HiV vs RageQ

DeletedUser

Guest
VET mycket ful spel som HIV gjort då jag själv var med där från start och jag VET vad det mesta handlar om.


Tur det, men anton har väll inte varit med från start i HIV så han har väll ingenting med att HIV har haft 'fult spel' i början? Ring Azike och hör om han vill snacka med dig om HIV's ful spel i början.

Avtal är fortfarande ett avtal, att man sen planerar ett gangbang är väll inte allt för bra heller men bryter man ett avtal och samtidigt så stoppar man fram sina deff i fronten så är det bara för fegt. Klaga över att HIV har haft 2 veckor på sig att deffa fronten och att de ha planerat att banga RageQ för 2 veckor sen är inge bortförklaring.

Nog gör ni rätt att krigsförklara er när någon tänker gangbanga ( skulle också ha gjort samma) men att inte hålla avtalet för det är ju bara patetisk.
 

Noixyl

Member
Reaktionspoäng
0
Förstår inte vad allt tjafs handlar om. Nu är det krig och vi ska ha det trevligt! :) Däremot förstår jag båda sidornas perspektiv på "avtalsbrottet" men om jag ska vara ärlig så bryr jag mig som spelare inte så mycket om avtal längre såsom allianser/IAP. Iaf inte på .se senaste världar, det kanske var värt något förut men nu.. Nja.

PS: Hoppas jag dödar lite trupper inatt, annars skickades alla trupper i onödan :(
Gött kött
 

Frukt Bacardi

Member
Reaktionspoäng
0
Tur det, men anton har väll inte varit med från start i HIV så han har väll ingenting med att HIV har haft 'fult spel' i början? Ring Azike och hör om han vill snacka med dig om HIV's ful spel i början.

Avtal är fortfarande ett avtal, att man sen planerar ett gangbang är väll inte allt för bra heller men bryter man ett avtal och samtidigt så stoppar man fram sina deff i fronten så är det bara för fegt. Klaga över att HIV har haft 2 veckor på sig att deffa fronten och att de ha planerat att banga RageQ för 2 veckor sen är inge bortförklaring.

Nog gör ni rätt att krigsförklara er när någon tänker gangbanga ( skulle också ha gjort samma) men att inte hålla avtalet för det är ju bara patetisk.



Många som kör ful spel och det var även tal i HIV om att stabba RageQ i forum och på skype.
 

DeletedUser

Guest
Avtal är fortfarande ett avtal, att man sen planerar ett gangbang är väll inte allt för bra heller men bryter man ett avtal och samtidigt så stoppar man fram sina deff i fronten så är det bara för fegt. Klaga över att HIV har haft 2 veckor på sig att deffa fronten och att de ha planerat att banga RageQ för 2 veckor sen är inge bortförklaring.

Nog gör ni rätt att krigsförklara er när någon tänker gangbanga ( skulle också ha gjort samma) men att inte hålla avtalet för det är ju bara patetisk.

Att planera gangbang va att inte hålla avtalet det med så HIV har stabbat minst lika mkt om man frågar mig genom att planera ett gangbang.. Kollar man igenom avtalet så ser man att ingen av stammarna kan bli gangbangade om inte någon har alla hemligheter (vilket ingen stam har) så då utesluts gangbang helt men HIV ville ju tydligen inte hålla vårt avtal utan dom gick ut och började planera gangbang och försökte hitta stammar till det så redan där är avtalet brutet..

Och som jag skrivit tidigare så varför ska man ta ett avtal på allvar när man vet att den andra parten i avtalet inte följer det? :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Wie, kommer lagom hem till kriget. Har ju just haft semester:rolleyes:

Kan ju medge att HiV planerade gangbang då de frågade runt vilka som ville vinna världen och vilka som var beredda att satsa fullt ut.....
Har säkra källor där.

Men låt nu detta bli lite kul

Over And Out!

Ps. Ingen pajjkastning nu
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Sida 1:
Stammar: RageQ
Sida 2:
Stammar: HIV

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 234
Sida 2: 76
Skillnad: 158

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 75
Sida 2: 13
Skillnad: 62

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,690,514
Sida 2: 528,256
Skillnad: 1,162,258

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 655,812
Sida 2: 118,745
Skillnad: 537,067

chart
 

DeletedUser

Guest
Å andra sidan vågade han inte följa deras alliansavtal. 14 DAGAR uppsägningstid. Hur Azike och dem som skrev avtalet kunde vara naivt korkade nog att ge alla fördelar till RageQ med alliansavtalen.

