hur man gör en egen speed?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

yeyyäe

Member
Reaktionspoäng
0
hej

jag är ganska ny på tribalwars och jag undrar som rubriken lyder hur man gör en egen speed. Vore bra om någon kunde ge mig en länk till en guide eller något. Jag har försökt att forumsöka men hittade dock inget.

/ yeyyäe :)
 

DeletedUser

Guest
Notera att detta endast finns på engelska och tyska.


Vill man ha en speedrunda här på .se med eliten så kan man skriva till våran speedadmin Phamlol. :awsm:
 

yeyyäe

Member
Reaktionspoäng
0
tack så mycket, men jag förstår inte en sak så jag får inte igång det. Det står att man ska gå in på http://localhost/admin men det funkar inte. Varken firefox eller vanliga explorer kan hitta sidan. Kan någon av er hitta sidan och vet någon vad det är för fel ? :/

/ yeyyäe
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Du får inte ha på skype eller några andra program. Det gör att det inte fungerar.
 

DeletedUser

Guest
Jag kan fixa egna speeds med :)

Inte särskilt svårt om du startar ds-lan, apache och mysql i rätt ordning osv ;)
 

yeyyäe

Member
Reaktionspoäng
0
men jag följer stegen mycket nog och gör allting rätt, men den kan inte ansluta till http://localhost/admin , vet någon vad det är för fel ?

jag använder wordpad för config grejjen, är det något fel på det eller ?
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
först setup_xampp sen apache_start, dslan_start und mysql_start. sen ska du ha dom uppe sen localhost :awsm:
 

qiqi

Member
Reaktionspoäng
0
Dock tråkigt att man inte får "hosta" speeden man gör så man kan lira med kompisar.

Är inte så bra på det här...men om det nu går att "hosta" speeden, och jag gör det..hur får ni reda på det? För har för mig att man blir bannad om man gör det...men hur vet ni att jag har gjort det?^^'

Hade inte tänkt göra det, bara undrar.:eek:

(om någon vet hur man gör så berätta :awsm:)
 

siemlo

Member
Reaktionspoäng
4
lana ja, men inte spela med vänner online :)

Någon som vet hur man lägger in botar?

Du får inte lägga upp den nu online man fick det för men lagarna i Tyskland förhindrar det nu.

Jag vet hur man fixar bottar men tar lång långtid att förkalra flera timmar eller dagar för att du ska kunna köra dem, men jag lirar mot dem skälv här hemma men det laggar *****...
Tar runt 2 sec för uppdatering på sidan när du kör med 1 bott sedan kan du lägga på 0,5 sec för varje till du lägger till.Okej vilket?:p
 

qiqi

Member
Reaktionspoäng
0
Lungt har fixat det nu :) finns visste n nyare version av dslan men inbyggda botar och shit :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp