Hej och tack v11

DeletedUser

Guest
jag och min tjej har separerat. lgh i hennes namn. Så jag kan säkerligen inte spela tills jag hunnit fixa eget internet om jag nu vill spela mer. Allt mitt duckande och byggande kom på skam idag. Jag har duckat allt även familj. Jag gjorde fel under julledigheten, satta o vakta duck istället för att vara familje far.

Så jag ska flytta och innan jag har internet så kan jag nog sporadiskt låna för mailcheck och så, men spela funkar inte

Visa lite respekt genom att inte sönder adla mig, några stammar ville ju kriga till sig byar. jag har lovat bort byarna till folk som bjuder på motstånd.

Sen vill jag även passa på att tacka för er medverkan i min krigshistoria,

julie
Sliten
Castel
meat
Nightfall

ingame fiender ;) Nightfall kan inte lova "söder"havs bungalow till dig :)
Men i sinne så ser jag dom som stora antagonister och vänner

PM till folk jag vill ha kontakt med kommer eller har skickats

Tack för er tid. på måndag är allt slut för mig (tidsmässigt oxå)
 

DeletedUser

Guest
aj aj aj... inte bra. Du har iaf mitt stöd o förståelse.

Ta nu vara på tiden för dig o även för dig som far, tiden med sina barn kan man inte få tillbaka
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Sköt om dig och försök få ordning på livet. Det går men men det är inte lätt.:(
 

DeletedUser

Guest
glädje mitti all gråt

Jag bröder/systrar i TW jag har nog lyckats vara mig själv, men det innefattar inget aktivt krigande på nåt onlinegame. om gud vill eller jag vill tillbaka eller min tjej tillåter mig. Så det är mer bekräftat nu. jag ger upp, jag ompriotirerar hela mitt liv till förmån för barn och sambo(särbo) Vi älskar varandra men omprioritering krävs så min sambo med våra barn få allt och henne duckar jag inte (borde ju vara jag som kommer med bräckan)
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Lycka till. Som en klok person sa en gång hur kul det än är med TW så finns det annat som är mycket bättre. Och barnen är det viktigaste man har.. den tiden kommer aldrig tillbaka de växer alldeles för fort.
 
Topp