Halvering av adelspriser

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej allihopa!

Enligt dem nya riktlinjerna för inställningar och end-game, har nu Värld 1 uppnått kravet för att få sänkta adelspriser.

1. Minskning av pris på paket/guldmynt till 1/2 av det ursprungliga priset.

Denna inställning kommer att genomföras efter att antalet spelare på en värld faller under 1000 och håller sig under i minst en vecka.

Värld 1: 539 spelare

Ändringen är nu genomförd.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
skit i bílligare guldmynt ingen vill ha de skitet mer än -sk-. Fattar inte hur ni tänker ibland... Förstör inte v1 . Gör de med andra världar men inte v1.
 

DeletedUser

Guest
Vad har du emot billigare guldmynt?

Förlorar du på det?
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Vad har du emot billigare guldmynt?

Förlorar du på det?

Vad har du emot dyrare mynt, förlorar du på det? :confused:

Vill du få reda på de olika argumenten mot eller för billigare mynt så finna här bra trådar för det, bara till o leta, läsa o inhämta kunskaper så fär du nog bra svar på din fråga.
 

DeletedUser

Guest
Vad har du emot dyrare mynt, förlorar du på det? :confused:

Vill du få reda på de olika argumenten mot eller för billigare mynt så finna här bra trådar för det, bara till o leta, läsa o inhämta kunskaper så fär du nog bra svar på din fråga.


Hmm.. Ja, jag hade förlorat resurser på det och jag känner till för och mot och tycker motargumenten är lite för löjliga. Vadå "världen stängs snabbare" är det inte vad alla vill. Eller har jag missförstått er föresten får ni lite mer Action än vad det redan är :) .


Men nu ska jag inte lägga mig i mer spelar trots allt inte på världen länge :)
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vad har du emot dyrare mynt, förlorar du på det? :confused:

Vill du få reda på de olika argumenten mot eller för billigare mynt så finna här bra trådar för det, bara till o leta, läsa o inhämta kunskaper så fär du nog bra svar på din fråga.

Klart man förlorar med dyrare mynt. Det hör man ju redan på namnet.
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Är det inte dags för en sänkning av adelspriserna här. Det är väl nere på mindre än 400 spelare som har mer än 0 poäng kvar.
 

DeletedUser

Guest
Så, när tänker ni sänka guldmyntspriset? vi väntar:

SV1 Avdelning för Värld 1
398 spelare, 58 stammar, 191,623 byar
 

DeletedUser

Guest
Så, när tänker ni sänka guldmyntspriset? vi väntar:

SV1 Avdelning för Värld 1
398 spelare, 58 stammar, 191,623 byar

Read the fucking manual

2. Minskning av paket/guldmynt till 1/3 av det ursprungliga priset.

Samma som ovan, men detta sker efter att antalet spelare sjunker till under 400 och håller sig under minst en vecka.
 

DeletedUser

Guest
Read the fucking manual

2. Minskning av paket/guldmynt till 1/3 av det ursprungliga priset.

Samma som ovan, men detta sker efter att antalet spelare sjunker till under 400 och håller sig under minst en vecka.

Förlåt :O , dock hade ni varit lika tjatiga som vi i Knight är idag om ni inte befunnit er i den sits ni gör.
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Read the fucking manual

2. Minskning av paket/guldmynt till 1/3 av det ursprungliga priset.

Samma som ovan, men detta sker efter att antalet spelare sjunker till under 400 och håller sig under minst en vecka.

Har jag fattat det rätt så är V1 stängd för nyregistrering. så det där med att medlemsantalet skulle höjas till över 400 igen är väl en orimlighet i sig, alltså kan de lika gärna sänka priset utan denna klausul som är fullkomligt betydelselös i detta samanhang.


Tw teamet har dock svarat mig i PM att detta är inte skrivit i sten och det kan fortfarande ta många veckor. Det är först när TW teamet gör en genomgång av V1 som dom kommer att besluta om priset på mynt ska sänkas. Min misstanke är att vill ni att det ska gå fort så är det "tjata" principen som gäller så lägg in tickets ni som har konton på V1.

citat tillägnat ebolas: Att läsa en fucking manual är en sak, men att förstå innebörden av texten och den implementering den ska tillämpas är en helt annan fucking issue.
 
Senast ändrad:

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Håll denna tråd ren och låt det enbart handla om frågor och kommentarer kring just "Halvering av adelspriser".

Skype-emoticons-39-bow.gif
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Read the fucking manual

2. Minskning av paket/guldmynt till 1/3 av det ursprungliga priset.

Samma som ovan, men detta sker efter att antalet spelare sjunker till under 400 och håller sig under minst en vecka.


1 vecka har gått nu säger vi,

Billigare adel :D Så vi kan ta fler byar av -sk-:)
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Etersom det verkar så krångligt att ändra myntpriser så föreslår jag att vi ändrar det till 1/5 av det ursprungliga priset direkt.

Känner sig admin osäker på stödet ör ett sånt agerande kan vi ju i sann V1 anda ha en omröstning om detta ;)
 

DeletedUser

Guest
Tw teamet har dock svarat mig i PM att detta är inte skrivit i sten och det kan fortfarande ta många veckor. Det är först när TW teamet gör en genomgång av V1 som dom kommer att besluta om priset på mynt ska sänkas. Min misstanke är att vill ni att det ska gå fort så är det "tjata" principen som gäller så lägg in tickets ni som har konton på V1.

Som jag minns det skule det vara skrivet i sten, har för mig dom gick utt med attt det va det nya som skule gälla för se då vi skule ha det som .net
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vi är medvetna om att kriteriet är uppfyllt och ber er att vänta tålmodigt samt att inte skicka tickets då det kommer ta längre tid för andra spelare att få hjälp.

Observera att ingen inställning ändras automatiskt. Det finns heller ingen garanti att det kommer att hända inom en dag eller ens en vecka efter att kriterierna uppfyllts. Vi kontrollerar regelbundet alla världar för att se vilka inställningar som behöver ändras och genomföra dessa förändringar efter kontrollen. Vänligen, skicka inga tickets för att begära att inställningarna ska ändras efter att kriterierna uppfyllts.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Etersom det verkar så krångligt att ändra myntpriser så föreslår jag att vi ändrar det till 1/5 av det ursprungliga priset direkt.

Känner sig admin osäker på stödet ör ett sånt agerande kan vi ju i sann V1 anda ha en omröstning om detta ;)


ja demokrati. Låt oss rösta. -sk- vill ju också ha billigare guldmynt. Så om nu alla vill de , vad är för problem att ändra? :p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp