Hmc vs. 600 spjut & svärd

DeletedUser

Guest
Då har två första dygnen för detta krig passerat. För de som är intresserade utav statistiken är ni välkomna att blicka i spoilern nedan.

Side 1:
Tribes: HMC
Side 2:
Tribes: Spjut, Svärd
Players: Döda Mig, kalle-11, nicke199292, ghosty91

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 24
Sida 2: 8
Skillnad: 16

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19
Sida 2: 1
Skillnad: 18

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 123,926
Sida 2: 19,504
Skillnad: 104,422

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 102,673
Sida 2: 4,205
Skillnad: 98,468

chart
Kort sagt kan man sammanfatta dessa två första dygn som väldigt intressanta, ur många aspekter och många synvinklar. En del spelare har lämnat stammen och försökt fly fältet. Något vi klart deklarerat är en oacceptabel lösning, således inte en fribiljett ut ur stridens hetta. De spelare som lämnat är inkluderade i statistiken. Sedan har spelare startat om innan våra adelsmän hunnit landa, därav en barbar som är med i vår statistik och någon by var Elit-klanen och norpade på. Detta är inte heller något vi accepterar.

Heavy Metal Crew deklarerar härmed, i och med detta inlägg, att vi ämnar jaga ner varje by som ägdes utav Spjut eller Svärd klockan 22:00:00 i förrgår (16e oktober), innan vi nöjer oss med denna strid. Stora som små ska de bort, oavsett aktuell stamtillhörighet. Att adla en by som ägts utav Spjut eller Svärd, kommer bestraffas enligt sedvanlig ordning. Med påhälsning av oss hårdrockare.

Väl kämpat vill jag, å hela HMC's vägnar, säga till de som faktiskt gjort motstånd emot oss. Er andra önskar vi få se lite liv och rörelse ifrån, för spänningens skull.

I all ödmjukhet,
Heavy Metal Crew
Åter igen imponerar hårdrockarna, muy bien!:p
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: HMC
Side 2:
Tribes: Spjut, Svärd
Players: Döda Mig, kalle-11, ghosty91, black-wolf, Edson, gik222, edvindenlila, gronlud, erik97, Blazterman, nicke199292, Simon1900

Timeframe: 16/10/2011 22:00:00till24/10/2011 00:40:21

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 66
Sida 2: 15
Skillnad: 51

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 33
Sida 2: 1
Skillnad: 32

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 336,655
Sida 2: 43,362
Skillnad: 293,293

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 171,249
Sida 2: 4,205
Skillnad: 167,044

chart

Första veckan utav kriget har gått, som ni tolkar statsen så är det väldigt bra resultat för vår del. Deras enda adling är en re-take, som vi sedan återtog och byn är nu i vår ägo. Tyvärr är vissa adlingar barbarer, som en gång tillhörde Spjut eller Svärd spelare innan dessa valde att kasta in handduken och starta om innan våra adlar hunnit landa. Shit happens, and life goes on. Vi vill i HMC tacka för den kamp som varit. Värt att notera är att Spjut & Svärd verkar ha samlat kraft inför en motoffensiv under morgondagen, vi får se vad deras utdelning då blir =) Kommer posta statistiken för den så fort den hunnit landa.

God jakt allesammans och tack för ett hittills underhållande krig och den goda ton vi håller gentemot varandra i forumen likväl som PM.

Å allra ödmjukaste vägnar,
Heavy Metal Crew
 

DeletedUser

Guest
Offensiven som våra fiende gav oss slutade med 0 tappade byar och ungefär 1 mille OBF till vår favör.

Bättre lycka nästa gång, men stor eloge för en väl timad offensiv pojkar och flickor =)
 

DeletedUser

Guest
Då har två första dygnen för detta krig passerat. För de som är intresserade utav statistiken är ni välkomna att blicka i spoilern nedan.

Side 1:
Tribes: HMC
Side 2:
Tribes: Spjut, Svärd
Players: Döda Mig, kalle-11, nicke199292, ghosty91

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 24
Sida 2: 8
Skillnad: 16

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19
Sida 2: 1
Skillnad: 18

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 123,926
Sida 2: 19,504
Skillnad: 104,422

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 102,673
Sida 2: 4,205
Skillnad: 98,468

chart
Kort sagt kan man sammanfatta dessa två första dygn som väldigt intressanta, ur många aspekter och många synvinklar. En del spelare har lämnat stammen och försökt fly fältet. Något vi klart deklarerat är en oacceptabel lösning, således inte en fribiljett ut ur stridens hetta. De spelare som lämnat är inkluderade i statistiken. Sedan har spelare startat om innan våra adelsmän hunnit landa, därav en barbar som är med i vår statistik och någon by var Elit-klanen och norpade på. Detta är inte heller något vi accepterar.

Heavy Metal Crew deklarerar härmed, i och med detta inlägg, att vi ämnar jaga ner varje by som ägdes utav Spjut eller Svärd klockan 22:00:00 i förrgår (16e oktober), innan vi nöjer oss med denna strid. Stora som små ska de bort, oavsett aktuell stamtillhörighet. Att adla en by som ägts utav Spjut eller Svärd, kommer bestraffas enligt sedvanlig ordning. Med påhälsning av oss hårdrockare.

Väl kämpat vill jag, å hela HMC's vägnar, säga till de som faktiskt gjort motstånd emot oss. Er andra önskar vi få se lite liv och rörelse ifrån, för spänningens skull.

I all ödmjukhet,
Heavy Metal Crew


Ni kan ju börja med att Adla de "Spjut-byar" Jxxxy tog från spjut medans han fortfarande var med i våra kära allierade :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Händer inte mycket.

E ju helt dött här. Är det några som fortfarande krigar.
Jag personligen hälsar på berget i dalen. Å tacksam som han är så hälsar han på mig.
Lycka till alla. Å lite beröm till spjut som inte fallit ihop än.

Mvh znap1
 

DeletedUser

Guest
Saknas massa Svärdspelare nu samt flyktingar, detta är de jag kommer ihåg...

Side 1:
Tribes: HMC
Side 2:
Tribes: Spjut
Players: Döda Mig, kalle-11, black-wolf, nossnaj, Edson, gik222, edvindenlila, gronlud, erik97, Blazterman, nicke199292

Timeframe: 16/10/2011 00:00:00till04/11/2011 15:09:50

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 159
Sida 2: 47
Skillnad: 112

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 56
Sida 2: 1
Skillnad: 55

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 880,930
Sida 2: 139,369
Skillnad: 741,561

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 343,150
Sida 2: 4,205
Skillnad: 338,945

chart
 

DeletedUser

Guest
E ju helt dött här. Är det några som fortfarande krigar.
Jag personligen hälsar på berget i dalen. Å tacksam som han är så hälsar han på mig.
Lycka till alla. Å lite beröm till spjut som inte fallit ihop än.

Mvh znap1

Krigar ja :p
 
Topp