Spammerz

PS: hur fan skickar man brev här?? jag vet inte om elonezet e skicka eller kuldes e det... jag testar väl

och den som e näst längst ner e sydväst
 

DeletedUser

Guest
man går in på spelaren och första länken under profilen är skicka medelande
sedan är det bara som vanligt
 

DeletedUser

Guest
vi är ju bara ett par st än så länge

men nu kanske vi äntligen har en spionfri stam då ingen kan snacka med dom andra vettigt om man inte använder engelska då ....

kom igen nu, starta! :)
 

DeletedUser

Guest
Jag har försökt få dit Lufsen, men han var inte så intresserad :p Jag tycker i alla fall att vi har ett bra team nu och kommer nog att klara oss utan fler :)

självklart kommer vi klara oss men för att bli kända där måste vi 21 tillsammans få mer poeng än dom där som komer att ha 400-500 medlemmar :p

men lyckas vi så är serven vår:cool:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp