Hiv vs Bope

DeletedUser

Guest
hahahhaha trinity du suger!!! kolla vad byar du tappa, hahaha LOOOOL!
 

DeletedUser

Guest
Nu skriver du i fel tråd min vän :(

Detta är kriget mellan HIV och BOPE.
 

DeletedUser

Guest
hahahhaha trinity du suger!!! kolla vad byar du tappa, hahaha LOOOOL!

Jo, verkligen.....! Vilken feedback, hela kvällen är förstörd :crybaby:

Till skillnad från fickr****na i HIV så stod jag upp för världens överlevnad gentemot och bemöta de tre tusen inkommande som kom från RageQ, att dom koordinerade sina attacker väl och slog ut med flertalet rens och nukeadlar, ja vad ska man säg? Hellre falla med huvudet högt än och göra en HIV - Slicka den stora stygga vargen i röven - Och tro att man ska tilldelas en kontinent....
:cool:
 

DeletedUser

Guest
hahahahahaaha rageq som inte har trupper tog ut dig?!
det var så ni i bope sa iaf.... hahaha

:cool::rolleyes::(:awsm:D::thinking::crybaby::sneaky::confused::D:pO_O;)^_^:)
 

DeletedUser

Guest
hahahahahaaha rageq som inte har trupper tog ut dig?!
det var så ni i bope sa iaf.... hahaha

:cool::rolleyes::(:awsm:D::thinking::crybaby::sneaky::confused::D:pO_O;)^_^:)

Står fast vid vad jag sa och säger det ännu, i förhållande till mängden byar de hade/har och att de redan krigade mot Värsta så var deras truppstatus inte på toppen av sin nivå. Men i takt med att folk ryggar tillbaka och istället angriper "oppositionen" så ger man dom andrum och bygga upp sitt truppantal igen.

Men för att hålla oss till topic - Så har ja inte tappat en by till HIV!
 

Dark Halo

Member
Reaktionspoäng
0
Då var vi i forumet igen och anledningar till varför HIV gjort detta haglar in men inget och oroa sig för, med de lojala spelarna som ni har som ger oss all information så behöver vi aldrig oroa oss - eller hur?

Så tack till Willie mfl som delar med sig av er info, pm och forum! vi ses på slagfälten ;)
:cool:

Ja att förfalska skypesamtal för att få andra att tro att jag är spion var ju ett tappert försök.
Tyvärr bara att det inte lyckas. ;0p

Kör du med falskleg för att få gå på systemet oxå?
jtu194iKQ4Mv4.png
 
Topp