haha, börjar bli bra på detta

DeletedUser

Guest
Har sett ganska många signaturförsök från dig nu och det finns ett par saker jag tycker att du ska tänka på. Du kan börja med att hitta på nåt med bakgrunderna, för en enfärgad bakgrund (svart/vit) bakom ett par random uppslängda bilder och någon rad text blir svårt att få att se riktigt vasst ut. Det är väl bakgrunden jag lägger ner mest tid och effekter på när jag gör signaturer.

Sant, GreyHunter finare bakgrunder och dina signs når nya nivåer! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Photoshop-kurs? Vem behöver sånt när man har google? :) Finns hur många step-by-step-guider och tutorials som helst. Bara att söka på just den effekten du vill ha. Annars kan du göra som jag och prova dig fram. Det blir nog roligast så.
 

DeletedUser

Guest
Du kan göra en åt mig, men om jag sedan använder den lr ej de kan jag inte lova innan jag sett den.

Vill ha dessa texter med:
SPooK
svensktafro
Ecalos
V4

Vill ha onskans tema på den, gärna någon snygg bakgrund med passande text font och en grön/svart överton på hela signen.

Kommer inte att betala för den
 

DeletedUser

Guest
Jag har en förberred för dig...
Har en "tittel" åt dig...
 

DeletedUser

Guest
Släng ihop en till mig också så får jag se vad du kan, vill ha grönt, svart och rosa i en härlig blandning.

Bumpar denna åter igen då det verkar som om jag blir ignorerad ;)

Tema: Grön/svart/rosa
Text: Evil Owl & Bearcub


Sen får du fria händer, behöver inte vara utdragen.
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Tänkte även jag kolla om någon har lust att göra en signatur till mig?
Vet inte riktigt vad jag vil ha, men Fymig ska vara med. Om v12 kan komma in på något snyggt sätt får ni gärna ha med det. Är inte nödvändigt.
Temat eller färgerna får kanske bli något som följer namnet bra? Fymig, kanske jag tänker på lite mer elaka eller busiga färger (vilket som). Gärna helst inte en enförgad bakrung utan lite mer mönstrat eller något ihopplock av nått slag^^
Hoppas någon förstår iaf. Knappt jag gör det själv:p
 

DeletedUser

Guest
Tänkte även jag kolla om någon har lust att göra en signatur till mig?
Vet inte riktigt vad jag vil ha, men Fymig ska vara med. Om v12 kan komma in på något snyggt sätt får ni gärna ha med det. Är inte nödvändigt.
Temat eller färgerna får kanske bli något som följer namnet bra? Fymig, kanske jag tänker på lite mer elaka eller busiga färger (vilket som). Gärna helst inte en enförgad bakrung utan lite mer mönstrat eller något ihopplock av nått slag^^
Hoppas någon förstår iaf. Knappt jag gör det själv:p

Fixar det, tar dig i skype ;)
 
Topp