Hello

DeletedUser

Guest
Behöver inte vara inne på ett spelforum för att få kärlek, det du.


Dessutom är det inte bara petert utan en hel del andra som tror de är populära och häftiga när dem skickar hjärtan till varandra, spelarna som skickar måste vara ganska kända på forumet, annars är det såklart väldigt töntigt.

Rätt bissart forum ....



Jag är helt okänd n dessa forum, men jag känner att jag är Coolare då du redan.


:cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nej du är inte okänd, om du är Petert från .net så vet jag exakt vem du är :)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Behöver inte vara inne på ett spelforum för att få kärlek, det du.


Dessutom är det inte bara petert utan en hel del andra som tror de är populära och häftiga när dem skickar hjärtan till varandra, spelarna som skickar måste vara ganska kända på forumet, annars är det såklart väldigt töntigt.

Rätt bissart forum ....

Why so serious?


Tycker att det är bättre att vi sprider kärlek än hat här på forumet, vi måste ha en motvikt mot allt krig i spelet. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag delar med mig av min kärlek ikväll <3

Jag är alltid så mysig, så myser vi ikväll så blir allt bra :D
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Jag som tyckte att det är jag som förtjänar mest kärlek här för att jag är sötast. Jag menar, Petert lägger ju ner en jävligt bra effort på att ragga upp de kvinnliga deltagarna här. Han får la få några pluspoäng för det.
 

DeletedUser

Guest
Nino får pluspoäng för att det här är första gången jag ser honom använda bokstaven å :)
 

DeletedUser

Guest
Behöver inte vara inne på ett spelforum för att få kärlek, det du.


Dessutom är det inte bara petert utan en hel del andra som tror de är populära och häftiga när dem skickar hjärtan till varandra, spelarna som skickar måste vara ganska kända på forumet, annars är det såklart väldigt töntigt.

Rätt bissart forum ....

fy satan vad du e negativ
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är ett såndant bissart betende. Men jag låter er hållas om ni tycker att det är att sprida kärlek genom skriva hjärtan till varandra på ett spelforum.

/ emme
 

DeletedUser

Guest
Jag är helt okänd n dessa forum, men jag känner att jag är Coolare då du redan.


:cool:

Kunde faktiskt inte bry mig mindre.

Om jag är cool eller inte på ett spelforum har ingen relevans för mig, satsar på det där andra ... vad heter det nu? In Real Life??
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är ett såndant bissart betende. Men jag låter er hållas om ni tycker att det är att sprida kärlek genom skriva hjärtan till varandra på ett spelforum.

/ emme

Hej omod.. Kan du inte ta och förflytta även ditt gnällande till RL precis som all din kärlek. Puss på dig och schas.
 
Topp