Hets mot folkgrupp

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
TWS - walde Idag kl 13:46 Citera Redigera Ta bort
Varför heter vi The White Society? Gillar ni Ku Klux Klan eller?

TWS - je-yo91 Idag kl 13:47 Citera
ja.

TWS - walde Idag kl 13:48 Citera Redigera Ta bort
är du seriös nu?

TWS - je-yo91 Idag kl 13:49 Citera
ja.

TWS - walde Idag kl 13:54 Citera Redigera Ta bort
Okej, ni uppmanar alltså hets mot folkgrupp som är straffbart i Sverige? Jag kommer att gå ur denna stam och rapportera detta till spelledningen direkt. Hoppas att du någongång kommer att förstå vad du pratar om, jag tycker synd om dig. Väx upp...


-----------------------------

Min stam bytte nyligen namn till TWS, förkorkortning för The White Society. Ni förstår ju själva vad det betyder, helst med den tydliga förklaring jag fick av je-yo91.

Denna stam måste byta namn och jag accepterar inte människor som har dessa synsätt på olika raser, rasister alltså, för det är precis det det handlar om i det här fallet. Jag kräver att denna spelare bannas!

Vet inte riktigt om det här är rätt plats för att anmäla dessa BROTT, men vet inget bättre ställe?

Mvh/ walde
 

DeletedUser

Guest
Jag tror inte han var seriös.

Var han seriös så är han sjuk i huvet :p
 

DeletedUser

Guest
Du borde läst reglerna istället ;)

Det är helt klart förbjudet med hets mot folkgrupp! Däremot är det lika förbjudet och hänga ut något på forumet och dra upp regelbrott på forumet :) (Endast admin som får göra det vid specifika fall som har hänt en gång tror jag)
 

DeletedUser

Guest
Du kan skicka in en ticket till supporten här.

Ta då med allt det du lagt in här ovan så får du svar när supporten sedan läst din ticket.
Mvh, Twilight
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp