Herrar vs YY

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Klockan 09:00 idag så inledde vi i Herrar krig mot våran f.d. IAP YY. Vet att många har väntat på det här och nu är det dags för en av de stora stammarna att flyga ut ur K44!
Ni kommer klaga över att vi inte använder den tidsregel som finns mellan avbruten IAP och krig men då ni kört fulspel och ibland totalt ignorerat vad vi sagt så har ni gått över gränsen.
Hoppas på ett spännande krig mellan oss och att bästa stam kan vinna! Hoppas ni kan hålla tråden någorlunda ren utan massor med pajkastning o.s.v.

Lycka till YY!

Mvh
Herrar
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kom igen YY, krossa honom! Skit i resten bara ni krossar honom!
 

DeletedUser

Guest
Det här ska bli kul. Krig i så här tidigt brukar dock inte ha så stor effekt utan slutar oftast med utnötning av en själv, om inte Herrar förberett sig med både adels och trupper?
 

Dark Halo

Member
Reaktionspoäng
0
Klockan 09:00 idag så inledde vi i Herrar krig mot våran f.d. IAP YY. Vet att många har väntat på det här och nu är det dags för en av de stora stammarna att flyga ut ur K44!
Ni kommer klaga över att vi inte använder den tidsregel som finns mellan avbruten IAP och krig men då ni kört fulspel och ibland totalt ignorerat vad vi sagt så har ni gått över gränsen.
Hoppas på ett spännande krig mellan oss och att bästa stam kan vinna! Hoppas ni kan hålla tråden någorlunda ren utan massor med pajkastning o.s.v.

Lycka till YY!

Mvh
Herrar

Det ni kallar fulspel och totalt ignorerat er kan bara dementeras.

Att missnöjda fd medlemmar anfallit er pga att försöka sabba mellan oss är inget vi tagit lätt på, men ni håller det ändå som ursäkt för att totalt skita i moral och etikett för att få en chans att backstabba oss.

Om ni kallar förhandlingen med JessicaAlba att totalt ignorera er, så skulle jag ju aldrig ha låtit er ta in denne spelare igen efter vad som hände.

Det är ni som rekryterar våra fd medlemmar och en massa andra inne i vårt stamområde, så om det är någon som totalt ignorerar den andra stammen så är det ni.

Jag lyfter på hatten för ert mod att anfalla en obeväpnad stam bakifrån, det är ungefär som att sparka och råna en pensionär i rullstol.
Skype-emoticons-81-fubar.gif


Men jag vet vad vi går för, så jag kan ju säga att polkagrisen är min iaf.

jtu194iKQ4Mv4.png
 

DeletedUser

Guest
Det ni kallar fulspel och totalt ignorerat er kan bara dementeras.

Att missnöjda fd medlemmar anfallit er pga att försöka sabba mellan oss är inget vi tagit lätt på, men ni håller det ändå som ursäkt för att totalt skita i moral och etikett för att få en chans att backstabba oss.

Om ni kallar förhandlingen med JessicaAlba att totalt ignorera er, så skulle jag ju aldrig ha låtit er ta in denne spelare igen efter vad som hände.

Det är ni som rekryterar våra fd medlemmar och en massa andra inne i vårt stamområde, så om det är någon som totalt ignorerar den andra stammen så är det ni.

Jag lyfter på hatten för ert mod att anfalla en obeväpnad stam bakifrån, det är ungefär som att sparka och råna en pensionär i rullstol.
Skype-emoticons-81-fubar.gif


Men jag vet vad vi går för, så jag kan ju säga att polkagrisen är min iaf.

jtu194iKQ4Mv4.png

Är ni obeväpnade! ujda. skaffar ni er bara poäng och inte trupper :D
 

Dark Halo

Member
Reaktionspoäng
0
Obeväpnad är man väl ifall man har allt ute på farm och måste vänta hem det 8h innan vi kan göra något tillbaka...

Likaså att va snabb med statsen är ju oxå väldigt kaxigt, men säger inte särskilt mycket.

jtu194iKQ4Mv4.png
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Obeväpnad är man väl ifall man har allt ute på farm och måste vänta hem det 8h innan vi kan göra något tillbaka...

Likaså att va snabb med statsen är ju oxå väldigt kaxigt, men säger inte särskilt mycket.

Nej Nej, jag är verkligen inte med Herrar :p

Såg rapporten, 2 adlar hemma? De är ju alla paket förlorade. Hur lyckades du med det?
 

DeletedUser

Guest
krig1.jpg

Som ni ser så har vi i Herrar fått en smakstart! Lite poängtillväxt här nedanför.

YY, 24 mars klockan 00:00. 115,398
Herrar, 24 mars klockan 00:00. 117,368

YY, 25 mars klockan 01:30. 109.776
Herrar, 25 mars klockan 01:30. 126.663

Låt bäste stam vinna! =)
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp