Hur många % av v8 ägs av UrbanT?

DeletedUser

Guest
Totalt antal byar på v8: 55.479
Totalt antal poäng på v8: 443,61 Mio.

UrbanT byar: 21.295
UrbanT poäng: 202,89 Mio.

UrbanT % byar: 21.295/55.479 = 0,38 = 38%
UrbanT % poäng: 202,89/443,61 = 0,46 = 46%
(Dessa tal är avrundade)

:)
 

thunders

Member
Reaktionspoäng
0
men då har dom väl mest % på .se i sin värld? ngn som vill lägga upp villken stam som äger mest på sin väld?
 

DeletedUser

Guest
Just nu så har urbanT 51 % av alla byar och 58% av allt poäng på världen.
 

DeletedUser

Guest
Fan jag som räknat ut detta nästan exakt här om dagen, kommer ej ihåg siffran:(
 

DeletedUser

Guest
Då är det inte så långt kvar till målet! =) kämpa på sista biten så blir det nice! :) Sorry om jag varit borta ett tag och inte kommer ihåg: Rätta mig om jag har fel: det är väl 90 % som gäller fortfarande va? Eller är jag ute och cyklar?
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Då är det inte så långt kvar till målet! =) kämpa på sista biten så blir det nice! :) Sorry om jag varit borta ett tag och inte kommer ihåg: Rätta mig om jag har fel: det är väl 90 % som gäller fortfarande va? Eller är jag ute och cyklar?

Det finns ingen satt gräns, världen stängs när vår CM anser att den är död.
 

DeletedUser

Guest
Det finns ingen satt gräns, världen stängs när vår CM anser att den är död.

Det betyder att den stängs när den inte längre är inkomstbringande. Så länge en värld är aktiv och folk betalar för att spela där skulle inte jag stänga den oavsett hur förhållandena såg ut på världen. Men nu är det inte jag som är CM :D
 

DeletedUser

Guest
Själv får jag nog säga att jag hoppas att den stängs, dock ser jag gärna att man stänger denna men skapar v 12,13,14 eller vad det nu blir, med liknande inställningar:)
 

DeletedUser

Guest
Själv får jag nog säga att jag hoppas att den stängs, dock ser jag gärna att man stänger denna men skapar v 12,13,14 eller vad det nu blir, med liknande inställningar:)

håller med, om man nu typ stänger v8, gör v12 men samma inställningar som v8
 
Topp