Hyllningar

DeletedUser

Guest
Nuförtiden är det så mycket gnäll, så mycket besvär, avundsjuka och hat i externa forumet...

Tänkte göra en tråd där man får hylla en eller flera spelare/stammar på v23 för olika insatser, eller vad som helst som inte är spam!

De enda reglerna för tråden är:

*Motivera din hyllning
*Klaga inte på andras hyllningar.
*Håll det till hyllningar, inte hat!
*Man får kommentera andras hyllningar.


Min första hyllning:

insane sti/duråå

Jösses, vilket krigande, vilket försvar, vilken vägg! Rank 1 Ob-F efter ett flertal kraftiga offensiver av -ST2-, samtidigt som han ligger rank 4!

Stor eloge för de engagemanget från både duråå och Sundisen och andra eventuella inblandade parter som hjälpt till. Ett praktexempel på teamplay!
 
Senast redigerad av en moderator:

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vill hylla Kruxet 22 som vba alla sina attacker varesig han farmar, deffar eller attackerar. och för att han är en jävla sköning


Edit: bra tråd jelly!!
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Svårt att ge creed till enbart en spelare på denna värld, men får nog ge extra creed till stammen durååh! go durråh!
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Jag skulle vilja passa på att hylla mig skälv!

Snygg som få
Spelar TW bäst av alla
Står ut med Er alla andra (bara den borde ge mig hyllningar 1337)

Har aldrig gjort fel och kommer aldrig göra fel.
Har mest pengar

Kan dricka samtliga under bordet
Tycker mer om mig skälv än jag gör andra

Samt att jag har stor ödmjukhet för TW och livet i allmänhet.


p.s hyllningar till mig ställes direkt till min mailbox (annars kommer detta forum svälla över ).
 

DeletedUser

Guest
Skärpning - håll er till trådens ämne eller så börjar jag dela ut varningar.
 

DeletedUser

Guest
Det finns många spelare man ska hylla... inte bara en.

insane sti - du har gjort ett bra jobb du har försvarat dina byar väl.. riktig duktig gjort av dig mannen du verkar va den nya fireside..

Fjotor - ska man börja kalla dig mintcream eller vad? För dina offensiver är lika duktig som hans kan man säga.. du ger aldrig upp hur många gånger du skulle vägga forsätter du kämpa snacka om vilken tålamod du har.

Bird MaChine - jag har underskattat dig hela tiden linus verkar det som.. du har bevisat jag har haft fel jag trodde du inte va bra utan bara en speed spelare.. men bra gjort av dig din stam ska veta att de har gjort bra val att ha med dig hos de.

HiHo - du har massa tåg på dig men du verkar inte va orolig utan du ba snipar som de inte va något.. såna som dig behöver man alltid i sin stam.

Sen vill jag ha hylla andra spelare durååå/FIN/-ST2- alla gör ett bra jobb de här spelarna gör inte allt själv så klart. Stammen ställer upp för varandra -ST2- ställer upp för sina medlemmar och vi för våra. Ni allihopa har gjort ett bra jobb!

Komigen FIN nu visar vi vilka vi är för de.
 

DeletedUser

Guest
God kväll gott folk!

Jag vill skicka hyllningar till två spelare jag beundrar, man kan nästan säga att jag ser upp till dessa två spelare för deras spel i v23 och som personer. Utan er så hade ni troligtvis inte sätt mig i v23 idag.

Den första som jag vill hylla är Cmon, för sin envishet och prestation som du sparkar iväg dina offensiva hjältar när nöden kallar oavsätt om det är på ditt egen konto eller kö. Du har efter flera världar, lik som v23 ännu inte fått mig att erkänna att du är en bättre off spelare än mig personligen. Men nu är det på tiden att lägga fram ett erkännande som visar att du är en bättre off spelare än mig själv. Ditt lever bröd är Oba, men du håller dig helst inte i centrum i pm konversationer utanför stammen. En mycket lojal spelare till sina stam medlemmar som förtjänar respekt, dominant spelare som går in för allt eller inget.. Det finns strategi i den här gubben.


Den andra jag vill hylla är min kära granne Fjotor, vad hade v23 varit utan dig? Din stam och duråå ska tacka dig för ett väll mött krig som vi verkligen får kämpa för och mycket tack vare dig. Du kommer hålla dig kvar länge i v23 om du trivs med dina grannar, vilket jag är rätt säker på att du gör. En spelare som sköter sig själv rätt mycket, bortsätt från något tillfälle där t.ex. mars bidragit som lojal stamfrände från -st2-. Visst saknar jag lite mer "fin slipade" fejk, men ta det inte som kritik. Du har trots allt imponerat med dina yolo tåg och dina skarpa anfall. Jobbet ditt ger dig fördelen som off spelare vilket jag förstått tidigt i v23 vilket gör att fronten är mycket aktiv från båda sidor i söder..



Ser en hel del likheter mellan dessa två spelare personligen. Ser fram imot fortsatt spelande i v23 och hoppas på mer av detta i praktiken. Ni båda är en viktig nyckel till framgång för båda stammar. En premade utan er vore som svenska landslaget utan zlatan.



Finns många fler jag vill hylla och framför allt lära känna i v23 som jag idag är nyfiken på men inte vet ett skit av.


Trevlig helg gott folk, och skål folket... botten upp!

///Insane sti
Diplomat duråå
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nån jävel som kan korrekturskriva om detta??

Kan väll då rätta dig själv med sär skrivning om du inte förstår vad jag skrev. Kan man bli drygare? Eller är det bara jag som är full och reagerade på inlägget?

Vissa har dyslexi andra har svårt med matematik, vad folk än har för problem så förtydliga dig...
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har svårt för spriten, men inte fan lackar jag för det! Förtydligat nog, whoopass! :sneaky:
 
Topp