Hur kul hade det varit om TW hade varit en demokrati eller skapat av en fackförening.

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
Måste bekräfta det Rosberg skrev med att det har delats ut en order att anfalla dig.

Och allt detta för våran grundare och ledare alltid varit extremt svart sjuk på ditt namn. Det är extremt beklagligt att Masse79:s egna agenda ska försvåra ditt fredliga spelande.

Vi i ledningen i Core diskuterar dagligen denna baklagliga historia men han är tyvärr ben hård med detta, du ska bort :(

I övrigt så får vi hoppas att du inte haft lika många besök av tand trollen, som du haft av oss.
 

DeletedUser

Guest
Måste bekräfta det Rosberg skrev med att det har delats ut en order att anfalla dig.

Och allt detta för våran grundare och ledare alltid varit extremt svart sjuk på ditt namn. Det är extremt beklagligt att Masse79:s egna agenda ska försvåra ditt fredliga spelande.

Vi i ledningen i Core diskuterar dagligen denna baklagliga historia men han är tyvärr ben hård med detta, du ska bort :(

I övrigt så får vi hoppas att du inte haft lika många besök av tand trollen, som du haft av oss.

Vår ledare heter Masse1969... Det namnet kommer han aldrig att uppnå hur svartsjuk han än är ;)
"Ska bort" ? Uve been misinformed ;)
 

DeletedUser

Guest
Nä nu vet jag inte riktigt var som hänt här i tråden?

Jag ville ju bara få upp ögonen på oss alla spelare att sluta gnälla och istället inse att det är betydligt roligare att spela när det är just roligt.

Och vad händer då??
Jo Helt plötsligt blir alla i Core jätteledsna, och det var absolut inte min mening :)

Nää Sebbe16 och rosberg kom igen nu. snacka med perka90 han håller glöden het, han kan få igång er igen :)

Mvh
Masse1969
 

DeletedUser

Guest
Jag är 100% MMD matrial, vad är score för nått?
MMD är den enda stam jag varit med i förutom en jag startade av misstag första dagen i min TW Karriär.
 
Senast redigerad av en moderator:

wafa

Member
Reaktionspoäng
0
PM'a Mussor och fråga vad Score är.. Han vet mer än oss vanliga dödliga om de mystiska...

:D
 

DeletedUser

Guest
PM'a Mussor och fråga vad Score är.. Han vet mer än oss vanliga dödliga om de mystiska...

:D

Ni kan inte förstå Score. Score är stammen som är så überwin att man inte ens ser en promille av deras egentliga poäng. De kan t ex rensa och adla ett femtiotal byar utan att det syns i TW-browsern. Dvs de vinner v7 i en annan dimension, medan vi andra står och failar.
 

DeletedUser

Guest
Ni kan inte förstå Score. Score är stammen som är så überwin att man inte ens ser en promille av deras egentliga poäng. De kan t ex rensa och adla ett femtiotal byar utan att det syns i TW-browsern. Dvs de vinner v7 i en annan dimension, medan vi andra står och failar.

Aha då förstår jag SCORE's storhet klart och tydligt.
De har ju kämpat/slitit/krossat ner helt ofantliga 4 barbarbyar och tillråga på detta endast tappat 3 egna bara i denna vanliga dimensionen.
Dom verkar ohyggligt ruggiga, jag får nog se till och ha bättre koll på dem, räcker det med vanlig deff i byarna eller måste man köra paladinen med vitlöknippe och vigvatten?

V7 känns nu otryggt med alla dessa fladdrande skuggor utan synliga ägare.... :)
 
Reaktionspoäng
0
Dom verkar ohyggligt ruggiga, jag får nog se till och ha bättre koll på dem, räcker det med vanlig deff i byarna eller måste man köra paladinen med vitlöknippe och vigvatten?

Troligtvis krävs det en paladin som vidareutbildats i kvantfysik och han måste spelas med partikelaccelerator för att kunna skapa det svarta hål som leder in till den andra score-dimensionen!
 

DeletedUser

Guest
Troligtvis krävs det en paladin som vidareutbildats i kvantfysik och han måste spelas med partikelaccelerator för att kunna skapa det svarta hål som leder in till den andra score-dimensionen!

Jag tror helt enket att det är bra att Score finns i sin egen dimension, det hade blivit förskräckligt i V7 annars :)
Sicken tur jag har som inte kan nått om kvantfysik och partikelacceleratorer. gud förbjude att någon annan lyckas hantera detta och öppna Panduras ask :)

Mvh
En aning skitskraj!!!!
 
Topp