-GuL- Spelarna

DeletedUser

Guest
Har inge koll på svenska speeds, men har uQ och GuL möts någon gång ? isf vilka vann? Personligen tror jag att -GuL- vann men man vet ju aldrig :)
 

lody92

Member
Reaktionspoäng
0
Har inge koll på svenska speeds, men har uQ och GuL möts någon gång ?
isf vilka vann? Personligen tror jag att -GuL- vann men man vet ju aldrig :)

Vad jag sätt o rykten så har dem försökt fått in så många uQ som möjligt för att ta -GuL- men aldrig lyckats tyvärr. Men 4-5 speeds kanske det är som vi vunnit över uQ. Ingen riktig lag vs lag speed dock. Så vi har tagit dem lätt dessa matcher utan någon ansträngning :).


Men Emil/unstopp:
[2011-02-06 22:07:39] Emil: men ni tror att ni tar uQ det gör ni inte

Det är redan bekräftat att vi gör. Hur många speeds är det vinster är det som uQ inte vinner speeden? 4-5 speeds nu??


[2011-02-06 22:06:18] Emil: uQ tar er 7 dagar i veckan
[2011-02-06 22:06:35] Emil: ni vinner på aktiviteten, men vi har fan så mycket mera skillz
[2011-02-06 22:06:43] Emil: leder alltid i början tills vi lägger ner

Hehe må jag säga. Det roliga med uQ är att dem lägger ner när vi har dödat deras off. Det vet ni alla speed älskare :p.
Så det är bra att skylla på det Emil vo Unstopp. Dock inte alla, men många gör det i uQ.


Ni skyller också mycket på vår tur men i vår chatt är det ingen tur inte allt funkar på sin plats. ;P
Bara roligt att det finns ett nytt litet gäng i speed som kan ta över uQ´s plats. ;).
Så säger bara: "Anfall är bästa försvar, sade fältmarskalken och förlorade kriget."



Vielmehr eine schlanke Frieden als ein fetter Sieg.
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Haha ni har förlorat mot uQ och då var ni ändå 10 mot 6 eller vafan det nu var.
 

DeletedUser

Guest
Vad jag sätt o rykten så har dem försökt fått in så många uQ som möjligt för att ta -GuL- men aldrig lyckats tyvärr. Men 4-5 speeds kanske det är som vi vunnit över uQ. Ingen riktig lag vs lag speed dock. Så vi har tagit dem lätt dessa matcher utan någon ansträngning :)


Men Emil/unstopp:
[2011-02-06 22:07:39] Emil: men ni tror att ni tar uQ det gör ni inte

Det är redan bekräftat att vi gör. Hur många speeds är det vinster är det som uQ inte vinner speeden? 4-5 speeds nu??


[2011-02-06 22:06:18] Emil: uQ tar er 7 dagar i veckan
[2011-02-06 22:06:35] Emil: ni vinner på aktiviteten, men vi har fan så mycket mera skillz
[2011-02-06 22:06:43] Emil: leder alltid i början tills vi lägger ner

Hehe må jag säga. Det roliga med uQ är att dem lägger ner när vi har dödat deras off. Det vet ni alla speed älskare :p.
Så det är bra att skylla på det Emil vo Unstopp. Dock inte alla, men många gör det i uQ.


Ni skyller också mycket på vår tur men i vår chatt är det ingen tur inte allt funkar på sin plats. ;P
Bara roligt att det finns ett nytt litet gäng i speed som kan ta över uQ´s plats. ;).
Så säger bara: "Anfall är bästa försvar, sade fältmarskalken och förlorade kriget."



Vielmehr eine schlanke Frieden als ein fetter Sieg.

Har uQ någon gång spelat med fullt lag? Nej, det var vi inte. Ni är alltid 2x oss + era allys och dylikt. Våran karta är röd från början medans eran är blå förutom oss som ni inte kan plocka ensamma. =)
 
Senast redigerad av en moderator:

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Har uQ någon gång spelat med fullt lag? Nej, det var vi inte. Ni är alltid 2x oss + era allys och dylikt. Våran karta är röd från början medans eran är blå förutom oss som ni inte kan plocka ensamma. =)

Så hur vart det med denna nuvarande speed rundan?

Ni satt med ett speed lag med dessa spelare.

Unstoppable
ViiGoo
In Vas Por
Göteborgs Rape
golonmo
Boefst
siemlo

Från starten, Och vi från GuL var dessa spelare

CheezBallz
Palermostenen
Karnaklistan
Menkaura

Och kom inte och säg att ni vinner på skillz för det är den värsta lögnen idag för jag har då aldrig sett några klenare off byar som ni skickar utom mig själv:awsm:.

Och vem har gått vinnande ur denna speeden? 4 -GuL- spelare eller 7 uQ spelare? Sen har -GuL- fått 1 inopp av Revir och uQ fick inhopp utav n3apower, Modesty Blaise.
 

