Har Law Blivit helt CP?

DeletedUser

Guest
Tror dock att folk med cancer inte heller gillar ''Enorma Cancer Bölder'', de vill nog bli av med dem precis som oss :D

En gång till. Lite påhopp sådär igen.
Du är ganska omogen med ditt ständiga trams att försöka håna folk.
Och du visar att du inte klarar av spelet i sig eftersom du tar det personligt
och kastar pajer omkring dig. Försöker utnyttja ticketsystemet för gagna fördelar för Horden, m.m.

Tragiskt att du beter dig så illa offentligt som representant för Horden.
Jag vet ju att många i Horden är trevliga och roliga spelare att ha att göra med. Spelar till och med med flera av dem i andra världar.
Dom har gång på gång bevisat sin storhet och förståelse för spelet i sig.

Borde inte du kunna göra detsamma, spela, kötta och gilla läget om du inte klarar av en normal konversation här.
 

blatttikuus

Member
Reaktionspoäng
0
En gång till. Lite påhopp sådär igen.
Du är ganska omogen med ditt ständiga trams att försöka håna folk.
Och du visar att du inte klarar av spelet i sig eftersom du tar det personligt
och kastar pajer omkring dig. Försöker utnyttja ticketsystemet för gagna fördelar för Horden, m.m.

Tragiskt att du beter dig så illa offentligt som representant för Horden.
Jag vet ju att många i Horden är trevliga och roliga spelare att ha att göra med. Spelar till och med med flera av dem i andra världar.
Dom har gång på gång bevisat sin storhet och förståelse för spelet i sig.

Borde inte du kunna göra detsamma, spela, kötta och gilla läget om du inte klarar av en normal konversation här.

håller med här faktiskt!
här försöker jag hejja på horden och dess flummige ledare så visas en annan bild istället :(
skärp dig nu päron! visa att duckies e roliga att göra med så att fler vill skänka sina byar till er :D
hejja horden och lite mindre hejja till päronzodan :)
 

DeletedUser

Guest
En gång till. Lite påhopp sådär igen.
Du är ganska omogen med ditt ständiga trams att försöka håna folk.
Och du visar att du inte klarar av spelet i sig eftersom du tar det personligt
och kastar pajer omkring dig. Försöker utnyttja ticketsystemet för gagna fördelar för Horden, m.m.

Tragiskt att du beter dig så illa offentligt som representant för Horden.
Jag vet ju att många i Horden är trevliga och roliga spelare att ha att göra med. Spelar till och med med flera av dem i andra världar.
Dom har gång på gång bevisat sin storhet och förståelse för spelet i sig.

Borde inte du kunna göra detsamma, spela, kötta och gilla läget om du inte klarar av en normal konversation här.

Du är allt rätt lustig du, är du verkligen rätt person att komentera någon annans sk ''påhopp''?
 

DeletedUser

Guest
Päronpuré kan ju härledas till ditt namn och därför blir det lite komiskt i det.

Cancer som är en allvarlig sak kan verkligen inte kopplas till vårat namn
 

DeletedUser

Guest
Du tycker inte det är lite skillnad mellan att säga att päronpuré ser ut som spya och kalla spelarna i en stam för enorma cancerbölder?

Dessutom ..

Smeknamn för dig(päronsoda) som spelare är väl just päron.

Ett mosat päron blir i princip päronpuré , och att mosa päron innebär alltså att vinna över dig i detta spelet ( TribalWars ) , ser inget personligt där ?

Det är en omformulering av ditt användarnamn, som du valt, inte vi ?

Som att jag skulle anmäla alla som kallar mig mudde, jag menar, jag kan ju tolka det som att de tycker jag är lerig och äcklig ?

Eller att DeusMachina anmäler alla som kallar han "Döden", "Mr.Död", "Döds" osv osv osv , jag menar, tänk om han tror vi vill att han ska dö ?



Vart hittar du personliga påhopp i det ?

Däremot att driva med människor som har cancer känns bara jävligt lågt ?
 

DeletedUser

Guest
Att tillägga har väll denna tråd tjänat sitt syfte redan? stammarna har nu nya namn och kriget fortsätter , man kan väll skapa en ny tråd som heter Paj för alla som man kan fortsätta i?
 

DeletedUser

Guest
Nu syftade jag till vissa saker som Deus slängt ur sig via igm :p

Nån som skriver att någon är en dum jävla...''komentar om någons hudfärg'', tycker jag bör knipa igen om vad andra skriver.
 

DeletedUser

Guest
Att tillägga har väll denna tråd tjänat sitt syfte redan? stammarna har nu nya namn och kriget fortsätter , man kan väll skapa en ny tråd som heter Paj för alla som man kan fortsätta i?

Jag kan nog hitta på saker att kasta in i slummen också , oroa dig inte ;)
 

DeletedUser

Guest
Nu syftade jag till vissa saker som Deus slängt ur sig via igm :p

Nån som skriver att någon är en dum jävla...''komentar om någons hudfärg'', tycker jag bör knipa igen om vad andra skriver.

sånt funkar ju inte att dra upp här ? Vi som skriver här , de flesta iaf, skriver utifrån detta forum .

Det är ju där den officiella delen kommer in i det hela ?
 

DeletedUser

Guest
Du är allt rätt lustig du, är du verkligen rätt person att komentera någon annans sk ''påhopp''?

Visst är jag väl det. Till skillnad från dig så står jag för vad jag gör.
Och du syftar naturligtvis på dem uttalanden jag gjorde i PM.
Sådana hör inte hemma i TW överhuvudtaget och jag tyckte själv i efterhand att dem var ganska omogna och fula.

Dock var dessa inte publika eller skickade direkt till den person det berörde.
Och mig veteligen fick personen inte heller ta del av det.
Framför allt med tanke på när det skrevs och när en ticket skickades in för det.

I de flesta fall brukar regelbrott rapporteras när dom begås och inte när det passar ens egna motiv. Likväl som att uttrycka sig så illa att det blir ett rasistiskt uttalande så hör det inte heller hemma att kalla någon för äcklig.
Betänk det, Päronsoda.

Det du sysslar med här är att håna cancer som sjukdom och alla stackare som lider av den sjukdomen, du hånar en hel stam och kallar samtliga i den stammen för cancer bölder. Det tycker i alla fall jag är grova förolämpningar mot de medlemmar som nu spelar i ECB.
 

DeletedUser

Guest
Att smäda sina fiender är en del av krig.

Och för det behöver man håna sjukdomen cancer? Härligt resonemang du har, sodan.
Denna sjukdom är inte något man hånar. De som går igenom denna process har det säkert inte lätt, sen sitter det en liten jävla snorvalp och skojjar om det, skärpning. Tänk dig själv om du haft denna sjukdom, hur roligt hade det varit för dig om du läst allt detta? Men du är nog för dum för det, eftersom tänka är något som är ytterst ovanligt för din del, tyvärr.. :/
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Att smäda sina fiender är en del av krig.

Nej, det ska inte höra hemma i detta spel att man förolämpar andra spelare.
Det är skillnad att kalla sina motståndare för noobs eller värdelösa på att anfalla osv osv än att kalla dom för cancer bölder.

Den typen av förolämpningar hör inte hemma i TribalWars då det inte härleder på nåt sätt till spelet i sig.

Kalla oss för sopor på spelet, häng ut lite rapporter på klantiga misstag eller helt enkelt dåligt utförda anfall eller mottagande av anfall, kalla oss för värdelösa på spelet, kalla oss för strategiska klantskallar.
Det är en annan sak. Det är att härleda till spelet och att kasta lite schyssta pajer.

i ditt fall får man väl ducka för Päronpajer. ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
bara och titta på tråd titteln om ni ska hålla på så här , ska man tolka den ord för ord så blir det , har LAW blivit helt Muskelsjukdom.

Nu får ni väll lägga ner already...Låg nivå från alla inblandade , gör upp i spelet..
 

DeletedUser

Guest
bara och titta på tråd titteln om ni ska hålla på så här , ska man tolka den ord för ord så blir det , har LAW blivit helt Muskelsjukdom.

Nu får ni väll lägga ner already...Låg nivå från alla inblandade , gör upp i spelet..

CP är ju trots allt vad de hette innan, så då är det ju inte så konstigt att man döper tråden efter deras namn:)
 

DeletedUser

Guest
Skulle själv inte känna mig särskilt förolämpad av Enorm Cancer Böld, är väl ungefär som "Sitting Ducks" och "grillad anka" som jag sett att vissa har kört med... och omtolkningar av fiendens stamtag osv har väl skett i alla världar ;)
 
Topp