Tjena tjo, Hur lilla jag kunde skriva avtalet så de "benefita rageq"? Mjo de gjorde ju inte riktigt de, och avtalet som vi har är "dirrekt" över skrivet med avtalet som stammen enade! hadde.

Sen så var de ju faktiskt HIV som bröt avtalet först genom att rekrytera en spelare i k34 EFTER att vårat avtal hade skrivits, och spelaren adla även i k34 fast han inte fick det, ännu värre var HIV's bortförklaring till detta.

"Ah men han har en bror i rageq så dom måste ha överseende med de" - som ni säger, ett avtal är ett avtal och de var HIV som bröt det, inte vi!

Dessutom din lille sak så sitter ju lilla jag i RageQ, så vad förlorar ja på detta? :D

Tur det, men anton har väll inte varit med från start i HIV så han har väll ingenting med att HIV har haft 'fult spel' i början? Ring Azike och hör om han vill snacka med dig om HIV's ful spel i början.

Avtal är fortfarande ett avtal, att man sen planerar ett gangbang är väll inte allt för bra heller men bryter man ett avtal och samtidigt så stoppar man fram sina deff i fronten så är det bara för fegt. Klaga över att HIV har haft 2 veckor på sig att deffa fronten och att de ha planerat att banga RageQ för 2 veckor sen är inge bortförklaring.

Nog gör ni rätt att krigsförklara er när någon tänker gangbanga ( skulle också ha gjort samma) men att inte hålla avtalet för det är ju bara patetisk.


Jasså? Fulspel i början av hivs start? Berätta mer, sitter ivrigt och lyssnar ;)

Allt fulspel hiv har gjort är väl egentligen att sno ett konto från den bästa hiv spelaren ni haft (Groundskeeper Willie)
 
Senast redigerad av en moderator:

Frukt Bacardi

Member
Reaktionspoäng
0
Tjena tjo, Hur lilla jag kunde skriva avtalet så de "benefita rageq"? Mjo de gjorde ju inte riktigt de, och avtalet som vi har är "dirrekt" över skrivet med avtalet som stammen enade! hadde.

Sen så var de ju faktiskt HIV som bröt avtalet först genom att rekrytera en spelare i k34 EFTER att vårat avtal hade skrivits, och spelaren adla även i k34 fast han inte fick det, ännu värre var HIV's bortförklaring till detta.

"Ah men han har en bror i rageq så dom måste ha överseende med de" - som ni säger, ett avtal är ett avtal och de var HIV som bröt det, inte vi!

Dessutom din lille sak så sitter ju lilla jag i RageQ, så vad förlorar ja på detta? :D




Jasså? Fulspel i början av hivs start? Berätta mer, sitter ivrigt och lyssnar ;)

Allt fulspel hiv har gjort är väl egentligen att sno ett konto från den bästa hiv spelaren ni haft (Groundskeeper Willie)


bugar o bockar för den sista raden kamrat skönt att kriga vid din sida igen :)
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Ja just det!

HIV stal ju även Klingis kontot! BUUUU! Sen att RQ äntligen fick tillbaka kontot är en annan femma, men fy fasicken så äckligt av HIV att sno konton hit och dit!

drop dead loverboy
 

DeletedUser

Guest
haha vad babblar du om nu? Vi har inte snott Klingis?

Egentligen har vi inte "snott" något konto eftersom ingen orginalägare har blivit kickad ;)
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
lägg ner allt skitsnack det leder ju ändå ingenstans.. krig är krig och ni (HIV) har en del att kämpa för. Skulle se fram emot att möta er ingame istället för att ni hänger här.

har fått hela 99incs idag i feel honored :p
 

Aleeeeeexxx

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har fått 2 :D otroligt stolt :)

och dom 2 har över 80 timmars resväg, får mig o känna mig oerhört viktig
 
Senast ändrad:

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Att planera gangbang va att inte hålla avtalet det med så HIV har stabbat minst lika mkt om man frågar mig genom att planera ett gangbang.. Kollar man igenom avtalet så ser man att ingen av stammarna kan bli gangbangade om inte någon har alla hemligheter (vilket ingen stam har) så då utesluts gangbang helt men HIV ville ju tydligen inte hålla vårt avtal utan dom gick ut och började planera gangbang och försökte hitta stammar till det så redan där är avtalet brutet..

