Gravplundring, Grisar och Gamar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Och vad är det för fel på att vara wannabe gangster?
Och är han wannabe gangster?

Säger han "jag gjorde en driveby på dom igår" och jag "låg runt med dom tjejerna i helgen" osv?
Det är wannabe gangster... en hel del vet ju inte ens vad wannabe gangster (hehe känner en som gillar o kalla mig det xD)

Om han skriver på ett sätt osv.. det är en ja vad man kallar det.. "livsstil?"

Och då gissar jag att han går under "Rappare,gangster,thug, hoodlum" livsstil enligt dig?

Och vad har det med dig o göra?
Han har väl rätt att leva på sitt sätt, som vissa är emo? eller rockare?

Funderar på o kalla er "wannabe sobbo89's och adya's nu! :mad:"

Skickar en liten rad ingame som visar till just varför jag misstänker att some3 menade att han var en wannabe.
Sedan skulle aldrig en liten fjant gå under, rappare,gangster,thug eller hoodlum för mig.
Om du tror det vet du inte innebörden av de orden.
Vad det har med mig att göra vet jag inte själv, om du läste min text så var det så att jag försökte klura upp vad Som3 menade.
 

DeletedUser

Guest
Och vad är det för fel på att vara wannabe gangster?
Och är han wannabe gangster?

Säger han "jag gjorde en driveby på dom igår" och jag "låg runt med dom tjejerna i helgen" osv?
Det är wannabe gangster... en hel del vet ju inte ens vad wannabe gangster (hehe känner en som gillar o kalla mig det xD)

Om han skriver på ett sätt osv.. det är en ja vad man kallar det.. "livsstil?"

Och då gissar jag att han går under "Rappare,gangster,thug, hoodlum" livsstil enligt dig?

Och vad har det med dig o göra?
Han har väl rätt att leva på sitt sätt, som vissa är emo? eller rockare?

Funderar på o kalla er "wannabe sobbo89's och adya's nu! :mad:"

Ojdå... Du slog precis alla rekord över hur mycket skit man kan slänga ur sig i en enda post, grattis! :)
 

DeletedUser

Guest
Ojdå... Du slog precis alla rekord över hur mycket skit man kan slänga ur sig i en enda post, grattis! :)

Förresten varför vill ni att jag ska skriva då? :)

Ni skriver att man skriver skit fast man inte skriver skit som om ni försöker få mig att vara med i er chatt ?

Eller ni kanske menar "thats the shit"? ;)
 

DeletedUser

Guest
Skickar en liten rad ingame som visar till just varför jag misstänker att some3 menade att han var en wannabe.
Sedan skulle aldrig en liten fjant gå under, rappare,gangster,thug eller hoodlum för mig.
Om du tror det vet du inte innebörden av de orden.
Vad det har med mig att göra vet jag inte själv, om du läste min text så var det så att jag försökte klura upp vad Som3 menade.

gangster och "blatte" är inte samma sak...? därför jag ens gick på dig...

Så en liten fjant kan inte lyssna på rap och klä sig som rappare/gangstrar osv?

Jag skrev om "livsstil" eller vad man ska kalla det, inte att han var någon gangster/thug osv..

Varför gangster thug osv hamnade under "rappare livsstil enligt dig " kommentaren var för folk verkar blanda in att man är gangster bara för man klär sig som en rappare osv...

Jag vet nog innebörden av det, jag älskar rap/hiphop, kollar mycket på "gangster filmer" och gillar o ta reda på saker som thug/gangsters osv... varför trodde du jag reagera på vad ni säger annars?

Antagligen kommer ni skriva "ännu en stor text med skit"

Men det är bara ni som skriver skit som ens kommenterar saken! Ni verkar heller inte ta forumet särskilt seriöst ni heller eftersom ni skriver allt som jag skriver är skit även om det inte är det`?

Inte för jag bryr mig, men tycker inte att man ska gnälla på mig att jag skrivit skit på forumen om ni inte kan hålla er från det själv.

(inte menat mot dig outlander utan mot någon kommentar efter dig)
 

DeletedUser

Guest
Sobbo89, eftersom du är så ypperligt duktig på att tolka kontexter vill jag gärna hedra dig med följande lovsång.

O'jays - Backstabbers

Feeling that philly vibe? Du är ju uppenbarligen mer gangsta än oss andra här iaf.
 

DeletedUser

Guest
Sobbo89, eftersom du är så ypperligt duktig på att tolka kontexter vill jag gärna hedra dig med följande lovsång.

O'jays - Backstabbers

Feeling that philly vibe? Du är ju uppenbarligen mer gangsta än oss andra här iaf.

Hmmm så hur fick du mig nu till att vara mer gangsta än er andra? :O

Och vad menar du med backstabbers då`? Eller vara det bara en låt som du ville dela med dig?
För din stam skulle jag aldrig få för mig att backstabba (känner ju en del i din stam ;) )


Nationwide här är en med vad kallas gangsters, "tyvärr" så är alla döda eller i fängelse (tyvärr för dom är bra och kunnat ta sig ur det genom musiken... men men bevisar ju att dom var "real" att dom stanna..)
 
Senast redigerad av en moderator:

qiqi

Member
Reaktionspoäng
0
sjeeelvklart är jag en wb blatte, jag är ju inte 100% alban och flydde från ett krig, nej jag är svensk.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
sjeeelvklart är jag en wb blatte, jag är ju inte 100% alban och flydde från ett krig, nej jag är svensk.

Gratulerar du flydde från ett krig, du fick komma till ett land som har haft fred i över 200 år.
Sedan ska du gå runt och snacka skit och säga svennejävlar osv?
[SPOIL][23:48:59] <sir-ivanhoe> som3 hatar såna fittor som du som inte står för att du är blatte utan rövslickar svennarna[/SPOIL]
Åk hem om du ska gnälla så jävla mycket.
 

DeletedUser

Guest
Skitsnacket fortsatte på samma låga nivå som innann varningen att hålla er on vadet nuär för topic. Blattesnacket hör inte hemma i detta forumet, inte heller smädande av personers nickname. Väx upp!

**Klick!**
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp