Gravplundring, Grisar och Gamar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

qiqi

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har slutat spela som sagt, skickar bara ut all off jag har mot cool hela tiden, han duckar så det är inte kul.
 

DeletedUser

Guest
Killen som sitter på Sir Ivanhoe är inte originalet, utan qiqi. Detta är en äcklig spelare som det var meningen att vi i 4:20 skulle slaktat om vi hade haft kvar orken att spela på en redan död värld.
 

qiqi

Member
Reaktionspoäng
0
Killen som sitter på Sir Ivanhoe är inte originalet, utan qiqi. Detta är en äcklig spelare som det var meningen att vi i 4:20 skulle slaktat om vi hade haft kvar orken att spela på en redan död värld.

Jag är originalet sen någon mille tillbaka =D
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Jag är originalet sen någon mille tillbaka =D

Åh fan, du är alltså spelaren som stamhoppar, bedrar, barbaradlar, velar, ställer tramsiga ultimatum och som drar så fort du får lite incs?

Fint att du klargjorde vem du är, så att vi inte misstar startern för dig.
 

DeletedUser

Guest
ehm nej. sluta skriv på din profil att det är en ny ägare bara för du åker på pisk alla vet att du sitter bakom nicket.
 

DeletedUser

Guest
lol ^^
du är en wannabe blatte, du är en jävligt ka*s tw spelare, den sämsta 4:20 hade, dessutom gillar å skämma ut dig själv, men du är fan inte originalet bakom nicket nånstans... du tog över konton vid över 300k och när det redan låg top 40 + en massa adel....
utan att vara elak kan jag nog säga att du aldrig skulle kommit i top 100 utan att ha fått det här kontot, för på att starta är du en riktigt n0lla :awsm:
det kunde man ju se på dit v10 och .net nicks :D
 

qiqi

Member
Reaktionspoäng
0
ehm nej. sluta skriv på din profil att det är en ny ägare bara för du åker på pisk alla vet att du sitter bakom nicket.
Det var en ny ägare igår men han ångrade sig och jag har inte orkat ändra det...

lol ^^
du är en wannabe blatte, du är en jävligt ka*s tw spelare, den sämsta 4:20 hade, dessutom gillar å skämma ut dig själv, men du är fan inte originalet bakom nicket nånstans... du tog över konton vid över 300k och när det redan låg top 40 + en massa adel....
utan att vara elak kan jag nog säga att du aldrig skulle kommit i top 100 utan att ha fått det här kontot, för på att starta är du en riktigt n0lla :awsm:
det kunde man ju se på dit v10 och .net nicks :D
Hmm, vad fan har om jag är blatte med tw att göra? Behöver iallafall inte co-spela för att komma någonstas...:confused:


Åh fan, du är alltså spelaren som stamhoppar, bedrar, barbaradlar, velar, ställer tramsiga ultimatum och som drar så fort du får lite incs?

Fint att du klargjorde vem du är, så att vi inte misstar startern för dig.

ehm, att cool blandar in hela sin stam och sprit visar vilka jävla f*tta han är. Jag är så mycket bättre än er jag kan bli, möt mig 1 vs 1 så ska du se, v11 vi ses.
 

Golonmo

Member
Reaktionspoäng
0
lol ^^
du är en wannabe blatte, du är en jävligt ka*s tw spelare, den sämsta 4:20 hade, dessutom gillar å skämma ut dig själv, men du är fan inte originalet bakom nicket nånstans... du tog över konton vid över 300k och när det redan låg top 40 + en massa adel....
utan att vara elak kan jag nog säga att du aldrig skulle kommit i top 100 utan att ha fått det här kontot, för på att starta är du en riktigt n0lla :awsm:
det kunde man ju se på dit v10 och .net nicks :D

Joonib0i går loss ;D
 

qiqi

Member
Reaktionspoäng
0
lol ^^
du är en wannabe blatte, du är en jävligt ka*s tw spelare, den sämsta 4:20 hade, dessutom gillar å skämma ut dig själv, men du är fan inte originalet bakom nicket nånstans... du tog över konton vid över 300k och när det redan låg top 40 + en massa adel....
utan att vara elak kan jag nog säga att du aldrig skulle kommit i top 100 utan att ha fått det här kontot, för på att starta är du en riktigt n0lla :awsm:
det kunde man ju se på dit v10 och .net nicks :D

ehh mina .net nicks? Jag pwnar sönder på .net om du ville veta det, gå inte runt och snacka om saker du inte har en jävla aning om, för du gör mig jävligt förbannad!
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
ehh mina .net nicks? Jag pwnar sönder på .net om du ville veta det, gå inte runt och snacka om saker du inte har en jävla aning om, för du gör mig jävligt förbannad!

