Hej

No eyed Entity

New Member
Reaktionspoäng
0
Hej,
Jag är Erich ( även känd som No Eyed Entity ) och jag har spelat tw i över 3 år och lekte med några lysande spelare och stammar . Jag kom till svenska efter att ha vunnit en 1v1 med någon från .se server och han bjöd in mig här . På min första .se hastighet omgången fick jag 48k och var i topp 5 för oda . Jag älskar den här servern eftersom hastigheten är anständigt och spelarna är en utmaning , till skillnad från alla andra hastighet server . Sådana bra spelare är udiecry , liiip , summerofdoom och musclenightmare ( killen som bjöd in mig till .se ) och Arcwand som lärde mig hur man spelar tw . Jag ville bara att presentera mig och jag hoppas att bli en framgångsrik hastighet aktör på .se
Jag spelar ofta med min vän ODA Addict om någon har hört talas om honom . Vi spelar normalt under stammen namnet Sepies " .
Jag kan beckasin , tåg och försvara och anfalla ganska bra . Jag spelar andra servrar från detta , såsom Storbritannien , netto , ru , fr, befälhavare och jag älskar att spela det här spelet .
Om någon vill kontakta mig , är min skype erich.hartmann87 .

Tack för läsning ,
Erich
 
Topp