HM! Agianst OnC

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ne du har helt rätt om att det är tråkigt med allt detta som skrivs. Därför går jag så hårt på Saanden så han kan lugna sig.
Jag kommer försvinna om Saanden lugnar ner sig och att ni i OnC förhoppingsvis ser att ni kanske bör kolla upp vems som kan vara en bättre ledare för er.

Men du har rätt om att det är tråkigt att läsa dispyter som kan gå för långt till viss del. Tex där det står" hahahaha du är ju helt jävla körd" eller " aa, ville du något eller?" Sånn attityd.
DET är tråkigt att läsa enligt mig.

Men då till min fråga, hur aktivt brukar ett externt forumet vara utan dispyter och allmänt tjafs? Ganska dött, eller hur?
Men att det är rätt eller fel är en helt annan fråga.

/Clean

Just det som är problemet att du enbart hackar på sanden, du kan ju likagärna engagera dig i och gå hårt mot andra som har sämre attityd än honom enligt mig, det är bara välja och köra liksom.

Han gör ett bra jobb som ledare i OnC och varför ska vi ersätta han pg a att andra tycker han är en idiot här?
Sålänge han tar hand om sin stam ingame så är det lugnt enligt mig.

Som jag ser det är han otrevlig mot de som är otrevliga mot honom. Det är mitt sätt och se på saken och just därför kopplar inte ni två.

Sen till din fråga då :) Det hade itne varit aktiv som det är, men om man byter de tråkiga personliga påhoppen och återgår till påhopp om saker folk failat på ingame och kassta paj däremellan bidrar til lett mer aktivt och roligt forum och då kanske fler folk väljer och komma tillbaka hit.

och då kan vi iaf föra en diskution som normala individer som vi gör nu och inte hoppa över till personliga grejer eller saker som hänt i andra världar bara för den ena har ett starkare argument. eller hur? =)

Mvh
 

Thebie

Member
Reaktionspoäng
0
Ne du har helt rätt om att det är tråkigt med allt detta som skrivs. Därför går jag så hårt på Saanden så han kan lugna sig.
Jag kommer försvinna om Saanden lugnar ner sig och att ni i OnC förhoppingsvis ser att ni kanske bör kolla upp vems som kan vara en bättre ledare för er.

Men du har rätt om att det är tråkigt att läsa dispyter som kan gå för långt till viss del. Tex där det står" hahahaha du är ju helt jävla körd" eller " aa, ville du något eller?" Sånn attityd.
DET är tråkigt att läsa enligt mig.

Men då till min fråga, hur aktivt brukar ett externt forumet vara utan dispyter och allmänt tjafs? Ganska dött, eller hur?
Men att det är rätt eller fel är en helt annan fråga.

/Clean

Det är skillnad på dispyter där man faktiskt diskuterar något väsentligt än en dispyt som denna där en utomstående spelare anser att en stam leds på fel sätt. Vad jag vet så har ingen bett om din åsikt så vad finner du för poäng i den här diskussionen?

Verkar som om du försöker uppfostra någon utan någon som helst rätt.
 

DeletedUser

Guest
Det är skillnad på dispyter där man faktiskt diskuterar något väsentligt än en dispyt som denna där en utomstående spelare anser att en stam leds på fel sätt. Vad jag vet så har ingen bett om din åsikt så vad finner du för poäng i den här diskussionen?

Verkar som om du försöker uppfostra någon utan någon som helst rätt.

Väsentligt? Då får jag fråga dig "Thebie" som kom helt från ingenstans som inte har varit delaktigt i den här "diskutionen" om man nu ska kalla det så. Varför kommer du nu då även du är en "utomstående" och klankar ner med så hårda ord på vad jag har för åsikter ;)?

Då vi bor i Sverige och faktiskt är i Sverige nu så har vi en lag som heter yttrafrihetsgrundlagen.
Den lyder så här för er som kanske inte vet.
Yttrandefrihetsgrundlagen (1991:1469) är den yngsta av Sveriges grundlagar. Lagen innebär bland annat att:
- Alla svenskar har rätt att uttrycka sina åsikter, tankar, känslor i radio, tv, videogram, ljudupptagningar eller andra sorters upptagningar.

Jag har precis vilken som helst rätt att komma in med min åsikter. Sedan vilka som ber och inte ber om dem kan jag tyvär inte hjälpa.

Uppfostra? Behövs OnC Uppfostras enligt dig då eller? jaja, jag kan inte säga något om vad du tydligen tycker :/

Min åsikter, mina utalanden, mina tips.

(väljer att inte svara på Saanden då det verkar hopplöst...)

Till dig Start: Jag säger endast det som jag märker här på externa, tycker bara att det är ganska tråkigt att en stams som OnC med såpas bra merit måste se på när deras (enligt er) bra ledare yttrar sig så (aa vet inte vad jag ska kalla det...) på externa.

/Clean
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Till dig Start: Jag säger endast det som jag märker här på externa, tycker bara att det är ganska tråkigt att en stams som OnC med såppas merit måste se på när deras (enligt er bra ledare) yttrar sig så (aa vet inte vad jag ska kalla det...) på externa.

/Clean

Japp och jag dömer dig inte för det :) Tycker bara att pressen på OnC beteende är oerhört högt jämfört med OBEY, Susa, LoL.

När det finns spelare i alla de stammarna som beter sig minst lika, om inte värre.

Tycker vi släpper allt dethär nu och rullar vidare. Krigsdags ingame ;) hehe

Ha en fortsatt skön dag!
Mvh
 

DeletedUser

Guest
Japp och jag dömer dig inte för det :) Tycker bara att pressen på OnC beteende är oerhört högt jämfört med OBEY, Susa, LoL.

När det finns spelare i alla de stammarna som beter sig minst lika, om inte värre.

Tycker vi släpper allt dethär nu och rullar vidare. Krigsdags ingame ;) hehe

Ha en fortsatt skön dag!
Mvh

Kriga på!

För att dra till topic då jag var en av dem som drog ifrån topic så kan jag väll säga bra kämpat båda parter!
Men tråden kanske ska stängas då HM! har megat med OBEY tydligen.

/Clean
 

DeletedUser

Guest
Goddag v21.

Jag tar tillbaka det jag sagt det senaste och måste lägga in detta korta meddelandet.
Är sjukt överaskad hur OnC rest sig och totalt slagit tillbaka som en krigsmaskin. Ledaren ni har måste veta hur han gör, för ni kör på som aldrig förr.

Ursäktar även det föregågna jag skrivit i tråden och vill ge er positiv kritik.

Ja, tråden kan låsas då HM! inte finns.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp