Helgonen intar det skotska höglandet

DeletedUser

Guest
Helgonen intar det skotska höglandet (KILT vs SOW)

Ärade v5!
En stor högtid är nu över oss! Inledningsvis vill jag därför be er alla att lyssna igenom denna lilla visa (spotify) för att få ert stämningsfulla lynne på rätt humör.

prastkrage-500x272.jpg



För många har sommarlovet redan börjat, för ett gäng andra börjar det snart och för det sista gänget blir det inget regelrätt sommarlov alls. KILT vill med anledning av detta inbjuda till en stor fest i sommarlovets tecken. En krigarfest av bästa snitt!

Hypen kring vår nyblivna opponent förefaller emellanåt som ganska stor, om man får lita till det externa forumet. Nog cirkulerar det ett par rykten om att krig skulle vara en av de starkare sidorna alltid. Nu är det upp till bevis!

KILT FÖRKLARAR HÄRMED KRIG MOT SOW

Den officiella anledningen till kriget är att pröva ryktenas sanningshalt, ingen rök utan eld som det brukar heta. Eventuella andra anledningar är tills vidare okända, men den bereste vet ju redan att SOW innehåller en anmärkningsvärt hög andel gamla KILT-fiender. [Här skulle vissa personer säkerligen dragit en vals kring flyktingbegreppet, men några flyktingar är det alltså inte tal om här. Tack och lov.]

Vi ser SOW som en högvärdig och respektabel fiende, och vi hoppas innerligt att de kan leva upp till sina rykten.

Helgonen intar det skotska höglandet. Eller?


---

Slutligen skulle jag vilja presentera ett citat. Följande skrevs den 16 september förra året, vid en tidpunkt snarlik den här.
6 KILT 29.280 Vilken tur att jag kollade listan lite ordentligare, här har vi ett relativt bra gäng som skulle kunna överraska stort med lite tur.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Trevligt! Lite segt att det kom nu i början av sommaren för de krigande parterna, men men. OB-listorna förväntas stiga skyhögt! Kötta väl.
 

DeletedUser

Guest
Roligt att det rör på sig. Kilt har varit på gång rätt länge nu antar jag.
 

DeletedUser

Guest
Det här kan bli intressant, jobbigt att dra igång det i början utav sommarlovet dock.
 

DeletedUser

Guest
ni verkade lite slöa innan, nu förstår man varför :D

önskar lycka till till båda sidor

må erat krig gå långsamt och fördröja eran utveckling ;)
 

DeletedUser

Guest
Se till att rimma mycket kött i sommar, bägge två!
Lycka till!
 

DeletedUser

Guest
Detta ska bli riktigt intressant att följa. När kan det bli dags att kolla på de första erövringsstaplarna?
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: KILT
Players:

Side 2:
Tribes: SOW
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 29
Sida 2: 13
Skillnad: 16

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 21
Sida 2: 0
Skillnad: 21

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 288,626
Sida 2: 83,318
Skillnad: 205,308

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 208,719
Sida 2: 0
Skillnad: 208,719

image.php
 
Topp