Hejdå!

DeletedUser

Guest
Lämnar nu TW, har varit jävligt kul att spela med er. Tack för många glada dagar, för lite sömn och annat som hör till. Framför allt stort tack till folket från [rs] och SEAMEN (och till viss del VÄV), ni vet vilka ni är. :) Också tack till T*ON, varit kul att kriga mot er. Adieu!
 

DeletedUser

Guest
Vet ej vem du är då jag har noll koll på v5 men lycka till IRL;)
 

DeletedUser

Guest
Lämnar nu TW, har varit jävligt kul att spela med er. Tack för många glada dagar, för lite sömn och annat som hör till. Framför allt stort tack till folket från [rs] och SEAMEN (och till viss del VÄV), ni vet vilka ni är. :) Också tack till T*ON, varit kul att kriga mot er. Adieu!



Men va f*n NK!!

Vem ska jag nu pm-a med? Skittråkigt ju!
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt, mycket tråkigt.
Men du får ha det så bra irl, nu kanske du har möjlighet att jobba mer än vad du spelare under din tid på ja.. jobbet :)
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jaså detta var en överraskning till en viss del...

Jag som trodde du och Grizzly skulle ta SEAMEN vidare...
 

DeletedUser

Guest
Synd tycker jag,Hoppas du snart ändrar dig o kommer tillbaka.
Lycka till irl!
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt. Kom aldrig i närkontakt med dig men vill upplysa om att många i T*ON hyste otroligt stor respekt för dig, speciellt under [rs]-tiden. :)
 

DeletedUser

Guest
Hejdå NK, tråkgit när spelare slutar, men lyckligtvis så får vi nog in en spelare på detta konto som vi kan kriga mot snart också :)
 

DeletedUser

Guest
Goblin: Kommer en ny spelare.

Men va f*n NK!!

Vem ska jag nu pm-a med? Skittråkigt ju!

Ledsen, du var en av dem som var roligast (och skickligast) att kriga mot. :)

Tråkigt. Kom aldrig i närkontakt med dig men vill upplysa om att många i T*ON hyste otroligt stor respekt för dig, speciellt under [rs]-tiden.

Tack, det värmer! :)
 

DeletedUser

Guest
Detta krossar mitt hjärta mannen :( Lycka till IRL och kontakta mig när du återvänder (vet att du kommer att göra det) :)
 

DeletedUser

Guest
Ha det så skoj IRL NK;)

v5 är en död värld, och den blir svår att återuppliva även med en defibrillator på max:p
 

DeletedUser

Guest
Spelade bara med dig lite på v11 men gillade dig skarpt Nighty! :)
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Jag har alltid tyckt du varit trevlig helt allmänt, även om jag inte krigat mot dig någon gång :D

Lycka till i verkliga livet :)
 

DeletedUser

Guest
nu har man ju ett mycket bra skäl till att hålla igång SEAMEN chatten

så att nk börjar på v12 :awsm:
 
Topp