Hre??

DeletedUser

Guest
Morad, har du hört talas om nån mot offensiv än?
Det har då inte jag så jag tycker det är grymt dåligt av X3M, X3M-A och [TL] att bara ha tagit 7 byar.
 

DeletedUser

Guest
Side 1: 2
Side 2: 7
Difference: 5

Skämmigt. 78 pers i X3M, 64 pers i X3M-A och 66 personer i [TL] medans HRE har 28 personer och allt ni lyckats ta är 7 byar? Hur dåliga är ni? QQ
 

DeletedUser

Guest
Side 1: 2
Side 2: 7
Difference: 5

Skämmigt. 78 pers i X3M, 64 pers i X3M-A och 66 personer i [TL] medans HRE har 28 personer och allt ni lyckats ta är 7 byar? Hur dåliga är ni? QQ


det var väl likadant för cccp mot mtb, men dom tog fler byar.
 

DeletedUser

Guest
Varsågod morad, Jag har aldrig sett någon vinna över wallin i att argumentera på ett sånt här sätt men du kan ju försöka :p
 

DeletedUser

Guest
YEAH! HRE gö mot anfall och slå ut dom! ni har många noobiga byar som är fiender nära er nobla dom =)
 

DeletedUser

Guest
Vi kommer att göra motangrepp. Kan säga att anfallen mot oss har börjat klinga av i takt med att anfallsstyrkorna faller utanför våra murar. Snart kommer domen mot de som vågat angripa oss. Dessutom har det nya ledarteamet satt sig och det kommer at märkas.
 

DeletedUser

Guest
sätter helt klart mina surt förvärvade pengar på HRE, kvalite vinner (nästan) alltid i längden
 

DeletedUser

Guest
sätter helt klart mina surt förvärvade pengar på HRE, kvalite vinner (nästan) alltid i längden

finns ju ingen kvalitet på tribalwars:p, den som kan vara online mest vinner:), varför tror du en noob stam som död kan liga på plats 10. vi rekyterar nästan bara arbetslösa:D
 
Topp