HP4 Intressekoll

DeletedUser

Guest
Nu när HP4 närmar sig tänkte jag att jag kan fråga runt lite? Vilka är intresserade och skall spela?
Kommer det finnas några preemades?
Jag vet att jag kommer spela iaf, dock får jag hitta en bra stam först.
 

DeletedUser

Guest
Jag ska spela, ngn i Gaf som känner att de vill ha en trevlig fiende så är det bara att kontakta mig :D :=
 

DeletedUser

Guest
Denna rundans inställningar är gjord på så sätt att det inte går att planera för att starta en stam där i förväg. man kan ju inte välja startposition så om man kommer överens om att starta någon stam i förväg innan världen ens öppnat kan förvänta sig att de kommer ligga en bit ner i rankningen eftersom de kommer vara utsprida över hela världen.

Med andra ord "The pro´s will be spread all over the world". :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Denna rundans inställningar är gjord på så sätt att det inte går att planera för att starta en stam där i förväg. man kan ju inte välja startposition så om man kommer överens om att starta någon stam i förväg innan världen ens öppnat kan förvänta sig att de kommer ligga en bit ner i rankningen eftersom de kommer vara utsprida över hela världen.

Med andra ord "The pro´s will be spread all over the world". :awsm:

Bara att starta vid världstart, så hamnar samtliga i mitten av kartan och kommer tillräckligt nära varandra ;)
 

DeletedUser

Guest
Denna rundans inställningar är gjord på så sätt att det inte går att planera för att starta en stam där i förväg. man kan ju inte välja startposition så om man kommer överens om att starta någon stam i förväg innan världen ens öppnat kan förvänta sig att de kommer ligga en bit ner i rankningen eftersom de kommer vara utsprida över hela världen.

Med andra ord "The pro´s will be spread all over the world". :awsm:

Bara att starta vid världstart, så hamnar samtliga i mitten av kartan och kommer tillräckligt nära varandra ;)



Var inte så säkra på det hur många tror du kan starta direkt ibland kanske någons dator krachar, någon annan tittar på TV eller gör något roligt och helt plötsligt glömmer bort tiden. Andra kanske sitter och pluggar medans andra är i skolan och om alla börjar vid starten så kanske man inte alls kommer nära varandra och kanske istället hamnar på ett helt annat håll. Alla startar inte i centern vet ni.^_^

Så förvänta er inte för mycket!:D
 

DeletedUser

Guest
Jag funderar starkt på att göra ett försök, har dock inte fixat någon premade men får väl se vad som händer. ^_^
 

DeletedUser

Guest
Jag lär nog behöva en premade själv den här gången men får nog klara mig sälv om jag ska kunna leva upp till mitt nick:D

Föresten så litar jag inte på någon när det gäller sånt.
 
Topp