DeletedUser

Guest
Så hur vart det med denna nuvarande speed rundan?

Ni satt med ett speed lag med dessa spelare.

Unstoppable
ViiGoo
In Vas Por
Göteborgs Rape
golonmo
Boefst
siemlo

Från starten, Och vi från GuL var dessa spelare

CheezBallz
Palermostenen
Karnaklistan
Menkaura

Och kom inte och säg att ni vinner på skillz för det är den värsta lögnen idag för jag har då aldrig sett några klenare off byar som ni skickar utom mig själv:awsm:.

Och vem har gått vinnande ur denna speeden? 4 -GuL- spelare eller 7 uQ spelare? Sen har -GuL- fått 1 inopp av Revir och uQ fick inhopp utav n3apower, Modesty Blaise.

Vänta nu, nu tar vi det från början och med fakta och inget påhitt. Det var jag, Viktor och Mackan som fortsatte lira efter 22 efter som andra pysslade med annat. Vi adlade och hade en ledning på ca 60k varav 25k var. Ni hade i princip var sin by förutom menkuara som hade 2. Klockan gick och vid klockan 3 så gick jag och mackan och la oss. Skaffade en kö som var med i en annan stam och spelare lite unfair vill jag påstå, mot oss istället för med oss. Dagen efter var vi adlade, inte utav någon i Gul utan utav en annan stam som sedan ni adlade. Eller ska jag säga menkuara som satt och fuskade speeden igenom? Så nej, det var inte ni som tog oss denna rundan, håll dig till sanningen nästa gång istället för falsk propaganda..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ni kommer aldrig bli ett fullt lag igen då många har tröttnat spela speed hors er uQ??

Vi kan nog fixa ihop hela uQ en speed om ni vill utmana oss, samma antal spelare och på en speed där man inte vinner på aktivitet som denna.
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Ja sa inte att VI tog er, ja sa att VI kom VINNANDE ur speeden.

Mjo ni skicka ju såna fina fejks och mes rensar mot oss :)

Boefst satt till ungefär 23-00:00 så där hade ni 1 mer.

Det är inte så svårt att adla byar som era stam kompisar har byggt upp? Tillexempel Siemlo's by.

Men fortfarande har inte uQ vunnit en speed sen Speed uppstarten och som det ser ut nu så kommer det inte att hända :awsm:
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
-GuL- vad ni än säger så har det inte varit jämn kamp på speedsen.
Det värsta var väll 2 speedar sen när vi låg rank ett och hade rank 2, 3, 4, 5 och 6 på oss. Då säger NI att NI tar oss, FEL hela speeden tar oss.

Man kan tyvärr inte mötas 1 vs 1 på speeds för där är alltid annat folk som är inne och drar nytta av detta.
Tycker att alla bara kan sluta flamea.
 

DeletedUser

Guest
Man kan tyvärr inte mötas 1 vs 1 på speeds för där är alltid annat folk som är inne och drar nytta av detta.
Tycker att alla bara kan sluta flamea.

Exakt, så länge det inte kommer en turnering där man kan mötas 1 on 1 eller där man hyr en server så tycker jag inte gul ska påstå sig tagit oss, eftersom ni inte har gjort det.
 

Golonmo

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker det är svårt att jämföra uQ och GuL. Vi spelar verkligen på två helt olika sätt. I uQ är det pure off och mycket slakt och oftast klar ledning efter 4h in på speeden. Under dessa 4h har GuL skaffat tretton olika allys, alla med ca 20 kattas/spelare. Sen sitter de och tajmar in alla kattas efter en spelares off. Sen vad som är roligast kan man ju diskutera, GuL spelar smartast iaf=)
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är svårt att jämföra uQ och GuL. Vi spelar verkligen på två helt olika sätt. I uQ är det pure off och mycket slakt och oftast klar ledning efter 4h in på speeden. Under dessa 4h har GuL skaffat tretton olika allys, alla med ca 20 kattas/spelare. Sen sitter de och tajmar in alla kattas efter en spelares off. Sen vad som är roligast kan man ju diskutera, GuL spelar smartast iaf=)

Mackan, alltid lika rolig.
Om det nu var så vi spelade ^_^
 

DeletedUser

Guest
Men det är ju så uQ fungerar altid försöker dom hitta sätt .. inser aldrig när dom förlorar =)
 

DeletedUser

Guest
Sorry för att jag lägger mig i men kan man inte få sen en pure fight? uQ vs -Gul- bestäm tid och hyr en server om det går annars försök att spela en speed där ni möter varandra :awsm: (utan allys) ^_^
 

DeletedUser

Guest
Sorry för att jag lägger mig i men kan man inte få sen en pure fight? uQ vs -Gul- bestäm tid och hyr en server om det går annars försök att spela en speed där ni möter varandra :awsm: (utan allys) ^_^

Antar att gul försöker få allys med barbar och bonus byar, men det kan vi ju gå med på med tanke på att vi slipper 20 andra stammar. =)
 
Topp