grattis!!

DeletedUser

Guest
Råkar veta att både mimosa och Deswhip är boostade. Många som börjat tröttna att bära fram dessa två.
 

DeletedUser

Guest
Kunde dom inte bara behållt begränsningen av fria resurser ett tag till så slipper man ju det!?

Blir en mycket mer rättvis start av världen.
 

DeletedUser

Guest
WHATEVER! Ni lär snart börja bryta ihop och böla. Det är ju alltid NÅGON som tar ledningen med första byn... right?
 

DeletedUser

Guest
barbarby= kan vara en by som du tvingat att börja om och därmed en seger från början. Men det syns ju inte på twstats.
Så uselt inaktiva 90% av spelarna är , så växer barbarbyarna fortare än spelarbyar. Tragiskt men sant.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
öhm är de bara JAG som tycker att boostning är positivt?

De är väl bara bra att någon får upp 2 byar som sen kan pumpa resurs, sen hjälpa de andra:confused:

ja menar 1k resurs från varje medlem * 100 blir endel ;)
 

DeletedUser

Guest
öhm är de bara JAG som tycker att boostning är positivt?

De är väl bara bra att någon får upp 2 byar som sen kan pumpa resurs, sen hjälpa de andra:confused:

ja menar 1k resurs från varje medlem * 100 blir endel ;)

Det är ingen som har sagt att det inte är smart.

Men det är oerhört tråkigt när någon blir boostad.
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Råkar veta att både mimosa och Deswhip är boostade. Många som börjat tröttna att bära fram dessa två.

Och hur vet du det? Deswhip har farmat fruktansvärt mycket vet jag och han är duktig helt enkelt. Mimosa behöver inte heller vara boostad. Han kanske har haft tur med farmningen och dessutom inte ha så mycket trupper. Det är många som inte är långt ifrån adels..

Men vad vet jag, de kan väl ha blivit boostade..
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Men en fråga då. Det är väl inte fusk om gör som jag(säger vi) genom att hota alla byar omkring än att om de inte betalar tribut till en när man kräver det, så blir de krossade! :)
 

DeletedUser

Guest
Men en fråga då. Det är väl inte fusk om gör som jag(säger vi) genom att hota alla byar omkring än att om de inte betalar tribut till en när man kräver det, så blir de krossade! :)

Jag gör inte så själv men jag har fattat det som att det är tillåtet.

§6) /.../ Hota via brev om resurser eller annat inom spelets ramar är tillåtna. /.../
 

DeletedUser

Guest
Och hur vet du det? Deswhip har farmat fruktansvärt mycket vet jag och han är duktig helt enkelt. Mimosa behöver inte heller vara boostad. Han kanske har haft tur med farmningen och dessutom inte ha så mycket trupper. Det är många som inte är långt ifrån adels..

Men vad vet jag, de kan väl ha blivit boostade..

Vi har gemensamma vänner som har fått reda på detta och sedan berättat det för mig. Dom har skickat resurser och defensiva trupper, så han har helt kunnat riktiga in sig på att bygga offensiva trupper och endå varit skyddad samt uppgradera byggnader.
 

DeletedUser

Guest
Jag menade inte riktigt så.

Det jag menade var att, någon måste ju alltid va först med att adla en by? ( NO SHIT ) det hoppas jag ni förstår....

Så, argumentera inge mer. Glöm dett och gratta mimosa!
Who's next?
 

DeletedUser

Guest
well inga adlar ute på banan i alla fall vad jag kan se. Mycket spejare folk bygger...
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
Jag menade inte riktigt så.

Det jag menade var att, någon måste ju alltid va först med att adla en by? ( NO SHIT ) det hoppas jag ni förstår....

Så, argumentera inge mer. Glöm dett och gratta mimosa!
Who's next?

Ja ofc och man kan ju gratta honom till första adlingen, men inte hans förstjänst riktigt, och det var det jag ville få fram.

On topic: Skulle tro att det sparas och farmas till adelsmän just nu.
 

DeletedUser

Guest
Summa summarum:
CarlBanan920 - Administratör V5 24 09 08 17:59
Hej AndroX,
Han är inte boostad .

Med Vänliga Hälsningar
Carl
Tribalwars Team

Om någon tvivlar får denne skicka in en egen supportbegäran ;)
 
Topp