Hur många av alla ni elits som läser detta forum har mer trupper än en noob som mig?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Undrar hur många det är som just nu sitter och sparar det där i anteckningar eller nåt word-document... :p

den här ju inte universell, fick bli höga resurser på denna värld för hög speed och många som farmar i mitt närområde.

v7 så hade jag 1/1/1 i resurser och ett adelståg.

Men v9 så hade jag grannar som rensade alla farms åt mig ger än ett litet övertag
 

siemlo

Member
Reaktionspoäng
4
1/1/1?..?
Funkar det eller tog det typ 10 dagar att farma in resurserna til adlarna:
 

DeletedUser

Guest
Måste ha ett jävla flyt med byarna runt om dig.. för inte fan kan man ha så mycket trupper redan ifall det är folk med trupper i byarna runt om dig ^^ också sitter du 24/7
 

DeletedUser

Guest
Måste ha ett jävla flyt med byarna runt om dig.. för inte fan kan man ha så mycket trupper redan ifall det är folk med trupper i byarna runt om dig ^^ också sitter du 24/7

Sa ju att mina grannar var snäll att rensa de flesta farms åt mig, får ingen ob men fina farms.

1/1/1?..?
Funkar det eller tog det typ 10 dagar att farma in resurserna til adlarna:

tog oss från torsdag-tisdag att få ihop resuser för att minta till 4 adlar och rekrytera dessa, men den världen hade dom gamla goda spej reglerna som gjorde det mycket enklare.
 

DeletedUser

Guest
Varför får jag en känsla av att den här tråden är onödigt skrytande?
"Jag har mer trupper än dig". Mjaha...
Jag vet inte riktigt vart du vill komma pilis.
Vill du vara vänlig att förklara det för allmänheten?
 

DeletedUser

Guest
Låter som om någon är avis?. han blev kallad noob av Oowiie. undrar om han tar tillbacka det?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Om du menar mig så blir jag aldrig avis på någon. (Om inte denna person har mer sprit än mig, det är ett hårt slag.)

Måste man lägga ut det på forumet isf med en milslång titel? ^^
 
Reaktionspoäng
0
Purple måste bara fråga : var du inblandad i Pills på .net?

Har ett minne av en purple predator med vänner där ;)

Sorry för OT:cool:
 

DeletedUser

Guest
Varför får jag en känsla av att den här tråden är onödigt skrytande?
"Jag har mer trupper än dig". Mjaha...
Jag vet inte riktigt vart du vill komma pilis.
Vill du vara vänlig att förklara det för allmänheten?

Brukar som sagt relativt ofta bli kallad noob, så vill ju se hur mycket mer trupperna alla eliter spelare har.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp