Har Law Blivit helt CP?

DeletedUser

Guest
Skulle själv inte känna mig särskilt förolämpad av Enorm Cancer Böld, är väl ungefär som "Sitting Ducks" och "grillad anka" som jag sett att vissa har kört med... och omtolkningar av fiendens stamtag osv har väl skett i alla världar ;)

Men nu kanske det finns sådana som har cancer, ankor har väl inga känslor så de kan tolka något sådant? Skulle man säga "grillad anka" till en anka så tror jag inte att ankan skulle ta illa upp. Men säger du "enorm cancer böld" till en som har cancer så skulle nog denne ta riktigt illa upp.
 

DeletedUser

Guest
Jupp han gick lite över gränsen och det vet han säkert om nu :). Nu över till kriget <3
 

DeletedUser

Guest
Återgå till ämnet istället för att ägna er åt smutskastning.

Denna tråden är väldigt nära på att stängas...
 

Simon9407

Member
Reaktionspoäng
0
Håller helt med!

Skulle någon kunna sammanfatta lite samt lägga upp en lista på vilka som krigar mot vilka?
 

DeletedUser

Guest
Tror inte dom som lider av cancer delar din uppfattning...

Hade en familjemedlem som gick bort i cancer, kanske inte samma sak...

Och "Enorm Cancer Böld" var ju inte riktat mot någon speciell, det spelade snarare på bokstäverna i nya stamtaggen.

Men nog om det, såhär ser det ut om jag minns rätt:

Horden
DM.
yyigys

vs

[ECB]
WWW
SB

Alla top 5-stammarna... och SB ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jupp han gick lite över gränsen och det vet han säkert om nu :). Nu över till kriget <3

Ja, nu kanske, men vad hjälper de eftersom många säkert redan läst detta, kanske folk som har cancer / känner någon som har cancer osv. Ibland måste man tänka före man handlar och inte vräka ur sig vad som helst. Visst vi är bara människor och alla gör vi fel, men som sagt ibland måste man tänka en extra gång innan man handlar.
 

DeletedUser

Guest
Återgå till ämnet istället för att ägna er åt smutskastning.

Denna tråden är väldigt nära på att stängas...

jag tycker förvisso att tråden kan stängas då stamnamnen är inaktuella.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp