igång

  • Trådstartare Aivy Strawberry-Mint
  • Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
räkna på det seriöst, att det nu går att bygga pala förre resuser lv 1 beror på speeden men det är bättre att köra resuser förre.

Det är INTE bättre att köra resurser direkt....

Är man aktiv så på ca 1 timme efter paladinen kommit ut så har man tagit kapp allt och tjänar på det hela eftersom man har paladinen ute på farmning mkt snabbare än att vänta :)
 

DeletedUser

Guest
Det beror helt enkelt lite på hur man ligger också.. Ligger du med ett par gråa byar precis bredvid dig så kanske danne har rätt. Annars är pilis mycket bättre. Är lite tipsy så jag vågar inte räkna efter och kolla.
 

DeletedUser

Guest
Beror helt klart på situationen.

Har ett uttryck som jag kör med när jag lirar TW:

ALLT beror på omgivningen och miljö =) En bra TW-spelare ska kunna anpassa sig.

Ingen som vet hur en kameleont fungerar? :)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Mjo.. Men pilis sätt funkar bättre.. jag fick KÖ, gjorde som danneboy på kontot jag fick som KÖ, och gjorde som pilis på mitt egna.. mitt egna konto är rank 7, KÖ kontot är typ rank 100..
 

DeletedUser

Guest
Mjo.. Men pilis sätt funkar bättre.. jag fick KÖ, gjorde som danneboy på kontot jag fick som KÖ, och gjorde som pilis på mitt egna.. mitt egna konto är rank 7, KÖ kontot är typ rank 100..

Det är bara början =) Men i längden är dannes oftast bättre. ranken har ingen betydelse i början :p
 

DeletedUser

Guest
Hur spelar detta någon roll? Även med Pilis så får man ju palan och resurser snabbare.
 

DeletedUser

Guest
lol om man tänker så långt som till 5 mile så spelar det inte nån roll alls hur man nygger första 2 byggnaderna så sluta tjata om det där, okej?:)
 

DeletedUser

Guest
Men man kan inte tänka så långt eftersom allting kan hända ;) du kan bli ställd mot 20 pers ensam.. då kan du inte göra sådär jättemycket

Så det spelar roll, I krig handlar det om att få ett övertag och utnyttja det. Det är så man går segrande ;)
 

DeletedUser

Guest
Men man kan inte tänka så långt eftersom allting kan hända ;) du kan bli ställd mot 20 pers ensam.. då kan du inte göra sådär jättemycket

Så det spelar roll, I krig handlar det om att få ett övertag och utnyttja det. Det är så man går segrande ;)

helt klart.
 

DeletedUser

Guest
det var typ det jag mena, det kommer inte avgöra ifall du byggde res till nivå 1 och sen pala elr först pala och sen res till 1 :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
det var typ det jag mena, det kommer inte avgöra ifall du byggde res till nivå 1 och sen pala elr först pala och sen res till 1 :rolleyes:

Ett av dessa sätt är ju bäst och det beror ju helt klart på hur man ligger.. har man många barbarians intill sin by eller inte?

Det sättet som är bäst ger dig ett övertag gentemot andra som du KAN utnyttja så visst kan det komma att avgöra.. ifall du har kunskapen till det ;) annars så är det skitsamma.. Skulle tippa på att de flesta som ligger på topp 10 nu inte ens kommer vara på top 100 när är det är adlingstider..
 

DeletedUser

Guest
Bara 4000 byar än så länge, är det bara jag som inbillar mig att det är extremt lite? :S
 

DeletedUser

Guest
Kanske blir lika litet som v6.. :)

Dom som spelar på sommaren, är extremt taggade. Dom som inte är taggade, spelar inte alls. Alltså betyder det att det finns nu 4000 riktigt taggade spelare att kriga mot.

Många, många leker bort sin sommar, och tänker inte på TW. Dom noobsen slipper vi. Därför kanske det blir några tusen färre, men desto bättre och roligare spelare.

Om du var med i radion, både när världen kom och innan så skulle du se vilket liv det var. Världen är mer populär, men bara hos dom riktigt intresserade.

Tror detta kommer bli en riktigt fight, även om vi är lite färre! :)
 

DeletedUser

Guest
såklart man är taggad har ju nu alla mina polare från v1 v2 och v3 med mej.. så det här kan bli intressant.... ooh någon som tänker starta en rykte tråd eller????
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp