Har kriget startat?

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Hmmmmmmmmmmmmm

Intressant brev som Peterinas "grävt" upp:eek:

Om det är ett riktigt brev, och inte ett fejkat, så är det synnerligen intressant information till oss som är grannar med ZAXA, vi i ST2 och kanske även andra stammer nere i söder som gränsar till dem. Corian ligger ju för långt bort för oss.

Då fick vi ju äntligen förklaringen till den "förvirrade" söndagen och V3´s kortaste krig.;)

Punkan och McTor styrde ju ZAXA, men nu då Odely......försvunnit från deras allianse, så verkar det ju som om Punkan tagit över rodret och styr både Corian och ZAXA och för deras talan ute här på ext.:confused:

Om detta brev är sanning, så måste vi nog omvärdera våra diplomatiska kontakter med några av våra grannar och dessutom ta detta som ett stort framtida hot.:(
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att Peterinas har mycket kloka åsikter, han verkar ju ha jättemycket hemlig information. Alla bara skäller på han och klankar ner honom. Jag tycker att det är orättvist av er, alla har ju gjort bra och dåliga saker i spelet:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att Peterinas har mycket kloka åsikter, han verkar ju ha jättemycket hemlig information. Alla bara skäller på han och klankar ner honom. Jag tycker att det är orättvist av er, alla har ju gjort bra och dåliga saker i spelet:rolleyes:

ska du säga som ny 116 p...
 

apa rapa

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker att Peterinas har mycket kloka åsikter, han verkar ju ha jättemycket hemlig information. Alla bara skäller på han och klankar ner honom. Jag tycker att det är orättvist av er, alla har ju gjort bra och dåliga saker i spelet:rolleyes:

Jag antar att du inte vet så mycket om peterinas:rolleyes:, och jag tror inte jag vet allt om honom heller. Men han är en spelare (f.d spelare) på V3 som hade många byar och krigade väl i krig.

Sedan upptäckte våran stam att han delade ut byar till fienden osv. Så då avlägsnade våra ledare honom pga att han har delat ut byar till fienden och då antar jag kanske också att han har delat ut information? vem vet.

Sen intern adlades han av allihopa. Och nu vet jag faktiskt inte varför han sitter här och gormar upp en massa skit mot WcW. Ibland är det för att han vill vända våra allierade mot oss för att få en säker seger i krig. Ganska tragiskt när man tänker på det. Fast eftersom peterinas är kompis med mash och kompany så är det antagligen därför han fortfarande är här och sprider kaos i forumen.

Fast jag antar att du tar detta också som en komplimang.
Ibland vill jag bara skita i forumet och vänta på att något intressant och värt att läsa ska hända, men nu kunde jag bara inte låta bli!:cool:


NO OFFENSE
 

DeletedUser

Guest
apa rapa du vet varför jag dela ut byarna till bla MASH och tänker inte upprepa mig i det fallet och vet du inte kan du söka i forumet angånde det

sen har man väl yttrande frihet vad jag förstår ? om vi inte kan diskutera saker vad ska vi då med forumet till? då kan vi ta bort externa forumet eller hur
 

DeletedUser

Guest
Senast jag kollade var smutskastning inte det bästa sättet att utnyttja yttrandefriheten:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag har lite poäng då jag börjat om i spelet igen efter att ha blivit utadlad för några månader sedan.

Men för det så har jag följt med i forumet en del och tycker att ni kastar lite väl mycket skit på Peterinas.

"Det är aldrig en´s fel att två träter" heter det och jag tycker mig läsa samma sak här. Det råder en gammal bitterhet från båda sidor, men ni är ju väldigt många som kastar skit på en enda spelare.

Peterinas har ju bevisat att han är en bra spelare med stor skicklighet i krigandet. Det kan ni aldrig ta ifrån honom. Sen att han kanske inte har varit lika skicklig i sin diplomati och relation till andra spelare, är han ju inte ensammen om, i denna eller andra världar. Det är många som gör han sällskap där, även bland er som luftar era åsikter i detta forum.

Försök att vara lite mer objektiva och nyanserade när ni skriver i om andra människor. Ibland så undrar jag vad som hänt om detta inte varit ett spel utan på verklighet. Skulle ni agera som ni skriver, så är det inte undra på att världen ser ut som den gör idag.

Försök åtminstone att hålla borta hatet och skitsnacket när ni pratatr om Peterinas. så dålig är inte han eller någon annan spelare att de förtjänar allt skit ni öser ur er.:mad:
 

DeletedUser

Guest
.... eller någon annan spelare att de förtjänar allt skit ni öser ur er.:mad:

det finns avgjort såna spelare, folk är idoter i trafiken så vrf inte här? men iaf känns som om den här tråden börjar förlora sin rikting och går mot OT:cool:
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Detta spelet är ju mer spännande än vad kalla fakta är :)

Nu går det ett nytt litet rykte som säger att den deal som WCW och ZAXA gjorde tillsammans innebär att de är less på Corian och nu kommer att gemensamt slå ut dem. Man kan väl då också förvänta sig att K stammen vill vara med och ta för sig?:rolleyes:

Framtiden får väl visa om detta var ett rykte eller om det låg någon sanning i det.

Men håll med om att lite spännande är det ändå.;)
 

Bournejason

Member
Reaktionspoäng
0
Detta spelet är ju mer spännande än vad kalla fakta är :)

Nu går det ett nytt litet rykte som säger att den deal som WCW och ZAXA gjorde tillsammans innebär att de är less på Corian och nu kommer att gemensamt slå ut dem. Man kan väl då också förvänta sig att K stammen vill vara med och ta för sig?:rolleyes:

Framtiden får väl visa om detta var ett rykte eller om det låg någon sanning i det.

Men håll med om att lite spännande är det ändå.;)

t.o.m jag fick lite ståis!
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Detta spelet är ju mer spännande än vad kalla fakta är :)

Nu går det ett nytt litet rykte som säger att den deal som WCW och ZAXA gjorde tillsammans innebär att de är less på Corian och nu kommer att gemensamt slå ut dem. Man kan väl då också förvänta sig att K stammen vill vara med och ta för sig?:rolleyes:

Framtiden får väl visa om detta var ett rykte eller om det låg någon sanning i det.

Men håll med om att lite spännande är det ändå.;)

Det hade ärligt varit lite utav en dubbel moral att göra så faktiskt.
 

DeletedUser

Guest
Kul med rykten...fortsätt gärna att spekulera. Kul läsning.
 

kolhed

Medlem
Reaktionspoäng
0
----
Ja rykten livar upp sommarkvällen. Ni får gärna skapa fler så man kan få sig några glada stunder framför datorn med en pilsner i handen...

Javisst gör det, speciellt som det ösregnar.....
men vad gör du ska du inte vara bland dom 20 högst rankade spelarna ?
missade nog något i dina uttalanden.......eller kommer du inte upp för backen....
 
Topp