Headmaster vs Nova

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Oh god, det där kan misstolkas så hårt. :< Editera kommentaren snälla =)

JA men bara av dom som har den fantasin.
Du hann inte se kommentaren men det gjorde jag och jag tog illa vid mig av den.
Tänk att allting ska misstolkas så fort man är tjej! :(
Till och med av dig, annars hade du inte kommenterat den på det viset.
Jag menade att jag söker hjälp tack vare att jag är med i en liten stam och då får jag söka den hjälpen utifrån.
 
Senast ändrad:

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
duu nova, nu ska du inte vara sån :D det lät bara roligt och vi är inga könsdiskriminerare här. vi gillar tjejer ;D förutom wallin han gillar båda :)
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
duu nova, nu ska du inte vara sån :D det lät bara roligt och vi är inga könsdiskriminerare här. vi gillar tjejer ;D förutom wallin han gillar båda :)

Då ska jag tala om för dig jag är kvinna och vuxen. Jag har förmodligen barn som är i samma ålder som du.
Säg en ålder och jag kan säga om ni är jämn gamla.
 

DeletedUser

Guest
Då ska jag tala om för dig jag är kvinna och vuxen. Jag har förmodligen barn som är i samma ålder som du.
Säg en ålder och jag kan säga om ni är jämn gamla.

18, fyller 19. Har du så pass gammla barn? Då tappar du hela 'het milf' stilen. :<
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Har en son som är 17 år. Och varför skulle jag i såna fall tappa stilen?? Bara för att jag gillar att spela TW och är vuxen plus kvinna?
Vi har alla något att lära av varann. Du av mig och jag av dig!
 

DeletedUser

Guest
Har en son som är 17 år. Och varför skulle jag i såna fall tappa stilen?? Bara för att jag gillar att spela TW och är vuxen plus kvinna?
Vi har alla något att lära av varann. Du av mig och jag av dig!

Syftade mer på att om din son är runt min ålder så borde du vara runt ~40+. Dom flesta 'heta milfs' ligger runt 30-35ish, iallafall dom jag träffat.

Anyway, är jävligt offtopic nu :)
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Syftade mer på att om din son är runt min ålder så borde du vara runt ~40+. Dom flesta 'heta milfs' ligger runt 30-35ish, iallafall dom jag träffat.

Anyway, är jävligt offtopic nu :)

Het (som du syftar på)kan man vara i vilken ålder som helst, beror på i vilken ålder man själv är i.
Och detta är faktiskt off topic så du har rätt.
 

DeletedUser

Guest
En sista sak offtopic: till och med jag har barn i Wallins ålder ju!

Ted heter han, 1 år och några månader gammal. :D
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Här kan du få den näst sista, natten till söndag.
Hoppas den smakar!!!
Men jag döljer mina trupper för det behöver ni inte veta.



Lycka (från anfallarens synvinkel)

23.3%
Moral: 93%

Anfallare: Headmaster
By: A01 (527|508) K55

Kvantitet: 0 0 5021 0 2500 0 0 0 1
Förluster: 0 0 5021 0 2500 0 0 0 1


Försvarare: Nova
By: Demolition Derby (512|520) K55

Kvantitet: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Förluster: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 

DeletedUser

Guest
Sedär, spejar dig nu då så får vi se va du har där. Postar dina trupper om nåra timmar :)
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Sedär, spejar dig nu då så får vi se va du har där. Postar dina trupper om nåra timmar :)

jo tack,jag ser att du är på G...välkommen in på en kopp fika... :) men se jag har redan blivit spejad av Headmaster och han kan nog berätta för dig hur många jag har...
 

DeletedUser

Guest
snell hur gick det?? eftersom att du inte skrev in rapporten här så antar jag alla dina spejjare dog :p men det tror jag inte för jag vet att du har över 3k ;P
 

DeletedUser

Guest
Syftade mer på att om din son är runt min ålder så borde du vara runt ~40+. Dom flesta 'heta milfs' ligger runt 30-35ish, iallafall dom jag träffat.

Anyway, är jävligt offtopic nu :)

Du har fel!! Tyra Banks är lite äldre än 35..Tror att Nova är väldigt lik henne :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp