Hire tackar för sig

DeletedUser

Guest
Ja innan jag skriver det jag skall skriva så vill jag börja med att säga att jag inte vill ha en massa skitsnack i tråden.


Detta som sker nu är inget som beror på varken kriget mot NS eller attackerna från GOTH
men pga av inaktivtet bland medlemmar så har jag ikväll beslutat att upplösa Hire.
Hire började som familjen och fick tidligt en dispyt med sss då våran förra stamledare tog på sig skulden och lämnade stammen så tog odin81 över spakarna, han vart tyvärr inte så långvarig som vi hade önskat utan lyckades bli bannad pga av att han sa ett par saker här på externa som man inte skall.
efter detta så kom jag in i bilden och tog över efter min storebror.
hire klättrade snabbt upp från plats 54 till 21, där låg vi kvar ett tag innan vi började närma oss vårat mål som var topp 10
det tog en stund och med inaktiva medlemmar som loggade in då och då fick vi göra ett par avancerade interadlingar och således minskade vi även i medlems antal, dagen kom och vi låg på plats 10 och fick en inbjudan in i värmen och "den blå solen" vill även passa på att tacka domdom för det sköna gäng spelare dom är och måste säga att vi haft roligt ihop. detta skall dock inte misstolkas som att vi på något sätt jobbar ihop utan vi hade ett delat forum där vi snackade "skit" med varandra som så många andra stammar oxå har.
vi växte lite till och tog oss till plats 8, jag som stamledare är väldigt stolt över denna placering. finns säkert många därute som tycker detta inte är så bra gjort men vi i Hire är stolta över den iallafall vilket är huvudsaken.
så med detta så kommer Hire tacka för sig och som stamledare så önskar jag dom spelare i Hire som väljer att spela kvar all lycka
och så ses vi kanske igen på någon annan värld.
 

DeletedUser

Guest
Det har varit en roilg tid jag haft i HIRE och önskar alla lycka till!

HIRE R.I.P <3
 

DeletedUser

Guest
ja jag märker ju direkt att vissa här inne har väldigt svårt att läsa men vad står det längst upp i tråden?

jo det står:
Ja innan jag skriver det jag skall skriva så vill jag börja med att säga att jag inte vill ha en massa skitsnack i tråden.

och vad är det jag ser? dom 2 största skitsnackarna på hela tw forumet kan inte läsa sorgligt men sant
 

DeletedUser

Guest
haha, nederlag är aldrig vackert.

Men visst.. Vill ni ha dunk i ryggen över att inte lyckats fullfölja era stora ord tidigare, så kan ni få det.
Det gör inte detta en mindre fail.

Det jag kan göra är att lycka er önska till i andra världar.
Det är inte er som personer jag kritiserar eller skrattar åt.
Utan er som spelare. Ta det inte så personligt.
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
lycka till alla hire spelare i era kommande världar..

och deus hoppas du kan lugna dig lite i forumet nu :p
 

DeletedUser

Guest
Synd att kriget tog slut så fort vinden vände men jag måste salutera spelarna i Hire som bjöd upp till dans !


Jag önskar alla Hire spelare lycka till i framtiden var ni en må spela !




Uncle over and out !
 

DeletedUser

Guest
lycka till alla hire spelare i era kommande världar..

och deus hoppas du kan lugna dig lite i forumet nu :p

Då blir det ju helt tyst ??? ;)


Kom dessutom på att jag vill ge moikanen lite creds trots allt.
Du är en envis jävel.. ;)

Faktum är att jag nu förstår ditt beslut på random krig.
Känns som nån ville smörja fart på stammen.
om det var så, respekt för det och glöm all kritik kring strategi löst krig.
 

DeletedUser

Guest
haha, nederlag är aldrig vackert.

Men visst.. Vill ni ha dunk i ryggen över att inte lyckats fullfölja era stora ord tidigare, så kan ni få det.
Det gör inte detta en mindre fail.

Det jag kan göra är att lycka er önska till i andra världar.
Det är inte er som personer jag kritiserar eller skrattar åt.
Utan er som spelare. Ta det inte så personligt.

Din attityd är barnslig. du kan bara inte hålla dig från att kasta paj i den här tråden heller? efter de 3 Du lämnat efter dig om hire, goth och ns skiten? Verkligen respektlöst. till och med när hire dör så ska du hoppa omkring och tönta dig. tur att det är öppet för allmänheten att se din omogenhet...
 

DeletedUser

Guest
Då blir det ju helt tyst ??? ;)


Kom dessutom på att jag vill ge moikanen lite creds trots allt.
Du är en envis jävel.. ;)

Faktum är att jag nu förstår ditt beslut på random krig.
Känns som nån ville smörja fart på stammen.
om det var så, respekt för det och glöm all kritik kring strategi löst krig.

Tack det värmer att du inte kastar paj nu
 

DeletedUser

Guest
HHAHAHAHA OJOJOJ!?

ballar ni redan ur efter 2 veckor. fifan Hire, trodde ni hade mer bollar än så!
rör på arslet och visa lite moptstånd fifan!

Detta var lite väl magstarkt även för mig, och jag vill be om ursäkt å NS vägnar för sådan galla är inget vi vill stå för.
 

DeletedUser

Guest
Då blir det ju helt tyst ??? ;)


Kom dessutom på att jag vill ge moikanen lite creds trots allt.
Du är en envis jävel.. ;)

Faktum är att jag nu förstår ditt beslut på random krig.
Känns som nån ville smörja fart på stammen.
om det var så, respekt för det och glöm all kritik kring strategi löst krig.

tack så mycket deus trots att du och jag har haft våra dunster här på externa
så är det inget som livar upp en stam som ett randomkrig nu funkade detta tyvärr inte dock är jag stolt över mina medspelare där flera gått från att aldrig spelat till att lärt sig en hel del
 

DeletedUser

Guest
Detta var lite väl magstarkt även för mig, och jag vill be om ursäkt å NS vägnar för sådan galla är inget vi vill stå för.

starkt Uncle! Vill passa på att be om ursäkt för allt som kan ha kommit från min mun i våran NS vs HIRE-tråd!

Är egentligen väldigt snäll :awsm:
 

DeletedUser

Guest
tack så mycket deus trots att du och jag har haft våra dunster här på externa
så är det inget som livar upp en stam som ett randomkrig nu funkade detta tyvärr inte dock är jag stolt över mina medspelare där flera gått från att aldrig spelat till att lärt sig en hel del

Jag tex :) Tack Moikanen för ditt ledarskap. Du har lärt mig massvis :)

PS: han är faktist en jävigt go kille :=)
 
Topp