Och som jag skrivit tidigare så varför ska man ta ett avtal på allvar när man vet att den andra parten i avtalet inte följer det? :thinking:

Det var fortfarande bara en planerad gangbang. Men om ni läst mer noga på den s.k. kallade info ni fick så stod det också att allt skulle sättas igång i enighet med avtalet, d.v.s sägas upp och följas till punkt och pricka. Således är de enda backstabbarna, just det, RageQ. Men det är klart, vissa gör ju vad som helst för att vinna.. Att man sen aldrig vågar kriga emot någon ordentligt utan ska vinna genom att vara den som gangbangar VARJE VÄRLD MAN SPELAR (läs; 99% utav RageQ) :awsm:
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Det var fortfarande bara en planerad gangbang. Men om ni läst mer noga på den s.k. kallade info ni fick så stod det också att allt skulle sättas igång i enighet med avtalet, d.v.s sägas upp och följas till punkt och pricka. Således är de enda backstabbarna, just det, RageQ. Men det är klart, vissa gör ju vad som helst för att vinna.. Att man sen aldrig vågar kriga emot någon ordentligt utan ska vinna genom att vara den som gangbangar VARJE VÄRLD MAN SPELAR (läs; 99% utav RageQ) :awsm:

Jag har då aldrig gangbangat adam, om nu inte räknar med när HIV hoppade in på eget bevåg mot Bope. Jag tycker den här världen vart rätt tråkig, jag trodde det här kriget skulle bli annorlunda men jag har nog fel :p

om det var fegt av oss att attackera? varför hålla ett avtal som tydligen redan var brutet och dessutom varför vänta med att gangbangen skulle börja innan vi gjorde något.

Nej jag tror jag ger mig här, orkar ändå inte sitta i externa och förklara taktiker och fegspel aka backstabs och gangbang och fy fan va fega ni var som anföll för ni var så stora etc etc i varje värld.

-klemmpa
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Jag har då aldrig gangbangat adam, om nu inte räknar med när HIV hoppade in på eget bevåg mot Bope. Jag tycker den här världen vart rätt tråkig, jag trodde det här kriget skulle bli annorlunda men jag har nog fel :p

Hmm, gangbang i v3.. Vi gangbanga i v9.. Vi gangbangade i v12 och just det.. du var med och gangbangade i v18! ;D Puss på dig Klemmpa ;)
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Hmm, gangbang i v3.. Vi gangbanga i v9.. Vi gangbangade i v12 och just det.. du var med och gangbangade i v18! ;D Puss på dig Klemmpa ;)

Jaså, jag hade glömt V3 sorry ni var lika stora som oss, men men. Jag ganbangade INTE i V9, jag gangbangade inte i V12 heller eftersom jag knappt spelade V12. I v18 sa jag just vad som skulle kunna räknas som gangbang beroende på vem som ser på det.

men jadu adam Puss på dig med ;D

btw

GB inte i V5,V7,V8,V9,V10 utan det blev snarare tvärt om.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Det var fortfarande bara en planerad gangbang. Men om ni läst mer noga på den s.k. kallade info ni fick så stod det också att allt skulle sättas igång i enighet med avtalet, d.v.s sägas upp och följas till punkt och pricka. Således är de enda backstabbarna, just det, RageQ. Men det är klart, vissa gör ju vad som helst för att vinna.. Att man sen aldrig vågar kriga emot någon ordentligt utan ska vinna genom att vara den som gangbangar VARJE VÄRLD MAN SPELAR (läs; 99% utav RageQ) :awsm:

Har redan sagt det tidigare men får väl säga det igen då folk inte verkar hänga med... Enligt avtalet kunde det OMÖJLIGT bli en gangbang om ingen av stammarna hade alla hemligheterna så hur följer man då avtalet till punkt och pricka om man redan brutit mot det direkt när man började planera en gangbang? :thinking:

Så oavsett hur ni tänkt starta ert gangbang så hade ni redan brutit mot avtalet så tycker ni kan sluta att försöka vinkla allt till att det bara är vi i RageQ som gjort något fel..
 

DeletedUser

Guest
Jasså? Fulspel i början av hivs start? Berätta mer, sitter ivrigt och lyssnar ;)

Allt fulspel hiv har gjort är väl egentligen att sno ett konto från den bästa hiv spelaren ni haft (Groundskeeper Willie)


Jag tror du citerade fel dude, läs noga och kolla vem jag citerad.

Bra att du är stolt att du sitter på ett RageQ konto för att det är alla Hivare också , inte så stor motstånd när man ska möta dig i slagfältet :sneaky:
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp