Har kriget startat?

DeletedUser

Guest
Kul med rykten...fortsätt gärna att spekulera. Kul läsning.

Kan bara hålla med punkan fler rykten tack! De går ner så bra med ett glas rödvin!

Nu går det ett nytt litet rykte som säger att den deal som WCW och ZAXA gjorde tillsammans innebär att de är less på Corian och nu kommer att gemensamt slå ut dem. Man kan väl då också förvänta sig att K stammen vill vara med och ta för sig?

Jag bara måste kommentera detta.... -K stammen är en del av WCW. Så våra öden är för evigt sammanflätade även om ryktesspridare verkar ha en tendens till att bortse från det :rolleyes:

Ryktet ovan måste jag säga vara otroligt väl fabricerat då det dels försöker slå in en kil i De Valderska, dels försöker skapa misstro mellan sedan länge allierade, samt att så split i WCW familjen. Vi vill se fler sådana rykten här i forum för då får vi mycken rolig läsning här!
 

Sir Totte

New Member
Reaktionspoäng
0
Javisst gör det, speciellt som det ösregnar.....
men vad gör du ska du inte vara bland dom 20 högst rankade spelarna ?
missade nog något i dina uttalanden.......eller kommer du inte upp för backen....

Mina utalanden? Var nog det första i denna tråden där lille Kolhed återigen kände sig tvungen att kasta lite dynga...

Tråden handlar om Corian, krigsrykten m.m inte om mig och min placering...
 

DeletedUser

Guest
Visa mig en tråd där jag har smutskastat MASH,Stribe eller ST2 så drar jag tillbaka det jag har sagt...

och bläddra igenom 98 inlägg? glöm det, det finns bättre saker att göra:D
smutskastning är inte ett av dom och ta inte åt dig för det sista var inte menat åt dej
 
Senast redigerad av en moderator:

hemsk

Member
Reaktionspoäng
1
Vi har väl alla fått någ av detta?


smutskastning.jpg
 
Topp