Hej alla glada Pappor =)

*TheExiCuter*

Member
Reaktionspoäng
0
Hej på er alla här på Tw, det är en stor smärta att lämna denna underbara värd men någon gång måste man ju göra det oxå och gå in i fadersrollen

blev pappa den 13 december och har varken tid eller lust med Tw längre, är mer än gjärna med min underbara Dotter än att sitta framför data burken (A)

lite som jag vill komma fram med.
allt å alla säger att jag var en dubbelkonto nisse där har ni fel.
jag fick sitta som kö åt många konton på en och samma gång och fick många spelare att tro på att jag var alla dessa konton.
jag lurade skjortan av -sk- många gånger ni försökte få mig bannad för allt möjligt. gick super bra =)

men ändå måste jag säga det att ni alla här på v1 är super goa gubbar pojkar och tjejer / kärringar :cool:

någon ni aldrig ska glömma av är att TW är bara ett spel lev inte in i det och ta det på så stort allvar. har ni familj och vänner så låt dom gå före tw spelandet =)


ja vad finns det mer att säga om detta underbara avslut?
snyggt jobbat -sk- ni har varit jobbiga men ändå väldigt snälla mot mig, Teze gammla purk du var en go nisse i början och nu idag vet jag inte vad du tycker om mig men du är en underbar tjej,

SFF ja du har många goda onda sidor. synd att vi inte kom överrens bara =) diggar dig
Ebolas ja dig ska vi inte prata om en Plåga i stormen tack för ett underbart motstånd =)

mikka underbar PÖJK kommer aldrig glömma dig ses på FB

Simon1900 vi får ta några öl någon dag =) lycka till på Tw

Och sedan har vi ju Angus Kinnaird. en otroligt seriös ärlig och trogen spelare! tack för att jag fick ha kvar min första by när jag började brevid dig. visade ju sig att vi blev ett bra time
många goda roliga stunder tack för det och kör vidare mot -sk- som du altid har gjort =)

ja det var väl allt för mig.
nej vänta lite O_O
Får ju inte glöma av min stam DD fi fan vad goa ni är alla,
finns så mkt gott att säga om er men kan ju inte skriva upp ala era namn. så drf säger jag en duktig lirare reser sig upp i god takt vilket ni gör. lira lungt nu alla goa glada människor på v1


oj måste dra mig min dotter Tindra väntar på mig <3
 

DeletedUser

Guest
Bra val! ditt barn skiter i hur bra du är på TW =)

Lycka till IRL
 

DeletedUser

Guest
Du får ett mycket sällsynt pluspoäng från mig med Exi. ;)

Krama Tindra, hon kommer att styra ditt liv så länge du lever. TW är bara en fluglort i universum i jämförelse (knappt).

//Humlan
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Lycka till, Exi.

Sköt om dig och din familj. De är mer värda än allt guld i världen. :)
 

DeletedUser

Guest
Teze gammla purk du var en go nisse i början och nu idag vet jag inte vad du tycker om mig men du är en underbar tjej

Om det du skriver om att ha blivit farsa är sant, vilket jag av uppenbara skäl inte kan vara det minsta säker på, så hoppas jag för hennes skull att du irl är en totalt annan person än vad du har varit här ;)

Jag får dock tacka dig (alternativt hata dig) för att du fick mig att börja spela detta underbara skitspel seriöst. Blir lite nostalgisk här...

Hur som helst, lycka till därute i verkligheten - v1 kommer bli tråkigare utan dina mytomanfasoner. True story.
 

DeletedUser

Guest
Lycka till med föräldraskapet. Det är viktigare än ett litet nätspel.
 

DeletedUser

Guest
Ha det bra Irl nu Exi och tror alla hoppas att någon gång kommer ett konto finnas som heter Exijunior och då får man akta sig :)

Hoppas du gör en comeback nån gång!
 

*TheExiCuter*

Member
Reaktionspoäng
0
jo då

Om det du skriver om att ha blivit farsa är sant, vilket jag av uppenbara skäl inte kan vara det minsta säker på, så hoppas jag för hennes skull att du irl är en totalt annan person än vad du har varit här ;)

Jag får dock tacka dig (alternativt hata dig) för att du fick mig att börja spela detta underbara skitspel seriöst. Blir lite nostalgisk här...

Hur som helst, lycka till därute i verkligheten - v1 kommer bli tråkigare utan dina mytomanfasoner. True story.

Jo då det är så sant så. fick en dotter den 13Dec kl 03:02
3 tusen 390 vägde hon.

och Teeza ta inte Tw på förstort allvar, det är ju bara ett Spel (A)

tack så mkt allihopa. kommer faktist sakna er alla. både tjafset kaxet och dom mysiga =) ni som vill ha byar ta för er,
men kommer finnas här i forumet för att föjla upp kriget!

humle tack ska du ha;)

rocka på nu gott folk Puss puss kram kra m till er alla från pappa Exi <3
 

DeletedUser

Guest
Oj grattis exi :)

Blir ju iofs skönt att bli av med dig från samtliga världar nu med tanke på din historia ^^
 

DeletedUser

Guest
Hur många gånger har de sagts att du ska sluta?

Undra om de stämmer denna gång O_O
 

mrmonster33

Member
Reaktionspoäng
6
självklart kommer vi sakna dig. utan dig kommer det inte finnas någon att bråka med så då kommer forumet dö ut. ^_^
 
Topp