Jo, man märkte ju hur mogen du va på w44:rolleyes:
Att du var bra där är helt fel, skulle farmat dig direkt om vi inte vart allierade.
 

qiqi

Member
Reaktionspoäng
0
Jo, man märkte ju hur mogen du va på w44:rolleyes:
Att du var bra där är helt fel, skulle farmat dig direkt om vi inte vart allierade.

ehm, kolla upp min ob sötnos, och vad fan äre som säger att jag är dålig? din åsikt utan några bevis på att jag är dålig.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Hmm, vad fan har om jag är blatte med tw att göra? Behöver iallafall inte co-spela för att komma någonstas...:confused:

Tror nog han mer syftade på att du är en wannabe gangster.
IRC konversationen ligger fortfarande i sprits forum samt med alla kommentarer över folks skratt.
Ringer det någon klocka?
Att du sedan skulle vara någon grym spelare är ju bara komiskt, din gamla profil var ju komisk.
På 8 dagar hade du lyckats plocka 10 byar eller så var det tvärtom, mycket talangfullt måste jag säga.
 

DeletedUser

Guest
Vet inte vad man ska kalla denna tråden men vad den än är - Håll er till öhhh... topic!

//Humble
 

DeletedUser

Guest
lol ^^
du är en wannabe blatte, du är en jävligt ka*s tw spelare, den sämsta 4:20 hade, dessutom gillar å skämma ut dig själv, men du är fan inte originalet bakom nicket nånstans... du tog över konton vid över 300k och när det redan låg top 40 + en massa adel....
utan att vara elak kan jag nog säga att du aldrig skulle kommit i top 100 utan att ha fått det här kontot, för på att starta är du en riktigt n0lla :awsm:
det kunde man ju se på dit v10 och .net nicks :D

Kan du visa lite ehm "bevis" att han är wannabe "rasist ord"?

Och vad gör man för att vara wannabe en människa med utländsk bakgrund?
 

DeletedUser

Guest
Tror nog han mer syftade på att du är en wannabe gangster.
IRC konversationen ligger fortfarande i sprits forum samt med alla kommentarer över folks skratt.
Ringer det någon klocka?
Att du sedan skulle vara någon grym spelare är ju bara komiskt, din gamla profil var ju komisk.
På 8 dagar hade du lyckats plocka 10 byar eller så var det tvärtom, mycket talangfullt måste jag säga.

Och vad är det för fel på att vara wannabe gangster?
Och är han wannabe gangster?

Säger han "jag gjorde en driveby på dom igår" och jag "låg runt med dom tjejerna i helgen" osv?
Det är wannabe gangster... en hel del vet ju inte ens vad wannabe gangster (hehe känner en som gillar o kalla mig det xD)

Om han skriver på ett sätt osv.. det är en ja vad man kallar det.. "livsstil?"

Och då gissar jag att han går under "Rappare,gangster,thug, hoodlum" livsstil enligt dig?

Och vad har det med dig o göra?
Han har väl rätt att leva på sitt sätt, som vissa är emo? eller rockare?

Funderar på o kalla er "wannabe sobbo89's och adya's nu! :mad:"
 

växjo2

Member
Reaktionspoäng
0
-

ser att det har blivit lite fight häär.

Ah sanningen är att Sir ivanhoe ( va tvungen :p ) är min IRL kompis, han är en legendarisk spelare ,, men tyvär så är han Alban , det är itne hans fel..
(ALBAN= gåår dit han känner siig säkrast:D Tex Sverige )

han är min Enis ändå W/E men blev skit sur på han att han lämnade oss och gick emot oss.. även om det inte var menat såå.. aja V9 är sluut.. vadfan än ni gör.. .. vilka stammar som kommer på top , spelar inge roll.. V9 är sluut. tog sluut när 4:20 å jägers grabbar slutade.. 4:20s Cool och s0m3 stannade för att kötta Smisk:)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp