HM! Agianst OnC

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Let the world now.

Nu är stunden kommen.

Historian: Allt började med att Whine N Doctor bestämde sig för att bygga upp sin lilla by och bosätta sig på v21. Han gick med i OnC för de låg närmast. Efter att ha skrivit på externa blev jag kickad ur OnC. (Något jag sa var riktigt löjligt. Och regeln tog i ett senare skede bort och OnC:are höll på för fullt att skriva i forumet. Komiskt) Jag valde därför tillsammans med -Jigglypuff- starta upp HM! (Hakuna Matata!) I början var det lite tufft med tanke på att vi hade både Obey och OnC väldigt nära varandra. Obey hade 2 spelare precis vid oss. En bit ifrån Obeys kluster. Dessa 2 spelare var GlasDeKlas & Bushdoctor. Efter att tillsammans med bra sammarbete adlat ut dessa 2 lyfte sig stammen. Allt rullade på. Vi tog in nytt friskt blod och HM! började bosätta sig på kartan allt mer och mer. Vi började prata ihop oss med OnC och vi skapade efter en tid på v21 ett sammarbete som alla vet om. Tiden gick och OnC hamnade tillslut i krig mot Obey. Vi som hade ett slags sammarbete med OnC och inte Obey ställde oss självklart på OnC sida.
HM! har aldrig varit den där stora krigsmaskinen som alla är livrädda för. HM! har varit den lilla stammen som gör så gott dom kan. De har gjort det bra och jag är stolt över mina medlemmar.


OnC började med tiden planera offensiver som HM! skulle ingå i.
I början stod Sir Hero för ledningen. Han planerade offensiv med mig och allt var fixat och klart. Torsdag kväll kom och allt skulle skickas. HM! skickade ut allt de kunde mot Obey för att hjälpa OnC så mycket som möjligt. Fredag morgon ser vi att OnC inte plockat en enda by och vi frågar de då hur de gick. Vi fick tillbaka rätt i ansiktet att de hade blåst av skiten igår och gått på deffensiven för att Obey hade skickat attacker på dem.
Jag blev riktigt förbannad och respekten för OnC sjönk väldigt mycket. Det gick några dagar och OnC fortsatte planera offensiver. Vi var fortfarande arga och hoppade någon offensiv. Sedan gav vi det en chans till. OnC och HM! satte sig och planerade en offensiv som verkade se rätt bra ut och kunna funka. Torsdags kvällen dök åter upp när HM! drog sitt strå till stacken och skickade ut sitt. Någon timme senare när jag kollar med OnC om de skickat ut sitt får jag till svars från medlemmarna. Som frågade vad vi höll på med. Jag svarade tydligt offensiven för guds skull.


Då fick jag veta att ledaren inte ens hade pratat med stammen. Han hade planerat med oss i HM! i ensamhet och ej förmedlat till stammen.

Jag blev riktigt förbannad helt enkelt och respekten för OnC fanns ej längre kvar.
Vi slutade efter det att ställa upp på offensiver.


Tiden gick och nu är vi ungefär 1 vecka tillbaka. Det är nu, ny ledning i stammen OnC. Bröder är högsta hönset i hönsgården och han diskuterar nu en offensiv tillsammans med HM! mot Obey. HM! går nu med på detta för att se om OnC verkligen är något att ha och se om vi kan få liv i skutan, och ta ner Obey för en gångs skull.

Kvällen kommer åter och allt skickas ut. Lägger mig och vaknar några timmar senare upp för att sätta mig vid datorn. Förvånansvärt har OnC skickat. Men vad jag ser så är var det inte många i OnC som gick med skarp/adels.
Vad i helskotta gör resten av stammen? Pratar de ens ihop sig?
När jag frågade bröder om rapporterna.
Då fick jag som svar:
Bröder sa:
Det får du fråga dom som har dom... Jag har då inga rapporter jag kan pubilicera !

En ledare som inte skickar några rens/adels.
Herre min skapare.


Jag började då ta kontakt med Obey. Jag fick reda på lite lirare och insåg att jag spelat med dessa förut. Riktigt trevliga prickar och vi kom snabbt överrens och började prata en massa på skype.

Jag insåg då att OnC ej ska ha HM! till sin hjälp.
Kollade i stammen vilken sida vi ville stå på. Obey vann tydligt.


HM! bestämde sig alltså att gå i förbund med Obey mot OnC.

Här är vi. Den 17/1/2013. Klockan 23.00.

HM! förklarar krig emot OnC!



"Stammen Hakuna Matata! har förklarat krig mot stammen OriginalNickers.com!"

"Stammen ligger nu i krig med OriginalNickers.com!

Krigets namn: Krigsmaskien rullar

Krigsförklaring:
Planerar man offensiver fullföljer man!"
 

masaka

Member
Reaktionspoäng
5
Spännande!
HM vänder sig mot OnC,
*BIFF* har fullt upp med DT

Hur skall detta gå?

Med det sagt önskar jag lycka till till alla krigande parter! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Meme_Me_Gusta_Sonrisa_Cabr%C3%B3n.jpg
 

DeletedUser

Guest
Självklart kom DÖDERS in!
De är lite av stommen i stammen och har gjort att den är så bra som den är idag!
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Let the world now.

Nu är stunden kommen.
ja det är den :) lyckatill =)

Kvällen kommer åter och allt skickas ut. Lägger mig och vaknar några timmar senare upp för att sätta mig vid datorn. Förvånansvärt har OnC skickat. Men vad jag ser så är var det inte många i OnC som gick med skarp/adels.
Vad i helskotta gör resten av stammen? Pratar de ens ihop sig?
När jag frågade bröder om rapporterna.
Då fick jag som svar:

En ledare som inte skickar några rens/adels.
Herre min skapare.
Du har fel, hela vår stam skickade, att sen inte alla valde att ge er rapporter (som ni inte ens frågat om) är ju på till varje spelare. Dessutom såg inte jag en enda rapport från eran sida heller så kasta inte glas i en tegelvägg. Sen fick jag för mig att vi skulle landa någon/några timmar före er av någon anledning jag inte förstod :)

Jag kan däremot inte försvara vårat tidigare försök till offensiv med er. Ha ett trevligt krig och som jag sa tidigare lyckatill så ses vi på slagfältet.

over and out
 

DeletedUser

Guest
första timmen har snart gått och man hoppar fortfarande runt som 7 små ungar på juldagsmorgonen som hoppar väldigt mycket :)
 

DeletedUser

Guest
haha detta ska bli kul =))) Men inte för att låta bitter eller något men innan HM skulle hoppa på Obey så ska jag bra tillägga att de skrevs, "Lova att inte backstabba oss nu"

Mvh
 

DeletedUser

Guest
Lycka till båda parter! :)

haha detta ska bli kul =))) Men inte för att låta bitter eller något men innan HM skulle hoppa på Obey så ska jag bra tillägga att de skrevs, "Lova att inte backstabba oss nu"

Mvh

Inte för att låta dryg nu men, det sista som du skrev där kan ha hittat på, så det är inte så trovärdigt ;)....
 

DeletedUser

Guest
"***** Karlsson
okejokej men då får ni fan inte backstabba oss
senare

17:51
***** Sandén
haha nej
du
kan säga som så här, sir hero, tobbe alltså är inte sånn han är ärlig"

Där har du med diplomaten från Hm! Rbuu dvs
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp