Historien om Fobierna

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Look at the Brightside, mindre tw nu :eek: Oj glömde det är inget posetivt :p

Nej men under min lilla v9 tid. Så såg jag en stam som kunde gå långt. Det var ni, grymt bra kämpat. Grym läsning! :)
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Trist... ha det så kul!

Jag vet inte vilka spelare som gömmer sig under vilka nick, men talofobi var härlig i alla fall :D (han skrev massor i min och Zapp007s stammedlemssökningstråd, och sen gjorde han så att Krokusklanens ledare gick under (Zapp)!)

Det var JAG som spelade Talofobi kontot, jag var en del av ledningen och jag kan inget annat än lyfta på hatten för mina gamla stamkamrater som orkade driva vidare stammen så länge som de gjorde!

Synd att det slutade som det gjorde men efter alla motgångar var det inget oväntat/oundvikligt men vi drev vidare så länge vi orkade (jag ledsnade fortare än många andra och jag kan inget annat än tacka för allt ni lärt mig under tiden i V9)

Jag hoppas att jag får den stora äran att åter spela med vissa av er (Poine och Fobo bland annat) och jag önskar eder alla välgång i kommande/existerande världar!

Tack för tiden och vännerna man fick i V9!

/Miffo123 aka Talofobi
 

DeletedUser

Guest
Glömde säga att vi också har Troja, de startade krig mot oss för några veckor sedan, mot oss så detta kommer att vara kul:D Vet inte om ni i NVM har de också som fiender?

Det finns en sak som Troja och Tistel har haft i gemensamt under detta krig. Ingen av de skickade en krigsförklaring till våra ledare eller diplomat utan bara anföll oss:)
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Det finns en sak som Troja och Tistel har haft i gemensamt under detta krig. Ingen av de skickade en krigsförklaring till våra ledare eller diplomat utan bara anföll oss:)

Enligt mig är krigsförklaring ett måste om man ska ge sig på en annan stam och börja kötta dem, riktigt lågt gjort! De gjorde samma sak mot oss i U.D.S (Tistel alltså) :(
 

DeletedUser

Guest
Enligt mig är krigsförklaring ett måste om man ska ge sig på en annan stam och börja kötta dem, riktigt lågt gjort! De gjorde samma sak mot oss i U.D.S (Tistel alltså) :(

Jo, det är lågt... Men tyvärr så spelar vissa spelare/stammar med något som kallas för: Respekt för sina fiender
 

DeletedUser

Guest
är det därför ni förlorar? hade ni vunnit om vi skickat en :p
 

DeletedUser

Guest
Kanske, kanske inte, det får vi väl nog aldrig veta nu men vi skulle vara bättre förbereda och så skulle ni möta lite hårdare motstånd :)
 

DeletedUser

Guest
Det är rätt så respektlöst att INTE skicka krigsförklaring, det är ett måste nästan när man börjar komma upp på denna nivå!

Dom kanske kör mer realistiskt? :)
För mig låter det mer realistiskt att man går på fienderna utan att förvarna dom med någon krigsförklarning :eek:
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Dom kanske kör mer realistiskt? :)
För mig låter det mer realistiskt att man går på fienderna utan att förvarna dom med någon krigsförklarning :eek:

Eller så skickar man krigsförklaring och sekunden efter börjar mosa på? Det har samma effekt och det blir mer "fair-play" ?

Nu var det dock inte detta som var topic, men ändå ^^
 

DeletedUser

Guest
Eller så skickar man krigsförklaring och sekunden efter börjar mosa på? Det har samma effekt och det blir mer "fair-play" ?

Nu var det dock inte detta som var topic, men ändå ^^

Krig är aldrig "fair play" :p
I krig brukar man köra med "smutsiga" metoder ;)
 

DeletedUser

Guest
Mmmmm... Topic boyz, topic.

Radarn är igång och kortkastaren laddad med mest röda kort.
 

DeletedUser

Guest
Du har inte fått några av mig än vad jag kan påminna mig? Min post var generell och inte riktad mot person. ;)
 

DeletedUser

Guest
Diskussionerna om krigsförklaringar fortsätter HÄR eftersom frågan är intressant.

Kan vi hålla denna tråden ren nu?
 

klemmpa

Member
Reaktionspoäng
0
Ja vad ska man säga, det gick inte som vi hade hoppats, men jag hade iaf kul så länge vi var aktiva.

När det sen blev som det blev gav ju folk upp, vissa alldeles för tidigt.. men vissa kämpade ju.

Jag tycker Fobofobi gjorde ett strålande jobb som vår ledare men jag får vell säga att vi får försöka göra ett nytt försök en annan gång :)

nu kör vi vidare på V3 :p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp